تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

دکتر تقی زاده رد صلاحیت شد .

  • کد خبر : 121
  • 02 بهمن 1390 - 11:09

به گزارش میرملاس نیوز ،طبق آخرین خبر های دریافتی دکتر محمد احسان تقی زاده ،فریدون جعفری،مراد عبدالهی، فتحعلی شهبازی و بنیاد شهمرادیتوسط هیئت نظارت استان رد صلاحیت شدند. و علی کورانی فر به دلیل عدم احراز صلاحیت تایید نشدند.

دکتر تقی زاده

دکتر تقی زاده رد صلاحیت شد .

حاج علی کورانی فر بدلیل عدم احراز صلاحیت تایید نشد.

پس از کش و قوس های فراوان و انتظار طولانی داوطلبان و هوادارانشان و در حالی که نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس نهم در کوهدشت در موعد مقرر(یکم بهمن) اعلام نگردید، بالاخره این امر رخ داد و نتیجه از سوی هیئت نظارت استان لرستان به فرمانداری کوهدشت ابلاغ و فرمانداری  نیز آنها را به صورت محرمانه به داوطلبان ارائه نمود.

به گزارش میرملاس نیوز ،طبق آخرین خبر های دریافتی دکتر محمد احسان تقی زاده ،فریدون جعفری،مراد عبدالهی، فتحعلی شهبازی و بنیاد شهمرادیتوسط هیئت نظارت استان رد صلاحیت شدند. و  علی کورانی فر به دلیل عدم احراز صلاحیت تایید نشدند.

همچنین آقایان علی شاهرخی قبادی، علی امامی راد،الهیار ملکشاهی،علی کاظمی،محمد ضرونی،محسن آزادبخت،محمد بگ قبادی زاده،کامیاب تیموری و سلطانعلی قادری تایید صلاحیت شدند.

قابل توجه است که دکتر تقی زاده و حاج علی کورانی فر تا کنون افرادی بدون مورد ، با کارنامه ای مثبت و درمیان مردم شهرستان هم از لحاظ اخلاق و شخصیت نکویی که دارند همیشه زبانزد بوده اند. بر این اساس تایید نشدن این افراد باعث تعجب بعضی از صاحبنظران شده است .

گفتنی است داوطلبان ردصلاحیت شده، از زمان ابلاغ نتیجه به آنان، به مدت ۲۴ساعت فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیئت نظارت استان ارائه نمایند و نتیجه بررسی اعتراضات آنان ۲۰ بهمن اعلام می گردد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱۰
  1. دکتر تقی زاده خارج از نوبت توسط شورای نگهبان و به صورت ویژه تایید صلاحیت شد

  2. دکتر امد

    • حالم از این تأیید و عدم تأیید ها به هم می خوره! کیا تأیید می شن و کیا رد می شن؟؟؟؟ دکتر مهم اینه که همه می دونن لایقه اما متأسفانه…………..

  3. >doctor be yari hagh barande ast gojare moh3en < ali

    • ای آقا دلت خوشه! خداوند سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمی ده مگر اینکه خودشان بخواهند. مردم ما نمی دانند دکترای تخصصی مدیریت یعنی چه؟ یعنی قدرت بیان و برنامه ریزی، فهم و تشخیص درست نیازها و کمبودها و دفاع از مطالبات جوانان.

  4. ای بابا امین اقا مگه شک داری دکتر تایید شده؟چرانظرمنو نمیزاری تا بقیه هم مطلع بشند؟

  5. سلام دوستان خوب ومهربانم. خیلی خوشحال شدم که آقای دکترتقی زاده به صحنه انتخابات وارد شدنددکترتقی زاده انسان واستادی است که ادب درس و ادب نفس را توامان دارد و لیاقتش بیش از کرسی بهارستان است
    همگی پاینده باشید و سرفراز
    یاعلی مولا مدد- بدرود

    • ولی ای کاش نمی آمد تا مانند دکتر رضایی بار دیگر حسرتی همیشگی برای این مردم……. باقی بماند!صدای من و شما به کجا می رسد؟دلم به این خوشه که وجدانم راضی باشه همین……..

  6. این حرکات خیابون گردی مثل۰۰۰از یه دکتر بعیده واقعا من شک دارم که این اقا دکتر باشه در ثانی اون رای مجلس هشتم مال اقای امامی راد بود وگرنه تقی زاده در این حد نیست

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.