- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

استاندار لرستان: پروژه چهار خطه خرم‌آباد به کوهدشت از لیست پروژه‌های مهر ماندگار حذف شده بود

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ حبیب‌الله دهمرده عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان گفت: طرح مهر ماندگار برای رشد و تعالی استان لرستان فرصت است و باید از رئیس جمهور بنیانگذار این طرح تقدیر کرد.

وی افزود: متاسفانه برخی تلاش می‌کنند که پروژه‌های مهر ماندگار در لرستان اجرا نشود اما در چنین شرایطی وظیفه و هنر مدیران امر، تدبیر در فعالیت‌ها برای سرعت بخشی به پیشرفت کار است.

دهمرده خاطرنشان کرد: در جلسه تصویب پروژه‌های مهر ماندگار لرستان که با حضور مهندس محرابیان در تهران برگزار شد، با وجود امتناع برخی مدیران لرستان از قبول و پذیرفتن تعهد اجرای پروژه‌ها، موفق شدیم چند پروژه را به فهرست مورد نظر اضافه کنیم که این به معنای دریافت سهم بیشتری از اعتبارات ملی و عمران برای آبادانی لرستان است.

استاندار لرستان با اشاره به روند مطلوب اجرای طرح‌های مهر ماندگار لرستان گفت: پروژه‌های مهر ماندگار استان مطابق با برنامه‌ریزی مدیریت شده در بخش‌های زمان و منابع با سرعت منطقی در حال اجرا هستند.

وی افزود: دولت مهرورز و خدمتگزار عنایت ویژه‌ای به استان لرستان دارد و انتظار می‌رود با اجرای پروژه‌های مهر ماندگار، گام جهشی و بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت لرستان برداشته شود.

دهمرده با بیان اینکه پروژه چهار خطه خرم‌آباد به کوهدشت از لیست پروژه‌های مهر ماندگار حذف شده بود، گفت: با جلسات مکرر و پیگیری‌های صورت گرفته این پروژه جزء طرح‌های مهرماندگار قرار گرفته است.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان پروژه‌های مهرماندگار خود را برای تخصیص صد درصدی اعتبارات آنها از وزارتخانه‌های مربوطه را به جد پیگیری کنند.

استاندار لرستان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های دنباله‌دار را برای افزایش اعتبارات بیشتر در سال ۹۲ را پیگیری کنند.

دهمرده با بیان اینکه باید مدیران از اوراق مشارکت وزارتخانه‌ها استفاده کنند، اظهار داشت: باید از بودجه‌های که در اختیار وزارتخانه‌ها است، بیشتر استفاده کنند.

وی افزود: برخی از پروژه‌ها با مشکلاتی نظیر نبود مصالح مواجه هستند که مدیران باید آنها را حمایت کنند.

دهمرده گفت: امروز فضای خوبی در استان لرستان حاکم است، باید از این فضای همدلی و تعامل استفاده کرد.

استاندار لرستان گفت: نقش رسانه‌ها در به وجود آمدن فضای همدلی و تعامل یک نقش تاثیرگذاری بوده که باید از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی یادآورشد: باید کارهای خوب را برجسته و از کارهای منفی پرهیز کرد.

دهمرده در ادامه از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان خواست برای  بستن بودجه سال ۹۲ نهایت تلاش خود را به کار به گیرند.

در استان لرستان ۴۷ پروژه عمرانی، زیرساختی و … با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان جزو طرح‌های مهرماندگار قرار گرفته است.