تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
7

پس از خرید امتیاز داتیس؛ چه کسی رأی هدایتی را زد؟

  • کد خبر : 12721
  • 30 آبان 1391 - 19:01

به گزارش میرملاس نیوز؛ عابربانک فوتبال ایران که برای دیدن امکانات تیم گهر به لرستان سفر کرده بود، در یک مکالمه‏ی حضوری چند دقیقه‎ای با بهاروند رئیس هیأت فوتبال استان، عبدی‎پور سرپرست داتیس و خبرنگاران موافقت کرد که ۱۳۰ میلیون تومان امتیاز داتیس را بخرد و ۲۰۰ میلیون هم برای هزینه‎ی این فصل تیم پرداخت […]


به گزارش میرملاس نیوز؛ عابربانک فوتبال ایران که برای دیدن امکانات تیم گهر به لرستان سفر کرده بود، در یک مکالمه‏ی حضوری چند دقیقه‎ای با بهاروند رئیس هیأت فوتبال استان، عبدی‎پور سرپرست داتیس و خبرنگاران موافقت کرد که ۱۳۰ میلیون تومان امتیاز داتیس را بخرد و ۲۰۰ میلیون هم برای هزینه‎ی این فصل تیم پرداخت کند که در همین مدت کوتاه هم تصمیم گرفت اسم داتیس به استیل آذین خرم‏آباد تغییر پیدا کند.

هدایتی در پاسخ به سوال خبرنگاران که شاید قبول نکنند دو تیم در یک لیگ با یک نام حضور داشته باشد(استیل آذین تهران هم در گروه داتیس قرار دارد) گفت: هیچ مشکلی نیست و مثال تیم‏هایی با نام استقلال را زد که چند تیم با این نام در لیگ دسته اول حضور دارند.

تا چند روز پس از آن ماجرا خوشحال بودیم که به هر حال بعد از گهر، داتیس هم سر و سامان گرفت و حتی خبرهای جدیدی همان شب در خصوص هیأت مدیره این تیم به گوش رسید. اما نمی‎دانیم چه‎طور شد که یکی دو روز پس از آن خبرها، به راحتی هدایتی قید خرید داتیس را زد و به نوعی می‎شود گفت که رأی او را زدند.

وقتی متولی حرمت امام‎زاده را نگه نمی‎دارد چه انتظاری از دیگران می‎توان داشت؟ وقتی ما در لرستان دلمان برای هم نمی‎سوزد، چگونه انتظار داریم امثال هدایتی‎ها با پول و سرمایه‎اشان ورزش لرستان را هدایت کنند؟

در این شرایط بد اقتصادی که خیلی‎ها فقط با “حلوا حلوا کردن” دهان خود را شیرین می‎کنند، هدایتی قصد دارد در ورزش لرستان هزینه کند اما ظاهراً برخی نمی‎خواهند این امر صورت گیرد و سنگ‎اندازی می‎کنند. کسی که حاضر است در ورزش میلیاردی هزینه کند، چرا ظرف ۲۴ ساعت نظرش عوض می‎شود و از هزینه میلیونی انصراف می‎دهد!

هم‎اکنون بهاروند رئیس هیأت فوتبال لرستان و عضو هیأت رئیسه فدراسیون در حال رایزنی با هدایتی است تا بار دیگر او را متقاعد کند امتیاز داتیس بخرد و در این خصوص خبرهای خوبی به گوش می‎رسد.

به هر حال باید شرایطی فراهم شود تا امثال هدایتی بتوانند در لرستان تیم‎داری کند اما نمی‏دانیم چرا برخی با ندانم‏کاری، دست به اقداماتی می‏زنند و این شخص خَیِر ورزشی را فراری می‏دهند.

هرچند داتیس دوباره دربه‎در شده و مسببان این کار باید در روز قیامت جوابگو باشند اما امیدواریم با درایت بهاروند بار دیگر هدایتی موافقت کند که مالک این تیم شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12721

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. آقای مریدی نمی دانم میدانی که آقای هدایتی از گفتن این جمله((عابر بانک))متنفر می باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.