کد خبر : 12350
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 286 بازدید

رئيس کميسيون قضايي مجلس : لايحه مجازات اسلامي تصويب شد

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهيار ملکشاهي در توضيح دستور کار نشست سه شنبه ی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لايحه مجازات اسلامي با 51 ايرادي که از سوي شوراي نگهبان بر آن وارد شده بود مورد بررسي و بعد از تصويب به اتمام رسيد.   رئيس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهيار ملکشاهي در توضيح دستور کار نشست سه شنبه ی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لايحه مجازات اسلامي با 51 ايرادي که از سوي شوراي نگهبان بر آن وارد شده بود مورد بررسي و بعد از تصويب به اتمام رسيد.

  رئيس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به علت ایرادی که در این قانون پیدا شد، شورای نگهبان تصمیم گرفت لایحه‌ای که تبدیل به قانون شده بود را از دولت پس گرفته تا به سرعت ایراد موجود را برطرف کند، پس از اين  51 مورد بررسي و چند مورد ابهامي که مربوط به اعداد و ارقام بوده به جلسه بعدي کميسيون  موکول شد .ملکشاهي خاطرنشان کرد: لايحه مجازات اسلامي تصويب و به شوراي نگهبان تحويل داده مي‌شود که در صورت تبديل به ماده در نهايت به تصويب دولت خواهد رسيد.

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

دست مریزا .خسته نباشی .بقیه سال 91 هم پیگری اسید پاشی باش .تا سال 92 خدا بزرگه

[پاسخ]

اين رو هم از قبادي داري الهيار خان

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

جناب آقای ملکشاهی دستتان درد نکند به هر حال اظهار نظر نماینده ،جایگاه شهرستان را بالا می برد و لی در کنار این نظرات خوب است که مشکلات شهرستان را نیز رسانه ای نموده ، شاید مسئولان مافوق دلشان به حال فقر شدید فرهنگی و اقتصادی این شهرستان بسوزد و کاری برای مردم انجام بدهند ، شما خوب می دانید که این مردم شایسته ی مساعدت و کمک رسانی هستند. با تشکر

[پاسخ]

كوهدشتي در گفته :

با سلام وعرض ادب
چرا سايت رسمي نماينده محترم در دسترس نمي باشد.اولين وظيفه يك وكيل كه وكالت بيش 230000 نفر را به عهده گرفته است احترام به موكلين ودفاع از حقوق لگد مال شده آنان مي باشد.وهر ظلمي در حق موكلين صورت پذيرد وكيل در پيشگاه حق تعالي بايد جوابگو باشد.جناب آقاي ملكشاهي لطفا بيش هر چيز پيگير مشكلات مردم حوزه انتخابيه خود باشيد.مردم اين ديار از وكلاي پيشين خود كم لطمه نخورده اند.

[پاسخ]

لكستاني در گفته :

اين حرفا واسه مردم چه فايده اي داره به فكرنان باش كه خربزه اب است جناب نماينده

[پاسخ]

رومشکانی در گفته :

آقای نماینده هنوز کاری برای شهرستان و بخش های تابع انجام ندادن!!!لابد فکر میکنن مشکلی وجود نداره چون اصلآ بازدیدی از شهرستان و بخش های تابع ندارن!!!!

[پاسخ]

جوان كوهدشتي در گفته :

هر گلي كه اقايان 12ساله و بقيه به سر مردم زدن حالا نوبت شماست .اين گوي و اين ميدون .بعيده كاري واسه مردم صورت بگيره تا پيگير عوض كردن روئسا هست 4سال هم تمام ميشه و………………………………

[پاسخ]

دانشجوی کوهدشتی از اصفهان در گفته :

آقای ملکشاهی شما نرفتید مجلس برای ما قانون مجازات اسلامی تصویب کنی شما رفتید که شهرستانی که آمار اول بیکاری و خودکشی را در کشور دارد اوضاعش رو بهتر کنید. از ماست که برماست هرچی بر سرما مردم کوهدشت میاید از ندانم کاری ما مردم است آخه تا کی ما باید قانع باشیم .
تا موقعی که شرکت در انتخابات و راهپیمایی ها حداکثری است فکر میکنند که مردم وضعیت خوبی دارند .
ای مردم کوهدشت به خدا قسم تا ما خودمان نخواهیم هیچی تغییر نمیکند آقایان مملکتی مردم ما را بلا نسبت الاغ فرض کردند.

