تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

آزمون استخدامی استانداری لرستان در محاق!

  • کد خبر : 12018
  • 16 آبان 1391 - 9:04

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ در حالی که بنا بود بیستم و بیست و یکم تیرماه ۹۱ کارت ورود به جلسه استخدام ۷۹۷ نفری استانداری و دستگاه های اجرایی لرستان به داوطلبان داده شود ، به دلایل نامشخص این آزمون به طور کلی به محاق رفت تا کورسوی امیدی که در دل جوانان تحصیل […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ در حالی که بنا بود بیستم و بیست و یکم تیرماه ۹۱ کارت ورود به جلسه استخدام ۷۹۷ نفری استانداری و دستگاه های اجرایی لرستان به داوطلبان داده شود ، به دلایل نامشخص این آزمون به طور کلی به محاق رفت تا کورسوی امیدی که در دل جوانان تحصیل کرده اما بیکار لرستان ایجاد شده بود به یأس و ناامیدی بدل شود. داوطلبان برای شرکت در آزمون وجوهی را پرداخت کرده اند که بسیاری از آنان خواهان استرداد آن می باشند.سایت استانداری لرستان در این خصوص اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر نموده که عیناً در ادامه می آید :

اطلاعیه شماره ۳آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی استان لرستان

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون استخدامی استانداری و دستگاه های اجرایی استان لرستان می رساند علی رغم پیگیری های مکرر و اعلام آمادگی استانداری جهت برگزاری آزمون استخدامی ، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور تاکنون مجوز وتاریخ برگزاری آزمون را صادر ننموده است(در سطح کشور). لذا داوطلبان گرامی می بایست جهت کسب اطلاع از زمان برگزاری ودریافت کارت ورود به جلسه آزمون روزهای یکشنبه و دوشنبه هرهفته به سایت استانداری به آدرس: www.ostan-lr.ir  و یا سایت ثبت نام آزمون به نشانی : lorestan.namnevisi.com   مراجعه نمایند.
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 17در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۷
  1. مبلغ دریافتی درآمدی شد برای ………………

  2. افرادی بدون آزمون و با سفارش استخدام خواهند شد.خلاص

  3. بالاخره افراد نورچشمی استخدام خواهند شد .بدون آزمون.

  4. مجوزهای استخدامی ادارات دولتی به استانداری ارسال شده است/ مسئولین بیش از این شرکت کنندگان را بلاتکلیف نگذارند
    ۱۶م آبان ۱۳۹۱
    ۷,۱۴۷
    (۴۵)برای هریک از استانداران کلیه‌ مجوزها طی لیستی ارسال شده است و در صورتی که استانداران تایید کنند که مسائل قانونی مربوط به دریافت مجوزهای استخدام را رعایت کرده‌اند و می‌توانند بار مالی لازم برای نیروی انسانی جدید را تامین کنند فرم را امضا می‌کنند/ در صدد هستیم تا کلیه فرآیندهای مربوط به استخدام و چند فعالیت دیگر را علاوه بر واگذاری به استان‌ها به صورت الکترونیکی و سیستمی انجام دهیم.

    بالاخره بعد از ماهها انتظار معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور پاسخ روشن و مشخصی را به شرکت کنندگان در آزمون استخدامی ادارات دولتی و استانداری داد.

    هاجر تحریری نیک صفت با بیان اینکه مجوزهای استخدامی برای استان‌ها ارسال شده، گفت: پس از اینکه استانداران اعلام کنند مجوزهای استخدام را رعایت کرده‌اند می‌توانند بار مالی لازم برای نیروی انسانی جدید را تامین کنند.

    هاجر تحریری نیک صفت درباره آخرین وضعیت استخدام‌های سال جاری اظهار کرد: برای هریک از استانداران کلیه‌ مجوزها طی لیستی ارسال شده است و در صورتی که استانداران تایید کنند که مسائل قانونی مربوط به دریافت مجوزهای استخدام را رعایت کرده‌اند و می‌توانند بار مالی لازم برای نیروی انسانی جدید را تامین کنند فرم را امضا می‌کنند.

