- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

هدایتی پس از خرید دو تیم گهر و داتیس: قصد دارم در چند رشته ورزشی در لرستان تیم‎داری کنم

هدایتی پس از خرید دو تیم گهر و داتیس:
قصد دارم در چند رشته ورزشی در لرستان تیم‎داری کنم

مالک باشگاه گهر دورود قصد دارد به جز فوتبال در سایر رشته‌های ورزشی هم در استان لرستان تیم‎داری کند.

[1]
به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز؛ حسین هدایتی در جمع خبرنگاران گفت: خاطرات خوبی از انقلاب و ایام جوانی در لرستان دارم و خیلی خوشحالم که بار دیگر به این استان آمده‎ام.

وی ادامه داد: با وجود اینکه ما هیچ فعالیت اقتصادی در لرستان نداریم اما علاقه به مردم این دیار باعث شد که در تیم گهر هزینه کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

هدایتی یادآور شد: در ۱۴-۱۳ استان کارخانه و فعالیت اقتصادی دارم و در لرستان که کارخانه ندارم در ورزش ورود پیدا کرده‎ام. امیدوارم خدمت‎گزار خوبی باشم و بتوانم در لرستان کمک و حمایت کنم تا فوتبال بیشتر از گذشته در این استان پیشرفت کند.

مالک باشگاه استیل آذین تهران با اشاره به حضورش در تیم گهر، اضافه کرد :سرمایه و آبرویمان را به اینجا آورده‎ایم و با توجه به قعرنشینی گهر در جدول، ریسک بزرگی کرده‎ایم اما با توکل به خدا جلو آمده و با کمک مردم و مسوولان استان امیدوارم در این امر خیر موفق باشیم و گهر در لیگ برتر بماند و در سال‎های بعد به رده‎های بالای جدول هم بیاید.

وی تأکید کرد: اگر نشاط و شادابی استان‎های زاگرس‎نشین را با تیم گهر فراهم بیاوریم، آن‎موقع می‎توان گفت که موفق عمل کرده‎ایم. فوتبال می‎تواند در این منطقه محور وحدت باشد و امیدوارم ما هم در این کار ثواب ببریم.

هدایتی که به تازگی تیم لیگ دسته دومی داتیس خرم‎آباد را هم خریده، عنوان کرد: قصد دارم در چند رشته ورزشی در شهرستان‎های مختلف لرستان تیم‎داری کنم.

وی در پایان گفت: گهر متعلق به تمامی لر زبان‎هاست و امیدوارم این مهم جا بیفتد.