تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

آقا محمدی تاکید کرد : برقراری پروازهای منظم در فرودگاه خرم آباد

  • کد خبر : 12900
  • 03 آذر 1391 - 19:39

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران افزود: پروازهای فرودگاه خرم آباد در ماه‌های اخیر با تلاش و پیگیری مسوولان استان، روند مطلوبی را به خود گرفته بود که متاسفانه در روزهای اخیر شاهد لغو و عدم انجام پروازهای اعلام شده در این فرودگاه هستیم. وی با بیان اینکه مسوولان شرکت […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی در جمع خبرنگاران افزود: پروازهای فرودگاه خرم آباد در ماه‌های اخیر با تلاش و پیگیری مسوولان استان، روند مطلوبی را به خود گرفته بود که متاسفانه در روزهای اخیر شاهد لغو و عدم انجام پروازهای اعلام شده در این فرودگاه هستیم.

وی با بیان اینکه مسوولان شرکت هواپیمایی باید مطالبات مردم لرستان را جدی بگیرند، اظهار کرد: به نظر می رسد که برخی از مقامات مسوول دراین حوزه، توجه لازم را برای رفع مسایل و مشکلات مردم این استان ندارند.

آقامحمدی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان لرستان به منظور تامین حقوق و مطالبات مردم استان و زمینه سازی برای رفاه و آسایش آن‌ها، از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکل فرودگاه خرم آباد استفاده خواهد کرد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدارهای انجام شده با مقامات وزارت راه و شهرسازی، گفت: انجام پروازهای منظم در فرودگاه خرم آباد یک خواسته و مطالبه قانونی و بحق مردم لرستان است که باید مورد توجه همه مسوولان استانی و کشور قرار گیرد.

اسفندیار کیانی با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی ماهان هفته گذشته، تعداد سه پرواز از مجموع هفت پرواز هفتگی خود در فرودگاه خرم آباد را لغو کرده است، ادامه داد: این شرکت اعلام کرده که کاهش تعداد پروازهای هفتگی به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها اجرایی شده است.

گفتنی است؛ پروازهای فرودگاه خرم آباد طی دو ماه گذشته با مشکلاتی همراه شده به نحوی که دراین مدت تعداد زیادی از پروازها لغو و انجام نشده است.

همچنین، فرودگاه خرم آباد هم اکنون در روزهای دوشنبه یک پرواز از شرکت ایران ایر و در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه نیز هرکدام یک پرواز از شرکت ماهان را به مقصد تهران دارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=12900

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. به فکر جابجایی مدیران درمان تامین اجنماعی هم باشید

  2. ترو خدا به یه فکری به حال جاده کوهدشت به زانوگه هم بکنید ای مسولان. هر روز باید شاهد مرگ یکی از همشهری ها ویا هم استانیهامون تو این جاده باشیم. این جاده همون جاده ای است که در زمان شاه بوده ولی هنوز بعد از گذشت سی چهل سال تغیری نکرده و روز به روز حوادثش بیشتر و بیشتر میشه. کل مسافت این جاده ۱۸ کیلومتره ۱۸ کیلومتر ۱۸ کیلومتر۱۸ ۱۸ ۱۸ ۱۸

  3. آقای ملکشاهی تو رو به اون سید ابوالوفا این جاده خطرناک کوهدشت به زانوگه رو اصلاح کنید راست میگه این همشهری عزیزم که خدا نکنه روزی یکاز عزیزان مسئولین اینجا کشته بشه اونوقت گناهش رو دوش شماست

  4. مخاطبتان ملکشاهیه؟؟؟؟ باور کنید سالی یه بار هم این سایت رو نگاه نمیکنن. چون اگه نگاه میکردن وضعیت این طور نبود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.