    وی با اشاره به این فرم‌ها به تایید وزیر کشور می‌رسد و پس از آن برای تایید به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ارسال می‌شود، گفت:پس از طی این مراحل مجوزهای مربوط به استان‌ها صادر می‌شود تا فرایند لازم را انجام دهند.

    معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در ادامه تصریح کرد: پس از طی این مراحل استان‌هایی که آزمون را برگزار کردند نتیجه را اعلام می کنند و استان‌هایی هم که آزمون را برگزار نکرده اند پس از طی مراحل آزمون برگزار می‌کنند.

    تحریری نیک‌صفت همچنین از الکترونیکی شدن فرایند نظارت خبر داد و اضافه کرد:در صدد هستیم تا کلیه فرآیندهای مربوط به استخدام و چند فعالیت دیگر را علاوه بر واگذاری به استان‌ها به صورت الکترونیکی و سیستمی انجام دهیم.

    وی با بیان این‌که این امور از طریق سامانه کارمند ایران انجام می‌شود، تصریح‌کرد: اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و اکنون مراحل نهایی طی می‌شود و با توجه به این‌که چارچوب و قوانین در این سامانه قرار می‌گیرد کلیه استان ‌ها دقیقا بر اساس قوانین و به صورت یکپارچه عمل می‌کنند و روند کار توسط استان‌ها سرعت می‌گیرد و و ارباب رجوع و ذینعفان زودتر به نتیجه می‌رسند.

    معاون راهبردی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی تاکید کرد: انتظار ما این است که این فرایند در کمتر از یک ماه انجام شود و شاهد این باشیم که کنترل و نظارت به صورت الکترونیکی انجام شود.

    حال پس از این ماهها بلاتکلیفی و بی خبری شرکت کنندگان در آزمون، استانداری خوزستان می بایست در اسرع وقت وضعیت جوانان جویای کار خوزستانی را روشن کند.

  5. مگر لرستان هم جز ایران است؟آها تازه شدیم جزء ایران تبریک می گم.

  6. دیگه اسم نبودکه….شماازخدابترس لطفن!

  7. به نظر من اشخاص مورد نظر معلوم شده اند

  8. اخه چقد شما ساده اید پارتی دارا رو استخدام کردن تو این مدت درگیر مراحل گزینشی شون بودن مطمئن باشید اگه هم آزمونی گرفته بشه صوریه سرکارمون گذاشتن از پیش تعیین شدن حتما دیگه فامیلاشون تموم شده منتظرن بقیه فامیلاشون فارغ تحصیل بشن

  9. نظرتون کاملا صحیح ولی کسی صدا ما رو نمیشنوه من کامپوتر خوندم ولی شرکت نکردم میدونستم سر کاریه ولی داداشم شرکت کرده فقط وقتش گرفت نذاشت فکر ارشد یا کار دیگه(خارج استان)باشه تو استان بیکس ما که سبزی فروشی هم باید پارتین داشت وگرنه شهرداری؛مالیات و……نمیزارن سزیت بفروشی

  10. کار خوبی کردی آقا مهرداد که شرکت نکردی ما بی پارتیها هم خدایی داریم مطمئن باش کسایی که حق مارو ضایع میکنن وپارتی بازی میکنن خدا حقمونو ازشون میگیره الهی که تو زندگیشون خیر نبینن توکل ما هم به خدا

  11. خدا ازتون نگذره ایشالا ما نفرینتون میکنیم دیگه دزدی که شاخ و دم نداره از خدا بی خبرا

  12. سلام به همه بی پارتی داران هم استانی طبق اطلاعیه ای که هم اکنون به دستم رسید زمان دقیقه امتحان بعد از اتمام امتحانات پایان ترم نیم سال اول دانشگاه هاست وپس از تسویه کردن وکرفتن مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در ازمون ،اقوام درجه۳،۲،۱،و……. استاندار ، فرماندار،شهردار،و……. می باشد دیگر نگران هیچ چیزی نباشید قبولی شما در امتحان ۱۰۰/ است! dیه موقع فکر نکنید که اصلا پارتی بازی میشه ها.
    چون امتحان در شرایط کاملا ……..

