تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

افزایش ۸.۹درصدی مصرف بنزین در کشور

  • کد خبر : 13267
  • 08 آذر 1391 - 15:04

                     میانگین روزانه مصرف بنزین کشور در هفته گذشته و با افزایش ترددهای برون شهری، با ۸.۹ درصد افزایش به ۶۷.۲ میلیون لیتر رسید.به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (‌شانا) ، در روز پنج شنبه هفته گذشته ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین […]

                    

میانگین روزانه مصرف بنزین کشور در هفته گذشته و با افزایش ترددهای برون شهری، با ۸.۹ درصد افزایش به ۶۷.۲ میلیون لیتر رسید.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (‌شانا) ، در روز پنج شنبه هفته گذشته ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بنزین در کشور مصرف شد که رکوردی بی سابقه از ابتدای سال جاری محسوب می شود. 
بیشترین مصرف بنزین کشور در این روزها مربوط به روز پنج شنبه (۲ آذر) با ۸۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر و کمترین آن مربوط به روز دوشنبه (۲۹ آبان) با ۵۸ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر است.
مجموع مصرف بنزین تهران در هفته گذشته ۹۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر اعلام شده است که در مقایسه با هفته پیش از آن با ۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر، ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر (معادل ۸.۴ درصد) افزایش یافته است.

میانگین روزانه مصرف بنزین تهران در هفته گذشته ۱۴ میلیون لیتر بوده است.
مجموع مصرف بنزین سوپر کشور نیز در هفته گذشته با میانگین روزانه ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، به ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر رسید که نسبت به هفته پیش از آن یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر، معادل ۸.۴ درصد کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13267

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. این هم یکی دیگه از برکات یارانه!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.