تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

سوءقصد به جان خبرنگار لرستانی با ۲۶ ضربه چاقو

  • کد خبر : 12718
  • 30 آبان 1391 - 18:45

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ صبح امروز یکی از خبرنگاران لرستانی به نام علی قدرت نجفی ۴۰ ساله که قبلا مدیر مسئولی هفته نامه ی اعتلای لرستان و هم اکنون سرپرستی یکی از نشریات را در لرستان برعهده داردمورد هجوم چند فرد ناشناس قرار گرفت و با ضربات چاقو به شدت مجروح شد.   […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ صبح امروز یکی از خبرنگاران لرستانی به نام علی قدرت نجفی ۴۰ ساله که قبلا مدیر مسئولی هفته نامه ی اعتلای لرستان و هم اکنون سرپرستی یکی از نشریات را در لرستان برعهده داردمورد هجوم چند فرد ناشناس قرار گرفت و با ضربات چاقو به شدت مجروح شد.

 
دکتر هرمز محمودوند پزشک معالجی که به همراه چند تیم پزشکی کار درمان این خبرنگار را برعهده دارند، افزود: صبح امروز خبرنگار لرستانی به دلیل ۲۶ ضربه متعدد و عمیق در ناحیه سر و گردن، پیشانی و جمجمه، شانه، اندام فوقانی چپ و راست، قفسه‌سینه، اندام تحتانی چپ به اورژانس بیمارستان شهدای عشایر خرم‎آباد منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه تیم اورژانس به محض ورود مضروب به اورژانس اقدامات احیا و کنترل موقت خونریزی را انجام داد، گفت: همزمان تیم جراحی و اتاق عمل آماده و بیمار توسط سه تیم جراحی عروق و تروما، جراح سر و گردن و ارتوپدی تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
این پزشک متخصص گفت: در حال حاضر بیمار در اتاق عمل تحت جراحی قرار دارد، البته علائم حیاتی‎اش پایدار بوده و بعد از عمل با همکاری سرویس بیهوشی به بخش ویژه(ICU) منتقل می‌شود.
 
سرهنگ نوراللهی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان درباره پرونده مجروح‌شدن خبرنگار لرستانی به ایسنا گفت: این پرونده به صورت ویژه در دست بررسی است.
 
وی با اظهار تاسف از اتفاق رخ داده برای یکی از خبرنگاران این استان، افزود: پس از این اتفاق بلافاصله ماموران نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد به محل حادثه اعزام شدند و موضوع را به صورت ویژه و با کارهای پلیسی شروع و پیگیری کردند.
 
وی عنوان‌کرد: تحقیقات اولیه این حادثه انجام شد، اما برای رسیدن به علت اصلی این اتفاق نیاز به زمان داریم.
 
معاون فرماندهی انتظامی لرستان اظهارکرد: این خبرنگار در حال حاضر به علت شدت جراحات وارده در بخش ویژه بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری است.
 
نوراللهی گفت: ماموران انتظامی شهرستان برای روشن‌شدن هرچه سریعتر این پرونده با خانواده این خبرنگار دیدار و گفت‌وگو کردند و سرنخ‌هایی خوبی نیز پیدا شد.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12718

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۴
  1. آقای نجفی از اساتید بنده هستند برایشان آرزوی سلامتی دارم ایشالا هر چه سریعتر ایشان را دوباره در خط مقدم مطبوعات لرستان سرحال و سرزنده مثل همیشه ببینیم…

  2. تا وقتی از این جور ادم ها تو لرستان وجود دارند وضعیت لرستان تغیری که نمیکنه هیچ. بدتر هم میشه

    • سلام دوست کوهدشتی، این جور آدمها فقط در لرستان نیستند بلکه در تمام ایران از این قبیل افراد زیاد است. در یک ماه گذشته چهار مورد مشابه فقط در تهران و کرج رخ داده است. تازه این چهار مورد، مورادی هستند که رسانه ای شدند! (لرستان علیرغم درصد بالای بیکاری، نسبت به بسیاری از استانها از امنیت بالایی برخوردار است.)
      برای آقای نجفی آرزوی بهبودی هرچه سریعتر دارم.

  3. بنده هم به نوبه ی خودم برای ایشان آرزوی بهبودی هر چه سریع تر دارم و از صمیم قلب متاسف شدم

  4. آقای نجفی علاوه بر اینکه یک خبرنگار شجاع است یکی از اساتید خوب دانشگاه هم هستندکه بنده افتخار شاگردی ایشان را داشته ام ،برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی از درگاه خداوند متعال را خواستارم.

  5. واقعن جای تاسف دارد،
    امیدوارم که این استاد و خبرنگار ارجمند دوباره سلامتی
    خود را بدست بیاورند.

  6. از شنیدن خبر ضرب و شتم همکار و دوست عزیزم جناب آقای نجفی بسیار متاثر شدم. سلامتی ایشان را در این شبهای عزیز از خداوند منان مسئلت دارم. فرشید بهرامی خبرنگار صدا و سیما

  7. آرزوی سلامتی و بهبودی برای دوست عزیزم جناب استاد نجفی از خداوند قادر دارم

  8. در افغانستان با حضور طالبان و نا امنی، جان یک انسان، یک خبرنگار اینچنین مورد سو قصد قرار نمی گیرد…!
    ان شاا… این برادرمان بزودی سلامتی اش را بدست بیاورد.

  9. تازمانیکه یه برخورد محکم نشه چاقو و چاقو کشی تو استان مخصوصا خرم آباد هست یه دو سه نفری رو اعدام کنن یه دست چند تا دزد هم قطع بشه فکر کنم امنیت خیلی راحت برقرار میشه .

  10. استاد نجفی از مدرسین مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کوهدشت می باشند ، انشاا… هر چه زودتر سلامتی خودش رو به دست بیاره و دوباره به جامعه علمی کشور برگرده .

  11. بسیار متاسفم !امیدوارم ایشان هر چه زودتر بهبود پیدا کنند وعاملان این جنایت واهامت به انسانیت نیز به سزای عمل وحشیانه خود برسند .

  12. آقای نجفی ایکی از افقتخارات شهر الشتر و استان لرستان است که به خاطر شجاعتش به این روز افتاد. انشاله که مسببش آه خوش نبینه. همه برای سلامتیش دعا کنیم انشاله

  13. خداوند به استاد عزیز آقای نجفی طول عمر فراوان و شفاعت کامل عطا بفرمایند انشاالله……….

  14. واقعا تاسف بر انگیزه… با ارزوی سلامتی برای دوست و همکار عزیزم اقای نجفی.

  15. امیدوارم کسانی که این عمل ناجوانمردانه را انجام داده اند زود به سزای کارشان دست یابند و برای این استاد ارجمند آرزوی سلامتی و بهبود خواستارم

  16. واقعاً متاسف و نگران شدم…براشون آرزوی بهبودی و سلامتی دارم…

    • ازاینکه این خبرو شنیدم خیلی ناراحت شدم استادخوبم امیدوارم هرچه زودترسلامتیتونوبدست بیارید

  17. استادواقعامتاسف شدم به امیدخداهرچه زودترسلامتیتون رو به دست بیارید

  18. آقای آزادبخت چه خبرازاستادنجفی؟؟؟
    الان حالش چطوره؟؟؟

  19. استاد نجفی الان استادمه و خدا رو شکر حالش خیلی خوبه..

  20. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.