تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

پیام تشکر بهمن نریمانی ریاست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت

  • کد خبر : 11975
  • 15 آبان 1391 - 12:14

     در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس ؛ بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از ابراز لطف و محبت یکایک سروران ، دوستان و آشنایان اعلام می دارم. امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی  همه ی عزیزان اعم از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان جناب آقای کلانتری، نماینده […]

 

 

 در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس ؛ بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از ابراز لطف و محبت یکایک سروران ، دوستان و آشنایان اعلام می دارم. امیدوارم بتوانم با همراهی و همدلی  همه ی عزیزان اعم از مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان جناب آقای کلانتری، نماینده ی محترم شهرستان کوهدشت ، مسئولان ، همکاران زحمت کش و دلسوز فرهنگی و نیز عامه ی مردم خون گرم و خداجو ، گامی هرچند کوچک در راه اعتلای نظام مقدس تعلیم و تربیت بردارم و توفیق از آن اوست…

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=11975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 23در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۳
  1. برادر ارجمند جناب آقای نریمانی باعث افتخار است که یکی از هم تبارانمان از سرزمین کهن و با افتخار دلفان ریاست آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت را به دست گرفته است. مطمئنم در سایه تجربه و اخلاق و منش والایتان موفق و سربلند خواهی بود.انشاء الله

  2. هیچ کس جای شمارو در دلفان پر نخواهد کرد موفق باشی

  3. جناب نریمانی شما رسالت دارید آموزش و پرورش کوهدشت را اصلاح کنید و رسالت ما نیز ایجاد فضای آرام و دور از تنش برای موفقیت شماست.
    آنکس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مرکب ابد الدهر بماند…………

  4. درود بر دلفان مهربان و درود بر طرهان همیشه سر افراز

  5. تاکور شود چشم اصلاح طلبان وبدانند که بیخود رای دادند وزنده باد اصولگرایی

  6. سلام و خسته نباشی خدمت دوستان عزیزم و تبریک به برادر عزیزم جنای آقای نریمانی ، جای تاسف دارد برای نماینده کوهدشت نه تنها ایشان بلکه هم نماینده گان قبلی که فقط بفکر جابجایی مدیران ادرات شهرستان هستند به فکر اشتغال جوانان طرح های عمرانی ازجمله آبادانی شهرها ، امکانا ت رفاهی مردم گاز، آب ، جاده ، کارخانه نیستند . آقای نماینده فردای قیامت باید جواب گویی تمام مردم شهرستان باشید آقای نریمانی یا آقای x نمی آید به جای شما پاسخ گو باشد ببخشبد من کوهدشت زندگی نمی کنم ولی دلم بحال این مردم میسوزد .

  7. جناب آقای نریمانی بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از شما اعلام می داریم و به دلیل زحمات بی شائبه حضرتعالی در آموزش و پرورش دلفان از شما صمیمانه تشکر می نماییم. آرزوی توفیق و تعالی برای شما داریم و موفقیت روز افزون شما از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستاریم امید است موفقیت های شما در اداره آموزش و پرورش کوهدشت را نیز شاهد باشیم.

  8. با امید موفقیت و سرافرازی شما

  9. زنده باداصولگرایی ونماینده محبوبمان

  10. جناب آقای نریمانی با سپاسی فراوان از سالها زحمت بی دریغتان. شاد باش و دیر زی

  11. برای شما آرزوی موفقیت داریم.

  12. موفق و موید باشید

  13. واقعآ این سیستم عزل و نصب جای تاسف داره تا کی ادامه داره پس از مدتی نریمانی هم خواهد رفت و آقای Xجای ایشون رو میگیره که آخرش چی بشه؟؟؟؟فقط تو این بازی سیاسی مردم ضرر میکنن همین!!!!!!!!!!!!

  14. برادران فرهنگی شهرستان کوهدشت قدر مدیریت جدید رابدانید واین را ازصمیم قلب بیان می کنم که هیچ کس جای ایشان رادرشهرستان دلفان نمی گیرد ……..

  15. په دانش آموزان جز مردم نیستن؟؟؟!!! کجای کار تشریف دارین عزیز؟؟

  16. آقای نریمانی حوش آمدید لطفا فکری به حال بیمه نیروهای مدارس غیرانتفاعی و حقوقشان بکنید از طرف معلمان غیرانتفاعی

  17. ا
    قای نریمانی حوش آمدید لطفا فکری به حال بیمه نیروهای مدارس غیرانتفاعی و حقوقشان بکنید از طرف معلمان غیرانتفاعی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.