تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

گزارش/ ۴۰ روزهای ادامه‎دار ورزشگاه تختی دورود!

  • کد خبر : 12328
  • 23 آبان 1391 - 11:06

۴۰ روزهای ادامه‎دار ورزشگاه تختی دورود! گزارش: مهران مریدی میرملاس نیوز از روزی که گهر به لیگ برتر صعود کرده و بحث میزبانی این تیم در شهر دورود مطرح شده است همواره دو پیمانکار ورزشگاه تختی این شهر از نبود پول انتقاد کرده و می‎گویند: «اگر پول برسد این ورزشگاه ظرف مدت ۴۰ روز آماده […]

۴۰ روزهای ادامه‎دار ورزشگاه تختی دورود!

گزارش: مهران مریدی میرملاس نیوز
از روزی که گهر به لیگ برتر صعود کرده و بحث میزبانی این تیم در شهر دورود مطرح شده است همواره دو پیمانکار ورزشگاه تختی این شهر از نبود پول انتقاد کرده و می‎گویند: «اگر پول برسد این ورزشگاه ظرف مدت ۴۰ روز آماده می‎شود».

این صحبت‎ها در حالی مطرح می‎شود که «به گفته سالاروند پیمانکار ورزشگاه هنوز یک ریالی به آن‎ها پرداخت نشده و دائم امروز و فردا می‎شنوند و معلوم نیست این وعده‎ها کی به واقعیت تبدیل می‎شود».

گهر که حالا هدایتی را بالای سر خود می‎بیند و می‎خواهد از میزبانی بهره ببرد، همه دیدارهای این فصل را مهمان بوده و این در حالیست که همه مجموعه این تیم برای برگزاری دیدارهای خانگی در لرستان مصر هستند و برایشان فرقی ندارد این بازی‎ها در کدام شهرستان استان برگزار شود.

مدیرعامل گهر در گفت‎وگو با خبرنگار میرملاس، برگزاری دیدارها و حضور تماشاگران را برای بقای این تیم در لیگ برتر حیاتی دانست و تأکید کرد: «باید هر طوری شده بازی با مس کرمان در لرستان برگزار شود و اگر تا آن زمان ورزشگاه دورود آماده نشود، بازی در خرم‎آباد برگزار می‎شود».

آیت‎اله‎زاده ادامه داد: «برای ما موفقیت گهر مهم است که باید حساسیت‎های به وجود آمده بین خرم‎آباد و دورود از بین برود و با استفاده از میزبانی، وضعیت تیم برای ادامه لیگ بهتر شود».

گهر که لقب عجیب‎ترین تیم تاریخ لیگ برتر را یدک می‎کشد باید یکی از این عجایبش کاسته شود و دیدارهای خانگی را میزبان باشد اما این مهم مستلزم آماده شدن ورزشگاه تختی دورود است که متأسفانه هر بار با پیمانکار ورزشگاه تماس می‎گیریم که خبر خوشحال‎ کننده‎ای بشنویم اما جمله «هنوز پولی دریافت نکرده‎ایم و اگر پول برسد تا ۴۰ روز آینده ورزشگاه آماده می‎شود» را می‎شنویم.

در همین خصوص پیمانکار ورزشگاه گفت: « مشغول کار هستیم و امروز با آقای ترکاشوند مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی جلسه داریم که اگر به توافق برسیم، قرارداد می‎بندیم و تا شنبه هفته آینده به پول می‎رسیم».

سالاروند خاطرنشان کرد: «قرار است ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای بازسازی ورزشگاه به ما بدهند و در صورت تحقق این امر تا ۴۰ روز آینده ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر آماده می‎شود!».

وی عنوان کرد: «مشکل اصلی ما پول است و اگر این مشکل را نداشتیم، تا حالا ورزشگاه آماده شده بود و بازی‎ها در دورود برگزار می‎شد».

سالاروند شهرداری و شورای شهر دورود را مقصر اصلی دانست و تصریح کرد: «اوضاع نسبت به قبل بحرانی‎تر است و اگر این بار پول نرسد کار را تعطیل می‎کنیم. ۷۷۰ میلیون تومان چک داده‎ام که تاریخ آن ۳۰ مهر بوده اما هربار با خواهش و تمنا نقد شدن آن را عقب می‎اندازیم».

این پیمانکار یادآور شد: «از مسوولان فقط آقای قائدرحمت نماینده دورود در مجلس پیگیر کار ما هستند و ایشان تا روز شنبه ۲۷ آبان ماه، برای پاس شدن چک مهلت گرفته‎ که اگر تا آن‎موقع پاس نشود، به زندان می‎روم».

وی اضافه کرد: «از وقتی که ریسک کردم و کار در ورزشگاه تختی دورود را شروع کردم، همیشه آماده رفتن به زندان هستم و بعضی وقت‎ها خواب زندان رفتن را هم می‎بینم».

در اینجا این سوال پیش می‎آید، چرا فردی که از جیب خودش تا حالا هزینه کرده، باید کابوس زندان رفتن، همراهش باشد؟!

در خصوص میزبانی گهر، عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز گفت: «امتیازهای یادی را به سبب میزبان نبودن از دست داده‎ایم و شاید در اواخر فصل حسرت آنها را بخوریم».

بهاروند خواستار تسریع در روند بازسازی ورزشگاه تختی دورود شد و ادامه داد: «مسوولان استان و شهرستان دورود به تعهداتی که در خصوص این ورزشگاه داده‎اند، عمل کنند».

رئیس هیأت فوتبال لرستان، اضافه کرد: «تا کی باید علاقه‎مندان و هواداران گهر از تماشای دیدارهای خانگی این تیم در استان خودمان محروم باشند؟ آیا رواست پس از سال‎ها که مردم استان چشم‎انتظار داشتن تیمی در لیگ برتر بودند، با این وضعیت مواجه باشند؟».

به هر حال چیزی که مبرهن است ورزشگاه تختی دورود حالا حالاها به بهره‎برداری نمی‎رسد و بهتر است طبق صورت جلسه‎ای که نماینده دادستان با قائدرحمت منعقد کرده، در صورت آماده نشدن این ورزشگاه بازی‎ها در خرم‎آباد برگزار شود.

امیدواریم هرچه سریع‎تر چله‎نشینی‎های ورزشگاه تختی دورود! به پایان برسد و مردم شریف این شهر از نزدیک دیدارهای گهر را به نظاره بنشینند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.