تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

ایرج عبدی : با شرایط کنونی خصوصی‎سازی در لرستان قابل توجیه نیست

  • کد خبر : 12209
  • 21 آبان 1391 - 17:14

  به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ ایرج عبدی در جمع خبرنگاران لرستان، با اشاره به اینکه با شرایط کنونی خصوصی‎سازی در استان قابل توجیه نیست، افزود: باید شرایط خصوصی‎سازی در لرستان ایجاد شود. وی با بیان اینکه پیگیر این هستیم که با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانونی را مصوب کنیم مبنی […]

 

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز ؛ ایرج عبدی در جمع خبرنگاران لرستان، با اشاره به اینکه با شرایط کنونی خصوصی‎سازی در استان قابل توجیه نیست، افزود: باید شرایط خصوصی‎سازی در لرستان ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پیگیر این هستیم که با همکاری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانونی را مصوب کنیم مبنی بر اینکه ۵ استان کشور که بیشترین بیکاری را دارند و از سوی دولت‎ها منابع کافی و تسهیلات لازم در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است به شکل ویژه‎ای دیده شوند، عنوان شد: باید به این استان‎ها تسهیلات بلندمدت و معافیت مالیاتی متناسب با شرایط آنها داده شود.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تمام امکانات و تسهیلات به استان‎های فارس، اصفهان و تهران داده می‎شود و این مهم برای استان‎های محروم درنظر گرفته نشده است.

عبدی بیان کرد: با عدم توجه ویژه دولت ما به استان‎های محروم، مردم این استان‎ها روانه پایتخت شده و حومه شهر تهران گسترش و معضلات پایتخت بیشتر و این مهم تهدیدی برای کل کشور خواهد بود.

وی یادآور شد: اگر شرایط لازم تسهیل شود و بخش خصوصی در استان‌های محروم و مشابه ورود جدی پیدا و اشتغال ایجاد کند بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم خرم‎آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس باید قوانین جامع و محکمی را مصوب تا بخش خصوصی در استان‎های محروم فعال شود، هر چند در برنامه پنجم توسعه بیان شده که دولت باید به صورت مساوی در استان‎های کشور سرمایه‎گذاری کند، اما این مهم تاکنون محقق نشده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آفرین بر دکتر ایرج عبدی
    اینگونه واقع بینانه و کارشناسی شده صحبت کردن شما ،مایه سربلندی ماست
    و شما باید الگوی بعضی از نمایندگان لرستان محروم باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.