تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
4

نماینده مردم الیگودرز در مجلس: بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی و ورزشگاه الیگودرز دهه فجر به بهره برداری برسند

  • کد خبر : 12199
  • 21 آبان 1391 - 8:24

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت:بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی و ورزشگاه الیگودرز باید دهه فجر به بهره برداری برسند. مهندس توکلی در بازدید از بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی الیگودرز که با حضور سرپرست راه و شهرسازی ، مشاور و پیمانکار پروژه انجام شد بیان کرد: این پروژه در ایام الله دهه […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت:بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی و ورزشگاه الیگودرز باید دهه فجر به بهره برداری برسند.

مهندس توکلی در بازدید از بیمارستان ۱۴۶ تختخوابی الیگودرز که با حضور سرپرست راه و شهرسازی ، مشاور و پیمانکار پروژه انجام شد بیان کرد: این پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد و برای تجهیز تحویل دانشگاه علوم پزشکی خواهد شد.

وی با رد سخنان غیرکارشناسی نظیر انتقال تجهیزات فرسوده بیمارستان امام جعفرصادق (ع) به بیمارستان جدید تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نسبت به تجهیز بیمارستان جدید اقدام خواهد کرد.

توکلی احداث این بیمارستان را برای کاهش مشکلات بهداشتی و درمانی ضروری عنوان کرد و گفت: مهم تر از ساخت بیمارستان جذب پزشکان متخصص و امکانات و تجهیزات مدرن می باشد که دانشگاه علوم پزشکی باید به آنها توجه کند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.