- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

نعمت‏‌پور: قرارداد ما کشتی‌گیران یک دهم فوتبالیست‏ها هم نیست

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ طالب نعمت‏‌پور کشتی گیر کوهدشتی پس از پیوستن به تیم کشتی فرنگی فولاد ماهان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کم بودن تعداد تیم‏های لیگ کشتی فرنگی، تأکید کرد: با توجه به نتایج فرنگی کاران، اگر قرار است فقط یک لیگ در همه رشته‏‌های ورزشی در ایران برگزار شود، آن لیگ باید کشتی فرنگی باشد که اسپانسرها و مسوولان باید بیشتر به برگزاری این لیگ توجه کنند.

 

وی با بیان اینکه لیگ سبب می‏‌شود کشتی گیران همیشه آماده‌‏ی مسابقه باشند، افزود: لیگ باید برنامه‌‏ریزی شده و تاریخ شروع و پایان آن مشخص باشد تا وزن کم کردن‌‏های متوالی به کشتی‏‌گیران لطمه نزند.

 

این فرنگی‏‌کار لرستانی عنوان کرد: هرچند قرارداد ما یک دهم فوتبالیست‏ها هم نمی‌‏شود اما برگزاری لیگ به لحاظ مالی و آمادگی بدنی به نفع ماست و باعث انگیزه در بین جوانان می‏‌شود که بدون شک در آینده نتایج مثمرثمر لیگ را در مسابقات بین‏‌المللی خواهیم دید.

 

وی در ادامه با اشاره به دعوتش به تیم ملی پس از اینکه اردو را قبل از المپیک ترک کرد، خاطرنشان کرد: می‏‌خواهم بار دیگر شایستگی‏‌های خودم را نشان دهم.

 

نعمت‏‌پور با ابراز خرسندی از اینکه بنا هم مدیر تیم‏های ملی شده و هم سرمربی، تصریح کرد: فرنگی یک رشته جداست و آزاد هم رشته‏‌ای جدا که تخصص آقای بنا کشتی فرنگی است و در کار جدید هم مطمئناً موفق می‏‌شود.