تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
6

پایان شش ماه انتظار مردم کوهدشت/ شهردار جدید بالاخره معرفی شد

  • کد خبر : 12467
  • 25 آبان 1391 - 12:14

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ بالاخره پس از شش ماه انتظار مردم کوهدشت شهردار جدید این شهر کار خود را آغاز کرد.این در حالی است که شش ماه از رفتن شهردار قبلی کوهدشت می گذرد و صندلی شهرداری کوهدشت در این فاصله شاهد حضور دو سرپرست بوده است. در این مدت مردم کوهدشت و […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بالاخره پس از شش ماه انتظار مردم کوهدشت شهردار جدید این شهر کار خود را آغاز کرد.
این در حالی است که شش ماه از رفتن شهردار قبلی کوهدشت می گذرد و صندلی شهرداری کوهدشت در این فاصله شاهد حضور دو سرپرست بوده است.

در این مدت مردم کوهدشت و البته مشکلات و معضلات حوزه شهری منتظر انتخاب شهردار جدید بودند که این انتخاب شش ماه به طول انجامید تا بالاخره شامگاه چهارشنبه در مراسمی که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد شهردار جدید کوهدشت معرفی شود.

به نقل از مهر:این مراسم با حضور هرمز نصیری شهردار خرم آباد، مسعود مختاری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، اعضای شورای شهر خرم آباد و کوهدشت و فرماندار شهرستان کوهدشت برگزار شد و مسئولیت شهرداری این شهر در اختیار محمد حسین پور قرار گرفت.

محمد حسین پور اهل خرم آباد بوده و پیش از این سرپرستی شهرداری خرم آباد را بر عهده داشته است.

فرماندار کوهدشت در مراسم معارفه شهردار جدید با بیان اینکه کوهدشت شهری باستانی و کهن بوده و دارای آثار باستانی کم نظیر و مردمی با فرهنگی دیرینه است، گفت: وضعیت کنونی این شهر دور از شان این مردم است و باید به آن رسیدگی شود.

حمزه پور تصریح کرد: هرگاه از خیابان ها و کوچه های کوهدشت عبور می کنم شرمنده می شوم چرا که این شهر از وضعیت نامناسبی از نظر فضای شهری برخوردار است.

شهردار جدید کوهدشت نیز با بیان اینکه کار مدیریت شهری تنها در توسعه فضای سبز و دفع زباله ها خلاصه نمی شود، عنوان کرد: شهرداری باید به گونه ای عمل کند که آرامش بر فضای شهری حاکم و شادی برای مردم به ارمغان آورده شود.

محمد حسین پور افزود: در مدیریت مدرن مشارکت مردم در کار شهرداری ها حرف اول را می زند چرا که با پشتوانه مشارکت عمومی مردم است که شهرداری می تواند در کار خود موفق باشد.

شهردار جدید کوهدشت در رابطه با حقوق عقب افتاده کارکنان شهرداری کوهدشت نیز گفت: اگر ما نتوانیم حقوق پرسنل را به موقع تامین کنیم باعث دلسردی و بی انگیزگی آنان در کار می شود و تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به مشکل وجود زباله های عفونی در شهر و اطراف آن عنوان کرد: در این راستا شهرداری کوهدشت خوب عمل نکرده است و امیدواریم بتوانیم در این رابطه فعالیتهای موثری انجام دهیم.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم ضمن تشکر از دو سرپرست قبلی شهرداری کوهدشت حکم انتصاب شهرداری به محمد حسین پور اهدا شد.

به هر روی امید می رود شهردار جدید کوهدشت با استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های کوهدشت آستین همت را برای رفع عقب ماندگی های موجود در حوزه شهری بالا بزند.

گزارش : حشمت اله آزادبخت/مهر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 11در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. اهل خرم آباد!!!شهردار کوهدشت!!!شهری که در داشتن جوانان مدیر و تحصیل کرده زبانزد دیگران است.آن هم برای شش ماه

  2. با آرزوی موفقیت برای ایشان .بعنوان یکی از شهروندان کوهدشتی که عمرم در خدمت به این سرزمین تباه شد وتشکر خشک وخالی هم نشنیدیم وباز نشست شدم .به برادر گرانقدرم جناب آقای حسین پور خوش آمد می گویم توصیه میکنم اگر میخواهی در این راه موفق باشی وبه سرنوشت شهردار قبلی دچار نشوی شهرداری احتیاج به یک خانه تکانی درست وحسابی دارد .یکسری افراد متملق وثنا گوی را که بعلت بی کفایتی مسولین قبلی در جاههای حساس وگلوگاه شهرداری گمارده شدهاند از دور وبر خود برهان که اینان تردشدگان این مرزوبومند وهرشهرداری با آنها کار کند آش نخورده ودهان سوخته وبدنام میشود پس بسم اله انتخاب کن خوشنامی یا ننگ وخاری بعدا خودت خواهی فهمید منضورم چه کسانی است .پیروز باشی

  3. شهردار محترم خوش آمدی !
    این نصیحت از من بشنو ! اگر مسئولین حسابداری و درآمد را تونستی عوض کنی ؛ پس در کارت موفق شده ای و گرنه ….. کار شما نیز آب در هونگ کوبیدن است ، راهتو بکــــــــــــــــش برو :
    که درامد شهرداری فقط به جیب اینا میره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

    راستی من بچه ای یکی از بخش های کوهدشتم و توی این شهر ، خونه ساختم ، اما دیدم که اینا چکار کردن و چگونه بردند هر وقت قرار سطح شهر بدهم ، انگار میخواهم بدترین کار را بکنم ، چون میدانم در کجا خرج میشه و به جیب کی میره ؟
    تو مدیون خون شهدایی ؛ تو مدیون آه دل بیوه زنانی ؛ تو مدیون اشک چشم یتیمانی ؛ و …. .
    از اموال شهرداری و حسابهای شهرداری به درستی استفاده کن و گول ظاهر افراد را نخور ؛ و به چشم خود اعتماد نکن .

