- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

پایان شش ماه انتظار مردم کوهدشت/ شهردار جدید بالاخره معرفی شد

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ بالاخره پس از شش ماه انتظار مردم کوهدشت شهردار جدید این شهر کار خود را آغاز کرد.
این در حالی است که شش ماه از رفتن شهردار قبلی کوهدشت می گذرد و صندلی شهرداری کوهدشت در این فاصله شاهد حضور دو سرپرست بوده است.

در این مدت مردم کوهدشت و البته مشکلات و معضلات حوزه شهری منتظر انتخاب شهردار جدید بودند که این انتخاب شش ماه به طول انجامید تا بالاخره شامگاه چهارشنبه در مراسمی که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد شهردار جدید کوهدشت معرفی شود.

به نقل از مهر:این مراسم با حضور هرمز نصیری شهردار خرم آباد، مسعود مختاری مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان، اعضای شورای شهر خرم آباد و کوهدشت و فرماندار شهرستان کوهدشت برگزار شد و مسئولیت شهرداری این شهر در اختیار محمد حسین پور قرار گرفت.

محمد حسین پور اهل خرم آباد بوده و پیش از این سرپرستی شهرداری خرم آباد را بر عهده داشته است.

فرماندار کوهدشت در مراسم معارفه شهردار جدید با بیان اینکه کوهدشت شهری باستانی و کهن بوده و دارای آثار باستانی کم نظیر و مردمی با فرهنگی دیرینه است، گفت: وضعیت کنونی این شهر دور از شان این مردم است و باید به آن رسیدگی شود.

حمزه پور تصریح کرد: هرگاه از خیابان ها و کوچه های کوهدشت عبور می کنم شرمنده می شوم چرا که این شهر از وضعیت نامناسبی از نظر فضای شهری برخوردار است.

شهردار جدید کوهدشت نیز با بیان اینکه کار مدیریت شهری تنها در توسعه فضای سبز و دفع زباله ها خلاصه نمی شود، عنوان کرد: شهرداری باید به گونه ای عمل کند که آرامش بر فضای شهری حاکم و شادی برای مردم به ارمغان آورده شود.

محمد حسین پور افزود: در مدیریت مدرن مشارکت مردم در کار شهرداری ها حرف اول را می زند چرا که با پشتوانه مشارکت عمومی مردم است که شهرداری می تواند در کار خود موفق باشد.

شهردار جدید کوهدشت در رابطه با حقوق عقب افتاده کارکنان شهرداری کوهدشت نیز گفت: اگر ما نتوانیم حقوق پرسنل را به موقع تامین کنیم باعث دلسردی و بی انگیزگی آنان در کار می شود و تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به مشکل وجود زباله های عفونی در شهر و اطراف آن عنوان کرد: در این راستا شهرداری کوهدشت خوب عمل نکرده است و امیدواریم بتوانیم در این رابطه فعالیتهای موثری انجام دهیم.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم ضمن تشکر از دو سرپرست قبلی شهرداری کوهدشت حکم انتصاب شهرداری به محمد حسین پور اهدا شد.

به هر روی امید می رود شهردار جدید کوهدشت با استفاده از تمام ظرفیت ها و توانمندی های کوهدشت آستین همت را برای رفع عقب ماندگی های موجود در حوزه شهری بالا بزند.

گزارش : حشمت اله آزادبخت/مهر