تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

فرماندار اسدآباد :کارهای فرهنگی در زمینه ترویج قرآن باید با انگیزه باشد

  • کد خبر : 12374
  • 24 آبان 1391 - 14:32

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز  از اسدآباد ؛ مصطفی آزادبخت  فرماندار لرستانی اسد آباد  همدان امروز در شورای قرآنی اسدآباد با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآن افزود: کارهای فرهنگی در زمینه ترویج قرآن نیاز به تقویت اعتقادات و انگیزه الهی دارد. وی با اشاره به اینکه امسال ۳۸ میلیون تومان اعتبار به اداره تبلیغات اسلامی […]

به گزارش خبرنگار میرملاس نیوز  از اسدآباد ؛ مصطفی آزادبخت  فرماندار لرستانی اسد آباد  همدان امروز در شورای قرآنی اسدآباد با تأکید بر ترویج فرهنگ قرآن افزود: کارهای فرهنگی در زمینه ترویج قرآن نیاز به تقویت اعتقادات و انگیزه الهی دارد.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۸ میلیون تومان اعتبار به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اختصاص داده‌ایم، گفت: باید این اعتبارات با مدیریت و محوریت انجام فعالیت‌های قرآنی باشد چراکه در سایه قرآن است که می‌توان پیشرفت خوبی در جامعه داشته باشیم.

آزادبخت ‌از حضور حجت‌الاسلام قرائتی در نیمه دوم آبان‌ماه در اسدآباد خبر داد و گفت: در تلاشیم که ایشان را برای همایشی بزرگ دعوت کنیم و مسلماً این مهم اقدام خوبی در سطح شهرستان خواهد بود.

آزادبخت بهترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم را ترویج فرهنگ قرآن و توجه به حافظان قرآنی دانست.

وی یکی از متولیان امر ترویج فرهنگ قرآن را در جامعه طلاب و روحانیون در حوزه‌های علمیه عنوان کرد و گفت: حوزه علمیه یک ظرفیت خوب برای تقویت فعالیت‌های قرآنی و دستورات دین است که می‌توان از آن استفاده کرد.

فرماندار اسدآباد همچنین افزود: فعالیت‌های قرآنی باید در ادارات اجرا شود چرا که این کارکنان ادارات هستند که می‌توانند الگویی برای افراد جامعه باشند.

آزادبخت با تأکید بر تشویق حافظان قرآن از برگزاری همایش انسی با قرآن در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی و اجرای طرح ملی حفظ قرآن از طریق سایت خبر داد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12374

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.