  13. سلام به همه ی هم استانی ها بابا چرا اینقدر بدبین هستین هی میگین که پارتی پارتی پارتی.درسته پارتی هست ولی یه ذره خوشبین باشین انشاالله هر کی حقشه تو این ازمون قبول میشه.تازه اگه هم قبول نشدین هزار تا کار دیگه هست مثلا من خودم دانشجوی ترم ۲ فوق لیسانس توی تهرانم و کارت معافیت هم دارم ولی بیکارم.توکل کنین به خدا.هرچند که واقعا لرستان صاحب نداره

  14. استان لرستان همیشه خدا ار آخر اوله آخه پس کی ما به خودمون میایم استانهای دیگه خیلی پیشرفت کردن پس کجایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

  15. سلام به همه ی اونای که تو امتحان های استخدامی شرکت کردن خسته نباشید میگم و امیدوارم که قبول بشن .بذار یه چیزی بگم .اگه خدا بخواد یه چیزی اتفاق بیفته حتما اتفاق میفته (حتی اگه تمام دنیا نخواد )،ولی اگه خدا نخواد حتی اگه تمام دنیا بسیج بشن اون چیز اتفاق نمی افته ….

    من تو ازمون استخدامی شهر داری لرستان شرکت کردم و امتحانمو عالی دادم بعد از چند ما به سایت مراجعه کردم اسمم جزء مردودی ها بود و البته در ازمون استخدامی قوه قضاییه نیز شرکت کرده بودم و از بین ۳نفر قبولی نفر اول بودم من دیگه بی خیال شهر داری شدم و رفتم دنبال کارهای مصاحبه قوه قضاییه و با موفقیت اون ۷خوان رو سپری کردم و به استخدام قوه در امدم .اما در این بین که من برا مصاحبه ها ی قوه اماده میشدم متوجه شدم که تو سایت استانداری اسمم به عنوان اصلی در ازمون شهرداری زدن و کلی خوشحال شدم چون به خداوند بیشتر و بیشتر ایمان آوردم که اگه اون بخواد همه چیز میشه حتی اگه عمدا ….و در نهایت من الان به استخدام قوه قضایی درامدم و بیش از هر چیز عاشق حقیقی خدا وندم چون همیشه بهم ثابت کرده که هوامو خیلی داره .
    پس دوستای عزیز به خدا توکل کنید که اون بهترین و برترین پارتی دنیاست
    انشاالله که موفق باشید .در پناه خدا

  16. سلام به همه ی اونای که تو امتحان های استخدامی شرکت کردن خسته نباشید میگم و امیدوارم که قبول بشن .بذار یه چیزی بگم .اگه خدا بخواد یه چیزی اتفاق بیفته حتما اتفاق میفته (حتی اگه تمام دنیا نخواد )،ولی اگه خدا نخواد حتی اگه تمام دنیا بسیج بشن اون چیز اتفاق نمی افته ….

    من تو ازمون استخدامی شهر داری لرستان شرکت کردم و امتحانمو عالی دادم بعد از چند ما به سایت مراجعه کردم اسمم جزء مردودی ها بود و البته در ازمون استخدامی قوه قضاییه نیز شرکت کرده بودم و از بین ۳نفر قبولی نفر اول بودم من دیگه بی خیال شهر داری شدم و رفتم دنبال کارهای مصاحبه قوه قضاییه و با موفقیت اون ۷خوان رو سپری کردم و به استخدام قوه در امدم .اما در این بین که من برا مصاحبه ها ی قوه اماده میشدم متوجه شدم که تو سایت استانداری اسمم به عنوان اصلی در ازمون شهرداری زدن و کلی خوشحال شدم چون به خداوند بیشتر و بیشتر ایمان آوردم که اگه اون بخواد همه چیز میشه حتی اگه عمدا ….و در نهایت من الان به استخدام قوه قضایی درامدم و بیش از هر چیز عاشق حقیقی خدا وندم چون همیشه بهم ثابت کرده که هوامو خیلی داره .
    پس دوستای عزیز به خدا توکل کنید که اون بهترین و برترین پارتی دنیاست
    انشاالله که موفق باشید .در پناه خدا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.