[پاسخ]

بی په له مار در گفته :

دانشجوی رومشگانی از تهران
آقای ملکشاهی خواهشنا شما دیگه از تصویب قانون چیزی نگید چون دست نشانده های شما در آموزش پرورش عملا دارن با عوض کردن معلمان و مدیران در این وسط سال موجی از بی نظمی را براه انداخته ان

[پاسخ]

فرهنگی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۸ آبان , ۱۳۹۱ ۱۲:۳۴:

موافقم.به اداره رومشگان نگاه کنید روزانه یک معلم عزل میشه و یکی دیکه جایش را میگیره این یعنی پیشرفت دانش آموزان هر روز یک معلم جدید میبنند.تا معلم بخواهد دانش اموزش را بشناسد عزلش میکنن

[پاسخ]

آرش از خرم آباد در گفته :

خدمت شاهین اول ببین قبادی از ملکشاهی داره یا برعکس!!!اولا کار نماینده تصویب قانون بنظرم برادران نباس عجله کنن خودتون که ووضع مملکتو میبینین حداقل دو سال مهلت بدین بعد شروع کنین اعتراض کردن ما که شانزده سال آقای فلانی و فلانی برامون کاری نکردن دو سالم دندون رو جگر بذاریمو به آقای ملکشاهی مهلت بدیم.

[پاسخ]

کارمند رومشگانی در گفته :

من تحت هر شرایطی آقای ملکشاهی رو مرد عمل و صداقت میدونم و از اینکه به قبادی رای دادم پشیمونم

[پاسخ]

احمد در گفته :

اقای ازادبخت سلام
شما را به خدا این \یام را درج کنید وبه اقای ملکشاهی برسانید که رومشگان مدارس ان به حالت نیمه تعطیل در امده چون در این وسط سال برادرش در حال عزل ونصب می باشد .شما حساب کنید یک نفر الان عزل میشه ویک نفر نصب میشه برنامه تمام مدرسه به هم میریزه الان فرزند خودم در مدرسه هست می گوید یک عده از دبیران می گویند بچه ها من فقط تا هفته اینده هستم چون قرارره رییس مدرسه بشوم یک عده هم که رییس هستند بدون انگیزه منتظر عزل خود هستند .به نظر من اقای ملکشاهی باسد هرچه سریعتر تصمبم بگیرد که یا مدیران را عزل کند یا به انان اطمینان دهد که عزل نمی شوند گه این غیر ممکن است \س چه بهتر که سریعتر انتصابات خود را انجام دهد چرا که با این کار حداقل ۳ ماه از سال وتحصیل از بین می رود نه همه ان

[پاسخ]

امین در گفته :

درست همان راهی که قبادی رفت ایشان نیز همش در فکر تصویب همین لایحه مجازات اسلامی بود .فکر کنم نماینده بعدی شهرستان کار نیمه تمام قبادی وملکشاهی را در تصویب این طرح تمام می کند به مصاحبه های اقای قبادی در دوره گذشته نگاه کنید همش دم از تصوسب این طرح ولایحه مجازات اسلامی می زد.مردم شهرستان با تایید ایت لایحه مشکلی از انها حل نمی شود .راستی فکر کردید چرا با این همه لابی گری نماینده های شاخص تهران واصفهان ومشهد وغیره رییس کمیسیون قضایی برای شهر ما مورثی شده ؟چرا نماینده های دیگر فکر گرفتن این کمیسیون را نمی کنند وچند دوره با موسی قربانی نماینده قاپن ودو دوره به ما رسیده چون این کمیسیون به درد حل مشکا معیشت وبی کاری موکلان نمی خورد درست است این کمیسیون به درد مساپل کلان کشور می خوره اما به درد شهرستانی که جوانان ان حتی برای کار کردن در ساختمان سازی باید اواره شهر ودیار غربت شوند به درد نمی خوره .اقای ملکشاهی ایا میدانید که الان جوانان رومشگان وکوهدشت در شهر های زلزه زده اذربایجان مشغول کار گری هستند.ایا نمیشد شما حداقل عضو یکی از کمیسیون های اشتغال زای مجلس می شدید نه رییس کمیسیون قضایی .به نظر می رسد شما نیز همانند اقای قبادی \س از ۴ سال نمی توانید برای جوانان این دیار اشتغالزایی داشته باشید
اقای ازادبخت لطفا \یام را درج کنید .اقای ازادبخت بزرگوار شما باید صدای این مردم باشید الان وقا ابلیغات نیست که این حرف ها بار منفی داشته باشد