    …..
    ….
    ….

  4. متاسفم برای شهری که در دانشگاههای معتبر کشور دکترای شهرسازی، برنامه ریزی شهری ،جامعه شناسی شهری، اقتصاد شهری ، مدیریت شهری و … دارد اما دیگران باید شهرش را اداره کنند.کوهدشت هیچ گاه پوست اندازی نخواهد کرد چرا که اعتماد به نفسش را از دست داده است. شهر ، با کسی که زبان شهر را بفهمد حرف می زند؛ کوهدشت اما بسیار پر حرف است امیدوارم شهردار جدید به پرحرفی های کوهدشت مطرود گوش فرا دهد.

    • سامان عزیز دست مریزاد دمت گرم.این شهردار خرمآبادی لازمه فقط یک سال کوچه های شهر ما رو بگرده و یا مشکلات را مطالعه کنه تازه بشه یه شهروند عادی.امان از دست افراد…

  5. بنظر من مشکل ما شهردارنیست مشکل ما نوع تربیتی است که نسل به نسل ادامه دارد. اگر می خواهیم حداقل شهری نسبتا تمیز داشته باشیم اول فرزندانمان را تمیز تربیت کنیم تا در اینده شهر ی تمیز داشته باشیم. خیلی سخت نیست و زود دیر میشود

  6. من به عنوان یک کوهدشتی دور از کوهدشت به همشهریان عزیزم میگویم که دست از تعصبات خشک وبی منطق بردارید و به جای آن اول همه از خودتان شروع کنید. واقعاٌ چه فرقی می کند شهردار ما کجایی باشد؟ مگر مرحوم دلیجانی کوهدشتی بود که در مدت دو سال سنگ بنای شهریت کوهدشت را گذاشت.من فکر میکنم افرادی که این حرف ها را میزنند به فکر آبادانی کوهدشت نیستند بلکه به فکر منافع فردی و گروهی خودشان هستند.کارکنان شهرداری هم اگر به فکر آبادانی شهرشان هستند دست از تنبلی و جیم کردن بردارند و لااقل به فکر آینده فرزندانشان در این شهر باشند. به خداوند یکتا قسم هر وقت برای مدت کوتاهی به کوهدشت می آیم فقط تاسف میخورم. درست است که در سال های اخیر شهرداران گذشته و شورای شهر عملکرد خوبی نداشته اند. ولی آیا مردم در نابسامانی های موجود هیچ نقشی نداشته اند. همشهریان عزیز باید بپذیریم که بسیاری از مردم ما فقط شهر نشین هستند و نه شهروند .بین این دو فاصله زیاد است. بایستی نسل جوان ما در زمینه آموزشی و مسائل فرهنگی قدم پیش بگذارد. نه اینکه همه منتظر یک ناجی باشیم . مگر یک شهردار میتواند در مدت کوتاهی همه مسائل و به ویژه مشکلات فرهنگی یک شهر را حل کند؟.به امید فرداهایی بهتر……

    • همشهری احتمالی سخن باطل را در میان کلام حق و دلسورانه پنهان نکن .فرق می کند خوب و خوبتر و بد و بدتر.درحالت مساوی و حتی کمی تفاوت مدیر کوهدشتی به نیروی غیر بومی اولویت دارد آنهم برای جایی مثل شهرداری که که شهردار باید همه ی کوچه پس کوچه های آنرا بلد باشد.

      • آقای همتی عزیز خو داره حقیقت رو میگه!
        بذار هر کی میخواد بیاد و از هر جایی که باشه مشکل نیست فقط به درد شهرمون برسه!
        بحث بومی و غیر بومی بودن هم فقط چوب لای چرخ گذاشتنه بنده خدا
        مگه تا الان تو کوهدشت شهردار از مرحوم لاریجانی و نصیری بهتر داشتیم؟کدومشون کوهدشتی بودن؟
        مگه رئیس آموزش و پرورشتونم نورآبادی نیست؟پس چرا کسی به اون گیر نمیده؟

        منم تو کوهدشت نیستم و سالی حداکثر ۲ یا ۳ بار میام اونجا ولی به خدا فقط دلم میسوزه برا همشهریام همین!

  7. امیدوارم سکاندار شهرداری شهر را به سلامت ازگردابهای پیش امده به سرمنزل مقصود برساند.

  8. به قول معروف:
    خودم کردم که لعنت بر خودم باد

    بیاد بیارین روزایی که خود نصیری شهردار کوهدشت بود و داشت برا این شهر دل میسوزوند ولی با ۱۰۰۰ تهمت انداختنش بیرون چون جلوی دزدی اینارو گرفته بود
    حالا چطور شده که به قول خودشون بعد دزدی ۲۵۰ میلیونی از کوهدشت(؟؟؟) شده شهردار خرم آباد؟
    بس کنین دیگه تورو قرآن
    کم از این مردم بدبخت سو استفاده کردی؟کم دزدی کردین؟کم بهشون دروغ گقتین؟
    بخدا ۱ قیامتی هم هست . . .

    “دوباره میسازمت وطن؛ اگرچه با خشت جان خویش
    ستون به سقف تو میزنم اگرچه با استخوان خویش!”
    به امید سربلندی لرستان!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.