تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

استاندار لرستان: پروژه چهار خطه خرم‌آباد به کوهدشت از لیست پروژه‌های مهر ماندگار حذف شده بود

  • کد خبر : 12264
  • 22 آبان 1391 - 8:33

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ حبیب‌الله دهمرده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان گفت: طرح مهر ماندگار برای رشد و تعالی استان لرستان فرصت است و باید از رئیس جمهور بنیانگذار این طرح تقدیر کرد. وی افزود: متاسفانه برخی تلاش می‌کنند که پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان اجرا نشود اما در چنین شرایطی […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حبیب‌الله دهمرده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان گفت: طرح مهر ماندگار برای رشد و تعالی استان لرستان فرصت است و باید از رئیس جمهور بنیانگذار این طرح تقدیر کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی تلاش می‌کنند که پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان اجرا نشود اما در چنین شرایطی وظیفه و هنر مدیران امر، تدبیر در فعالیت‌ها برای سرعت بخشی به پیشرفت کار است.

دهمرده خاطرنشان کرد: در جلسه تصویب پروژه‌های مهر ماندگار لرستان که با حضور مهندس محرابیان در تهران برگزار شد، با وجود امتناع برخی مدیران لرستان از قبول و پذیرفتن تعهد اجرای پروژه‌ها، موفق شدیم چند پروژه را به فهرست مورد نظر اضافه کنیم که این به معنای دریافت سهم بیشتری از اعتبارات ملی و عمران برای آبادانی لرستان است.

استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های مهر ماندگار لرستان گفت: پروژه‌های مهر ماندگار استان مطابق با برنامه‌ریزی مدیریت شده در بخش‌های زمان و منابع با سرعت منطقی در حال اجرا هستند.

وی افزود: دولت مهرورز و خدمتگزار عنایت ویژه‌ای به استان لرستان دارد و انتظار می‌رود با اجرای پروژه‌های مهر ماندگار، گام جهشی و بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت لرستان برداشته شود.

دهمرده با بیان اینکه پروژه چهار خطه خرم‌آباد به کوهدشت از لیست پروژه‌های مهر ماندگار حذف شده بود، گفت: با جلسات مکرر و پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه جزء طرح‌های مهرماندگار قرار گرفته است.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان پروژه‌های مهرماندگار خود را برای تخصیص صد درصدی اعتبارات آنها از وزارتخانه‌های مربوطه را به جد پیگیری کنند.

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دنباله‌دار را برای افزایش اعتبارات بیشتر در سال ۹۲ را پیگیری کنند.

دهمرده با بیان اینکه باید مدیران از اوراق مشارکت وزارتخانه‌ها استفاده کنند، اظهار داشت: باید از بودجه‌های که در اختیار وزارتخانه‌ها است، بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها با مشکلاتی نظیر نبود مصالح مواجه هستند که مدیران باید آنها را حمایت کنند.

دهمرده گفت: امروز فضای خوبی در استان لرستان حاکم است، باید از این فضای همدلی و تعامل استفاده کرد.

استاندار لرستان گفت: نقش رسانه‌ها در به وجود آمدن فضای همدلی و تعامل یک نقش تاثیرگذاری بوده که باید از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآورشد: باید کارهای خوب را برجسته و از کارهای منفی پرهیز کرد.

دهمرده در ادامه از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان خواست برای  بستن بودجه سال ۹۲ نهایت تلاش خود را به کار به گیرند.

در استان لرستان ۴۷ پروژه عمرانی، زیرساختی و … با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان جزو طرح‌های مهرماندگار قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12264

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. به خدا این جاده کوهدشت به خرم اباد تا جون تک تک عزیزانمون رو نگیره درست نمیشه اگه درست میکردند سی سال پیش درست میکردن الان بعد از سی سال هم شق القمر نکردن تازه اون هم واسه دو سه سال دیگه شاید درست بشه. کارخانه که نیاوردید اشتغال که ایجاد نکردید سد معشوره که واسه یه قرن دیگه است لا اقل یه جاده ۸۰کیلومتری رو درست کنید.مدیران استان لرستان هیچ کدام توان مدیریت و عرضه هیچ کاری رو ندارن . هیچکدوم هم از خدا نمی ترسند. حیف اون ماهی سه چهار میلیونی که میگیرند.لطفا اید دیدگاه رو حذف نکنید

  2. اولا از اقای استاندار متشکریم ثانیا با توجه به اینکه دولت باید تا پایان سال ۹۱ پروژه چهار خطه های لرستان را طبق مصوبه اجرا می کرد پس لطفا روغن ریخته شده را هزینه نکنید مهر ماندگار باید پروژه ای باشد که بعد از ۹۱ به بهره برداری میرسید حرف اخر اینکه جایت خالی است قباذی که …..

  3. ما که از این استاندار وبقیه مسئولین هیچ کاری واسه کوهدشت ندیدیم این پروژه چهار خطه کردن جاده هم مگه ۱۰۰سال دیگه به اتمام برسه.

  4. مگه انقلاب حضرت مهدی(عج)اگر زنده بودیم !شاهد اتمام این جاده باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!پس به امید آن زمان.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.