تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

شبکه های ایرانی با سوییچ شدن به ماهواره روسیه به پخش جهانی بازگشتند

  • کد خبر : 12674
  • 30 آبان 1391 - 12:20

    به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از چند هفته از قطع پخش ماهواره ای شبکه های تلویزیونی ایران از ماهواره اروپایی “یوتل ست” ، شبکه های ایرانی با سوییچ شدن به ماهواره روسیه به پخش جهانی بازگشتند. به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، شبکه های ماهواره ای ایران از جمله شبکه […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ پس از چند هفته از قطع پخش ماهواره ای شبکه های تلویزیونی ایران از ماهواره اروپایی “یوتل ست” ، شبکه های ایرانی با سوییچ شدن به ماهواره روسیه به پخش جهانی بازگشتند.

به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، شبکه های ماهواره ای ایران از جمله شبکه های “جام جم ۱ و ۲” (IRIB 1-2 )، “شبکه خبر” و تلویزیون” iFilm” به زبان فارسی و کانال عربی “کوثر” و شبکه های “سحر TV1 “و “سحر TV 2” و شبکه انگلیسی زبان “پرس تی وی” از این به بعد از طریق ماهواره های روسیه پخش جهانی خواهند داشت. همچنین یازده رادیوی دولتی ایران نیز به ۳۰ زبان از طریق این ماهواره ها قابل دریافت خواهد بود. ماهواره یوتل ست ماه گذشته با ادعای اینکه ایران بر روی امواج این ماهواره پارازیت می فرستد و نیز به بهانه تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران ، پخش جهانی ۱۹ شبکه ماهواره ای ایران از روی این ماهواره را قطع کردند. جمهوری اسلامی ایران به این اقدام یوتل ست اعتراض کرده و آن را حرکتی در راستای قطع صدای مخالفان نظام سلطه دانسته است. پیشتر دولت روسیه پس از قطع پخش شبکه های سوریه از ماهواره های نایل ست و عرب ست ، امکان پخش شبکه های ماهواره ای این کشور از طریق ماهواره روسیه را فراهم کرده بود.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. احسنت

  2. روسیه در طی دو سده اخیر بیشترین
    جنایت و خیانت را در حق ملت ایران روا داشته است.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.