تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
10

هدایتی پس از خرید دو تیم گهر و داتیس: قصد دارم در چند رشته ورزشی در لرستان تیم‎داری کنم

  • کد خبر : 12277
  • 22 آبان 1391 - 16:05

هدایتی پس از خرید دو تیم گهر و داتیس: قصد دارم در چند رشته ورزشی در لرستان تیم‎داری کنم مالک باشگاه گهر دورود قصد دارد به جز فوتبال در سایر رشته‌های ورزشی هم در استان لرستان تیم‎داری کند. به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز؛ حسین هدایتی در جمع خبرنگاران گفت: خاطرات خوبی از انقلاب و ایام […]

هدایتی پس از خرید دو تیم گهر و داتیس:
قصد دارم در چند رشته ورزشی در لرستان تیم‎داری کنم

مالک باشگاه گهر دورود قصد دارد به جز فوتبال در سایر رشته‌های ورزشی هم در استان لرستان تیم‎داری کند.


به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز؛ حسین هدایتی در جمع خبرنگاران گفت: خاطرات خوبی از انقلاب و ایام جوانی در لرستان دارم و خیلی خوشحالم که بار دیگر به این استان آمده‎ام.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ما هیچ فعالیت اقتصادی در لرستان نداریم اما علاقه به مردم این دیار باعث شد که در تیم گهر هزینه کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

هدایتی یادآور شد: در ۱۴-۱۳ استان کارخانه و فعالیت اقتصادی دارم و در لرستان که کارخانه ندارم در ورزش ورود پیدا کرده‎ام. امیدوارم خدمت‎گزار خوبی باشم و بتوانم در لرستان کمک و حمایت کنم تا فوتبال بیشتر از گذشته در این استان پیشرفت کند.

مالک باشگاه استیل آذین تهران با اشاره به حضورش در تیم گهر، اضافه کرد :سرمایه و آبرویمان را به اینجا آورده‎ایم و با توجه به قعرنشینی گهر در جدول، ریسک بزرگی کرده‎ایم اما با توکل به خدا جلو آمده و با کمک مردم و مسوولان استان امیدوارم در این امر خیر موفق باشیم و گهر در لیگ برتر بماند و در سال‎های بعد به رده‎های بالای جدول هم بیاید.

وی تأکید کرد: اگر نشاط و شادابی استان‎های زاگرس‎نشین را با تیم گهر فراهم بیاوریم، آن‎موقع می‎توان گفت که موفق عمل کرده‎ایم. فوتبال می‎تواند در این منطقه محور وحدت باشد و امیدوارم ما هم در این کار ثواب ببریم.

هدایتی که به تازگی تیم لیگ دسته دومی داتیس خرم‎آباد را هم خریده، عنوان کرد: قصد دارم در چند رشته ورزشی در شهرستان‎های مختلف لرستان تیم‎داری کنم.

وی در پایان گفت: گهر متعلق به تمامی لر زبان‎هاست و امیدوارم این مهم جا بیفتد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12277

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. درود بر شرف هدایتی،با گذشت بیش از چهار ماه از صعود گهر به لیگ برتر می گذرد و ما همچنان منتظر کمک دولتیم!!!
    آقای هدایتی ما لرستانی ها هم بطور کامل از شما حمایت می کنیم.

  2. اگر مسئولین شهرمان بتوانند کاری کنند که پای آقای هدایتی به ورزش و اقتصاد کوهدشت باز شود سکوی پرتاب خوبی میشود برای جوانان پاک،بیکار و پرتلاش شهرستان.
    سخنی با جناب آقای هدایتی:
    جناب آقای هدایتی همانطوریکه خود حضرتعالی اطلاع دارید و مدتی هم در این استان حضور داشته اید این استان علی الخصوص شهرستان کوهدشت دارای جوانان تحصیل کرده و با شرفی میباشد که تا حالا مسئولین کشور در حق این مردم کم لطفیهای زیادی متحمل شده اند و حق مطلب را نسبت به این استان آنطور که شایسته مردم هست ادا نکرده اند،بنابراین حالا که جنابعالی نیتتان خیر می باشد و در ۱۴ استان ایران سرمایه گذاری کرده اید بنده با شناختی که از پتانسیلهای اقتصادی و ورزشی در شهرستان کوهدشت سراغ دارم به شما قول میدهم اگر در ورزش و اقتصاد این شهرستان سرمایه گذاری نمائید مطمئن باشید از لحاظ ورزشی قهرمانان زیادی را در سطوح بین المللی و جهانی خواهیم دید و از لحاظ اقتصادی هم به پیشرفتهای قابل توجهی خواهید رسید.

  3. زنده باد هدایتی بزرگ…

  4. دمت گرم آقا حسین هدایتی
    ایشالله خدا بیشتر از اینا بهت بده

  5. حالا که یکی پیدا شده به این استان کمک کنه(از نماینده ها که آبی گرم نمیشه) یا نمیزارن یا یا باید باج بده به یکسری مفتخور

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.