تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

اسماعیلیان : ۲ هزار جلد کتاب به صورت رایگان در لرستان توزیع شد

  • کد خبر : 11962
  • 15 آبان 1391 - 10:09

  به گزارش میرملاس نیوز ؛به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان گفت: این اقدام در راستای گرامیداشت روز فرهنگ عمومی و با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه مفید و ترویج کتابخوانی در استان انجام می‌شود. وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع فرهنگ در […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان گفت: این اقدام در راستای گرامیداشت روز فرهنگ عمومی و با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه مفید و ترویج کتابخوانی در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع فرهنگ در جامعه اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری، بحث فرهنگ است و ایشان همواره بر فرهنگ عمومی تأکید داشته و دارند.

اسماعیلیان هدف از این اقدام را ترویج فرهنگ عمومی در راستای خدمات فرهنگی، ایجاد انگیزه مضاعف در شهروندان پیرامون خدمات فرهنگی، نهادینه کردن موضوع خدمات فرهنگی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و بالا بردن انگیزه‌های اجتماعی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11962

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فرهنگ مهم بودکه بعداز ۲۳ سال کتابخونه های عمومی روستاهاروجمع نمیکردین با اون همه کتاب با ارزش که معلوم نیست توچه انباری دارن خاک میخورن شعارهاتونو نگه دارین برای خودتون جناب آقای اسماعیلیان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.