تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

شهردار جدید در باران آمد!

  • کد خبر : 12358
  • 24 آبان 1391 - 11:50

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ بعد از چندین ماه از برکناری شهردار سابق شهر کوهدشت مراسم معارفه شهردار جدید آقای محمد حسین پور  امروز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح  با حضور فرماندار شهرستان ، اعضای شورای شهر و نصیری شهردار خرم آباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. محمد حسین پور با انتخاب […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بعد از چندین ماه از برکناری شهردار سابق شهر کوهدشت مراسم معارفه شهردار جدید آقای محمد حسین پور  امروز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح  با حضور فرماندار شهرستان ، اعضای شورای شهر و نصیری شهردار خرم آباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد حسین پور با انتخاب شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار جدید کوهدشت منصوب گردیده وی پیش از این ،مدیر عامل سازمان بازیافت شهرداری خرم آباد بوده و قبل از آن نیز سابقه حضور در شهرداری منطقه دو خرم آباد و همچنین سرپرست شهرداری خرم آباد  را در پرونده خود دارد.
  امید است ایشان با عملکرد مطلوب گام های موثری را در اصلاح ساختار مدیریت شهری و توسعه و عمران و آبادانی شهر کوهدشت بردارند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12358

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 9در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. امید خدا

  2. سلام خدمت مردم بزرگوار کوهدشت
    عزیزان من من کوهدشتی نیستم اما از جو بسیار بد و مسومی که برای استان لرستان ایجاد کرده اند بسیار متاسفم
    کوهدشت اگر الفرد مارشال هم رئیسش شود ره به جایی نخواهد برد بیشتر شبیه به سانتیه گو است
    قتل غارت برادر کشی تهمت نامردی طافه گرایی احمقانه .و هزاران نکته دیگر سایه شومی بر سر کوهدشت انداخته است
    تازه مسمومیت سیاسی ان به سایر شهرهای لرستان سرایت کرده است.

  3. با آرزوی موفقیت برای ایشان .بعنوان یکی از شهروندان کوهدشتی که عمرم در خدمت به این سرزمین تباه شد وتشکر خشک وخالی هم نشنیدیم وباز نشست شدم .به برادر گرانقدرم جناب آقای حسین پور خوش آمد می گویم توصیه میکنم اگر میخواهی در این راه موفق باشی وبه سرنوشت شهردار قبلی دچار نشوی شهرداری احتیاج به یک خانه تکانی درست وحسابی دارد .یکسری افراد متملق وثنا گوی را که بعلت بی کفایتی مسولین قبلی در جاههای حساس وگلوگاه شهرداری گمارده شدهاند از دور وبر خود برهان که اینان تردشدگان این مرزوبومند وهرشهرداری با آنها کار کند آش نخورده ودهان سوخته وبدنام میشود پس بسم اله انتخاب کن خوشنامی یا ننگ وخاری بعدا خودت خواهی فهمید منضورم چه کسانی است .پیروز باشی

  4. خوش اومدی اقای شهر دار
    اما برای حفظ بقا خود باید شوراهای محترم و خدومممممممممممممم را راضی کنی
    گور پدر هر چی چاله چوله هرچی خیابان تا زانو گلی
    فقط بی خیال شو هرچه شوراها گفتن بگو چشم
    اقایان شورا خداوکیلی خودتون از این وضعیت خیابانهای شهر شرمنده نمی شید؟؟؟؟؟؟اگه نمی شید من شرمندتونم که اینو گفتم

  5. انصافا این آقا طی شش ماه باقیمانده از عمر شورا چه شق القمری برای کوهدشت می توانند داشته باشند. که نیروهای بومی نتوانند آنرا انجام دهند.حالا که بحث تجربه اندوزی و پر شدن روزمه است چرا جوانان کوهدشتی به عنوان سرمایه های این شهر نتوانند از آن بهره مند شوند حداقل اینها نسبت به مردم نزدیکتر و تهعد و التزام و پاسخگویی بیشتری دارند نه اینکه چند صباحی دیگر بگذارند و بگذرند و بروند.مردم کوهدشت درست است ما معروف به بیگانه پرستی هستیم اما آیا وقت آن نرسیده واقع بین تر باشیم و برای خودمان و سرمایه های این شهر ارزش بیشتری قائل شویم.

    • حرفی زدی که حرف دل بسیاری از مردم کوهدشت است اما افسوس بسیاری از انتخابها در این شهر بر اساس منافع شخصی معدودی افراد ذینفوذ انجام می گیرد

  6. منم با گفته های ناشناس موافقم امیدوارم بتونه برا این شهر محروم خدمت کنه و اونایی که بی کفایتن رو از پستهای حساس برداره .

  7. شهردار محترم خوش آمدی !

    من بچه ای یکی از بخش های کوهدشتم و توی این شهر ، خونه ساختم ، اما دیدم که اینا چکار کردن و چگونه بردند هر وقت قرار سطح شهر بدهم ، انگار میخواهم بدترین کار را بکنم ، چون میدانم در کجا خرج میشه و به جیب کی میره ؟
    تو مدیون خون شهدایی ؛ تو مدیون آه دل بیوه زنانی ؛ تو مدیون اشک چشم یتیمانی ؛ و …. .
    از اموال شهرداری و حسابهای شهرداری به درستی استفاده کن و گول ظاهر افراد را نخور ؛ و به چشم خود اعتماد نکن .

    …..
    ….
    ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.