تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

آب ۱۰روستای کوهدشت قطع است

  • کد خبر : 12566
  • 28 آبان 1391 - 18:53

  میرملاس نیوز : به گفته ساکنین روستاهای منطقه کشماهور به علت سرقت ترانس چاه آب این منطقه توسط سارقان، از روز گذشته تا اکنون روستاهای این منطقه از جمله بره خیره، بره جولا، بره سید احمد، بره کلک، چنار گره، بره انار، بره شیخ آلی، سیاه چشمه، خیلان بره و …  به صورت کامل […]

 

میرملاس نیوز : به گفته ساکنین روستاهای منطقه کشماهور به علت سرقت ترانس چاه آب این منطقه توسط سارقان، از روز گذشته تا اکنون روستاهای این منطقه از جمله بره خیره، بره جولا، بره سید احمد، بره کلک، چنار گره، بره انار، بره شیخ آلی، سیاه چشمه، خیلان بره و …  به صورت کامل از نعمت آب محروم شده‌اند.

بر اساس این گزارش بهای هر ترانس برق برای استخراج آب مورد نیاز روستاهای این منطقه ۱۲ میلیون تومان بوده و هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت نصب مجدد مورد سرقت قرار نگیرند.

این سرقت در شرایطی رخ داده است که قبلا نیز سارقان دست به سرقت تاسیسات امور آب روستایی از جمله کابل‌های برق، ترانس‌های برق و گاها لوله‌های انتقال آب زده‌اند.

سارقان همچنین در طی سال جاری چندین بار اقدام به سرقت ترانس‌ها و کابل‌های برق روستای اشتره‌ گل گل، روستای کمربله، روستای خوشناموند کرده‌اند.

به گفته اهالی روستا‌های مذکور این تاسیسات هیچگونه امکانات حفاظتی و گشت‌های ویژه حفاظت ندارند و سارقان با خیال راحت دست به سرقت این تجهیزات و تاسیسات می‌زنند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. از اطلاع رسانیتان خیلی ممنون و متشکریم

  2. قابل توجه اقای ملکشاهی مسئول تفاهم میان سران قوا،مداقع حقوق زندانیان گوانتانامو و الی اخر…………فکر کنم شما نماینده کوهدشت هستید؟نه شان شما اجل از این است.

  3. بله واقعا هیچ تضمینی نیست .این یک بدبختیه.به آب خوردن مردم هم دزدی باید فرهنگ ساری بشه والبته نیروی انتظامی هم اقدام قوی داشته باشه .ملا اعلام کنه هر کی در اینجور دزدیها دستگیر بشه یک دستش رو قطع میکنیم و واقعا این کار رو بکنند تا درس عبرت سایرین بشه آخه خدا ذلیلتون کنه دزدی هم شد کاسبی وای به اون بچه ایی که با نون دزدی بزرگ بشه .فقط خواهشن نگید اقتصاد خرابه که اصلا قبول ندارم این تنها دلیل دزدی باشه .
    بلکه به نظر من اینکار معتادین است.
    ضمنا یه پیشنهاد برای نیروی انتظامی دارم حتما این افرادی که ضایعاتی را میخرند بازرسی کنید وهمچنین مال خرهارو زیر نظر بگیرید حتما این افراد رو پیدا میکنید

  4. اقای ازادبخت نام صحیح روستاها اینه -بره صید احمد -بره جیلا-بره شیخ عالی .با تشکر

  5. خوب دزد که از بیرون شهر نبوده. باید فرهنگ سازی کرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.