کد خبر : 12034
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۳
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 434 بازدید

نرخ جدابافته ی طلا در کوهدشت/چه کسی برقیمت های این شهر نظارت دارد؟

به گزارش میرملاس نیوز : این روزها با صعود و نزول روز به روز نرخ طلا در کشور روبه رو هستیم ودر این میان شهر کوهدشت حکایت دیگری برای خود دارد به طوری که این شهر،هرروز نرخی غیر از نرخ مصوب دیگر شهرهای کشورو گامی جلوتررا بر وایت برد مغازهای طلافروشی خود دارد .. این […]


به گزارش میرملاس نیوز : این روزها با صعود و نزول روز به روز نرخ طلا در کشور روبه رو هستیم ودر این میان شهر کوهدشت حکایت دیگری برای خود دارد به طوری که این شهر،هرروز نرخی غیر از نرخ مصوب دیگر شهرهای کشورو گامی جلوتررا بر وایت برد مغازهای طلافروشی خود دارد .. این در حالی ست که بالا وپایین رفتن نرخ این زیور زنانه در تمام کشور حالتی هماهنگ و یکسان دارد . بنابراین گزارش نرخ هرگرم طلا در صبح سه شنبه16آبان در کشور122812هزار تومان به فروش رفت و در طلا فروشی های کوهدشت با نرخ هرگرم 140هزار تومان فروخته شد.این درحالی ست که دررومشکان هم به قیمت 134هزار تومان فروخته شد. گفتنی ست نرخ طلا در تمام طلافروشی های کوهدشت هماهنگ تغییر می کند ومعلوم نیست چه کسی کنترل واعلام نرخ طلا دراین شهررا در دست دارد.اما این تفاوت قیمت با دیگر شهرها حتی با خرم آباد که فاصله ی چندانی با کوهدشت ندارد ، تعجب همگان را به خود معطوف داشته است. این روند همچنان برای مردم این شهر به معمایی نامکشوف مبدل شده است.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

یه کوهدشتی در گفته :

این که زیاد عجیب نیست تو کوهدشت این چیزا عادیه تازه شما گفتید هماهنگ هستن سایر صنف ها که بدون هماهنگی قیمت میزنن و … از زریر میزی دکترا – تانرخ متفاوت داروها و چاله چوله های مرکز شهر و وقت و بیوقت وانتی های دوره گرد و …

[پاسخ]

شهروند در گفته :

ما قوانين مختص به خود داريم

[پاسخ]

تک ستاره در گفته :

از ماست که بر ماست

[پاسخ]

خوب این توکوهدشت طبیعی چند سال پیش تو شهر ما اسکناس رایج کشور را از داد وستد خارج کردن .

[پاسخ]

احمدی در گفته :

امارجمعیت بخش رومشگان در سال 90 وامار رای دهندگان این بخش را مقایسه کنید میفهمید این شهر چه شهریه

[پاسخ]

فرهاد در گفته :

ببخشید اینو به کی میگید اخه اداره صنعت و معدن جدید و تعزیرات شما هم شنیدید

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

شهر بدون كلانتره

[پاسخ]

شهروند در گفته :

خدایش تاکی باید این وضع تو کوهدشت باشه ؟!!!!!

[پاسخ]

این که تازگی ندارد
کوهدشت ده ها سال تنها شهری در ایران بود
که اسکناس بیست تومانی و ده تومانی سابق را باطل کرده بود
حالا من از بورس رومشگان بی خبرم.

[پاسخ]

كوشكي در گفته :

اين از كار خوب نظارت بر شهراست كوهدشت ديگه

[پاسخ]

یا رب این شهر چه شهریست !
که صد یوسف دل به کلافی بفروشیم وخریداری نیست !

[پاسخ]

کوهدشت تافته جدابافته ست. از مسئولینش نگو که سرت سوت میکشه!!!

[پاسخ]

رومشکانی در گفته :

قیمت های رومشکان نسبت کوهدشت به صرفه تر اند

[پاسخ]

ايام. ن در گفته :

دست مسئولين درد نكنه ……… كاش از صندلياشون جدا ميشدن سركي تو شهر ميكشيدن

[پاسخ]

سلمان در گفته :

يه چيز ديگه كه توي كوهدشته .براي من جالب بود وضعيت مانكن هاي خانم در مغازه هاي شهره. كلاه گيس هاي قشنگ وآرايش صورت و….
من كه توي شهرهاي بزرگ هم اين جور مانكن ها رو نديدم واولين بار توي كوهدشت ديدم.

[پاسخ]