- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آیت‎الله‎زاده: از ورزش و مردم شکایت می‎کنم/ حیدرپور و شفیع تیشه به ریشه گهر می‎زنند!

[1]
آیت‎الله‎زاده: از ورزش و مردم شکایت می‎کنم
حیدرپور و شفیع تیشه به ریشه گهر می‎زنند!
بعد از برنامه ورزش و مردم با مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان صحبت کردم که به شدت از این برنامه انتقاد کرد.
رضا آیت‎الله‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس نیوز، با اشاره به برنامه دیروز ورزش و مردم، اظهار کرد: آقای شفیع به چه حقی حیدرپور را روی خط می‎آورد تا درباره تیم ما صحبت کند؟ شفیع حق ندارد نماینده لرستان را مسخره کند، این تیم صاحب دارد و می‎خواهیم از برنامه ورزش و مردم شکایت کنیم.
وی با بیان اینکه از من سوال کنند تا بگویم چرا اسم تیم را تغییر داده‎ایم، مدعی شد: آقای حیدرپور تا زنده است می‎خواهد بین خرم‎آباد و دورود اختلاف بیندازد، تا می‎خواهیم آرامش پیدا کنیم این آقا روی خط می‎آید و دوباره حاشیه درست می‎کند. شفیع با همدستش تیشه به ریشه گهر می‎زند.
آیت‎الله‎زاده با بیان اینکه بعد از برنامه، قلبم گرفت، خطاب به کسانی که برای گهر حاشیه درست می‎کنند، گفت: از این کارها دست بردارید و اجازه دهید تیم و مردم لرستان آرامش داشته باشند. دنبال این هستیم که حداقل تنش و حاشیه را داشته باشیم. دوستان بگذارند کارمان را بکنیم و ما را به حاشیه نبرند تا برای بقا در لیگ تلاش کنیم.
مدیرعامل استیل آذین گهر دورود لرستان با اشاره به دیدار تدارکاتی این تیم با فجر سپاسی، خاطرنشان کرد: این دیدار در کرج برگزار شد و با تساوی یک – یک به پایان رسید. پیشرفت تیم خیلی خوب است و با وجود مایلی‎کهن به آینده بسیار خوشبین هستیم.
وی یادآور شد: با چند بازیکن برای اضافه شدن به تیم صحبت شده که فعلاً صلاح نیست اسم آنها را بیاورم. با توجه به اینکه برای بازیکن اروپایی جا نداریم، یک بازیکن آسیایی به خدمت می‎گیریم.