تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

انتقاد آقا محمدی از جولان گران فروشان و محتکران در بازار

  • کد خبر : 12204
  • 21 آبان 1391 - 17:09

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقا‌محمدی با اظهار نارضایتی از جو موجود در بازار و بالا رفتن قیمت‌ها گفت: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی مقابله با محتکران و گران‌فروشانی است که قصد سوء‌استفاده از جو موجود در بازار را دارند. نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جو […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقا‌محمدی با اظهار نارضایتی از جو موجود در بازار و بالا رفتن قیمت‌ها گفت: وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی مقابله با محتکران و گران‌فروشانی است که قصد سوء‌استفاده از جو موجود در بازار را دارند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جو بسیار بدی بر بازار حاکم شده و قیمت‌ها رشد صعودی داشته اند افزود: سازمان تعزیرات حکومتی باید نظارت خود را خیلی دقیق‌تر و قوی‌تر نماید تا افراد سود‌جو نتوانند با گران‌فروشی به مردم بی‌پناه زور بگویند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان‌های این چنینی برای جلوگیری از اعمال فشار اقتصادی بر مردم به وجود آمده‌اند تصریح کرد: با وجود حضور چنین ارگان‌هایی در جامعه باز هم در بسیاری از جا‌ها ما شاهد گران‌فروشی افراد سود جو هستیم که این نشان از این است که این سازمان‌ها به خوبی به وظایف خود عمل نمی‌کنند.

آقا‌محمدی با بیان این مطلب که وجود سازمان‌هایی که بر عملکرد‌های اقتصادی جامعه نظارت دارند می‌تواند موجب افزایش آرامش خیال شهروندان شود گفت: کاهش نگرانی‌های مردم در هنگام معاملات اقتصادی در گرو عملکرد مناسب و صحیح نیرو‌های نظارتی در بازار است.

این نماینده مجلس نهم با انتقاد از ضعف دستگاه‌های نظارتی در بازار افزود: گران‌فروشی ها و احتکار‌هایی که در بازار به وقوع می‌پیوندد نتیجه مستقیم بی توجهی مسئولان به وضعیت معیشت مردم است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس با اشاره به اینکه برخورد با گران‌فروشان موجب عبرت‌ گرفتن سایزین در عرصه بازار و اقتصاد خواهد شد تصریح کرد: وجود یک سازمان نظارتی چون سازمان تعزیرات حکومتی برای حمایت از مصرف‌کننده و اقشار کم‌درآمد جامعه می‌تواند در حکم یک پشتیبان باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس یادآور شد: ضعف در عملکرد سازمان‌های نظارتی در بازار و عرصه اقتصاد فقط مختص استان لرستان نبوده و این مشکل و ضعف در سر‌تا‌سر کشور عمومیت دارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. آقای آقا محمدی گرانی ها و این مسائل را همه می دانند و همه ی مسئولین در جهت رفعشان در تلاش اند.
    مشکلات لرستان را دریابید.

  2. مسئولین ما کی میخواهند از خواب بیدار بشن

  3. جناب آقای اقامحمدی جنابعالی میفرمایی دستگاهای نظارتی ضیف عمل میکنند . شما اگه راست میگوید بجاش کارخانجات را ملزم کنید که اجناس را گران نکنند وبه دست واسطه ندهند مستقیم یا از طریق خودشان به مغازه داران بدند یا به قول شما از طریق دستگاهای نظارتی . کارخانه دار یا تولید کننده امروز قیمت روجنسش مثلا ۱۰۰ تومنه فردا میزنه ۱۵۰ تومن مغازه دار چه گناهی داره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.