تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

کشف ۷۰ کیلو تریاک درلرستان

  • کد خبر : 126981
  • 10 آذر 1400 - 13:59

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری برنا از لرستان؛  سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبربه خبر نگاران ، اظهار اکرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی برحمل مقادیری مواد مخدر توسط سوداگر مرگ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از استان های جنوبی به “دورود”، موضوع در دستور کار ماموران پلیس […]

به گزارش پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس به نقل از خبرگزاری برنا از لرستان؛  سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبربه خبر نگاران ، اظهار اکرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی برحمل مقادیری مواد مخدر توسط سوداگر مرگ با یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از استان های جنوبی به “دورود”، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه سوداگرمرگ را پس از شناسایی بصورت نامحسوس تحت رصد و پایش قرار داده و خودروی  پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در شهرستان “دورود” متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: با دستگیری یک سوداگر مرگ، در بازرسی از پژو ۴۰۵ مقدار ۷۰ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار الهی در پایان، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با نیروی انتظامی در میان بگذارند.

انتهای پیام

 

بیشتر بخوانید:

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=126981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.