[پاسخ]

فرهنگی در گفته :

شما را به خدا به اقای ملکشاهی برسانید که رومشگان مدارس ان به حالت نیمه تعطیل در امده چون در این وسط سال برادرش در حال عزل ونصب می باشد .شما حساب کنید یک نفر الان عزل میشه ویک نفر نصب میشه برنامه تمام مدرسه به هم میریزه الان …در مدرسه هست به خدا تا الان معلم اولش رفته یک ماهه دومی داره درس میده حالا سومی امده (برای اینکه حرفم مستند باشه معلم کلاس دوم دبستان دیالمه را میگم .که دو ماه از سال رفته و تا الان سه معلم براشون امده) می گویند یک عده از دبیران می گویند بچه ها من فقط تا هفته اینده هستم چون قرارره رییس مدرسه بشوم یک عده هم که رییس هستند بدون انگیزه منتظر عزل خود هستند .به نظر من اقای ملکشاهی باسد هرچه سریعتر تصمبم بگیرد که یا مدیران را عزل کند یا به انان اطمینان دهد که عزل نمی شوند گه این غیر ممکن است \س چه بهتر که سریعتر انتصابات خود را انجام دهد چرا که با این کار حداقل ۳ ماه از سال وتحصیل از بین می رود نه همه ان

[پاسخ]

براتعلی پاسخ در تاريخ جمعه ۱۰ آذر , ۱۳۹۱ ۲۳:۳۲:

اخه مرد حسابی نماینده مجلس که کارش قانونگذاری است.عزل و نصب فرهنگیان کار آموزش و پرورشه. چرا حرف بی ربط میزنی.خدای نکرده مثل اینه که در این مملکت زندگی نمیکنی؟کی گفته که آقای ملکشاهی در امور آموزش و پرورش دخالت میکنه.درسته که داداشش ریئس اداره اموزش رومشگان شده ولی این کار ربطی به ایشان نداره.داداشش لیاقت داشته اموزش و پرورش او را ریئش کرده. حالا تو هی بگو نماینده مجلس داره عزل و نصب مدیران میکنه…..

[پاسخ]

علی قلی جان کیامرث پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۷ دی , ۱۳۹۱ ۰۰:۲۱:

به آقای ک.قربانی برسانید به امید خدا به حکومت ری نخواهد رسید . وعاقبت ایشان همان است که خواهنده ملک ری از حضرت میخواست.بدبخت کسی است که با دستش مار بکیرن و خود خبر نداشته باشد. و بدبخت تر از آن نیز کسی است که بداند با دستش مار میگیرند و خودش نه تنها خبر دارد بلکه کیف هم می کند.

[پاسخ]

دوم خردادی در گفته :

آهای مسئولین به داد ما برسید اموزش در رومشکان زیر خط فقر است.کسی به فکر اموزش نیست.
آقای ملکشاهی نماینده که فرزند شما تهران رو گذاشته و اومده در رومشکان درس می خواند: بعنوان ولی دانش اموز ازش پرسیدی که وضعیت درسی اش چطور است ازش پرسیدی که درس ادبیات تا به حال چند دبیر رو دیده است؟و ؟
و؟
و؟
و؟

[پاسخ]

هوار ده دس ای مردم ایما بینج نه بوریم بی چی مون.

[پاسخ]