تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خشکسالی ۵۱۰ روستای استان را با مشکل جدی برای تامین آب آشامیدنی مواجه کرده است

  • کد خبر : 13111
  • 06 آذر 1391 - 13:38

  به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در مجموع ۲۷۵ میلیارد ریال برای جبران خشکسالی مناطق روستایی استان نیاز است. علیرضا کاکاوند  اظهارداشت: در راستای بروز خشکسالی ۵۱۰ روستای استان با مشکل جدی برای تامین آب آشامیدنی مواجه شدند که اقدامات خوبی برای جبران کمبود آب موردنیاز مردم […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در مجموع ۲۷۵ میلیارد ریال برای جبران خشکسالی مناطق روستایی استان نیاز است.

علیرضا کاکاوند  اظهارداشت: در راستای بروز خشکسالی ۵۱۰ روستای استان با مشکل جدی برای تامین آب آشامیدنی مواجه شدند که اقدامات خوبی برای جبران کمبود آب موردنیاز مردم این مناطق در استان صورت گرفت اما با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان این مشکل را به خوبی حل کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع روستاهای دارای مشکل با پدیده خشکسالی ۲۸۴ روستا تحت پوشش و ۲۲۶ روستای دیگر نیز تحت پوشش خدمات این شرکت نیستند.

وی اظهار داشت: بحث خشکسالی و کمبود آب در مناطق روستایی امسال به عنوان یکی از مشکلات حاد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بود که تدابیر خوبی در این زمینه اندیشیده شد.

کاکاوند افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان به طور قطع تمام تلاش خود را برای جبران پدیده خشکسالی و کمبود آب روستاییان استان را خواهد داشت تا با تخصیص به موقع اعتبارات بتوان مردم این مناطق روستایی را از مشکلات ناشی از این پدیده به خوبی نجات داد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13111

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.