تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

ملکشاهی : دولت با مردم لرستان مهرورزی ندارد / اعتبار به حق استان را نمی‌دهند

  • کد خبر : 13325
  • 11 آذر 1391 - 8:32

  نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تخصیص داده به لرستان با شعار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت مغایرت دارد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن تقدیر از خدمات پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت استان […]

 

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات تخصیص داده به لرستان با شعار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت مغایرت دارد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ الهیار ملکشاهی در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن تقدیر از خدمات پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت استان گفت: با توجه به اینکه لرستان ۲,۵ درصد جمعیت کشور را دارد، اما تنها ۱,۴ درصد از اعتبارات کشور را برخوردار است که این مهم نشان می‌دهد ‌لرستان مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

وی افزود: در واقع ۴ هزار میلیارد ریال از معدل سرانه به لرستان کمتر تخصیص یافته و این روند با شعار عدالت‌محوری و مهرورزی دولت مغایر است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در این برهه از عمر با برکت نظام اسلامی که ارائه خدمات با مشکلاتی همراه شده است، در حوزه سلامت لرستان به واسطه زحمات ارزشمند رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تیم مدیریتی همراه وی خدمات ارزنده فراوانی انجام شده که جای سپاسگزاری دارد.

وی اظهار داشت: روند کاری نمایندگان مجلس حمایت از مدیران و مسئولان اجرایی استان است، تا به مردم خدمت‌رسانی بهتری انجام دهند.

ملکشاهی با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به بی‌مهری به لرستان در همه دولت‌ها به وی پیشنهاد کرده‌ایم که با توجه به عقب‌ماندگی و فقدان زیرساخت‌ها و فراهم نشدن زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لرستان تا پنج سال اجرای اصل ۴۴ در لرستان متوقف شود، تا دولت بتواند با سرمایه‌گذاری جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته را داشته باشد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فضای موجود مشکلات لرستان خیلی پیچیده و بغرنج شده همه باید به سمتی حرکت کنیم که لرستان به سهم خود در توسعه همه‌جانبه برسد و نمایندگان در این پروسه نقش بسیار مهمی داشته و باید به جای پرداختن به مطالبات شخصی و مسائل جزئی به دنبال مسائل کلان کشور و استان باشند.

وی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان در آینده‌ای نزدیک با وزیر بهداشت خبر داد‌ تا در آن نشست دفاع وزیر بهداشت از مسائل حوزه سلامت لرستان را نیز مطالبه کنند و از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز خواست که نمایندگان مجلس را از نیازهای حوزه کاری خود مطلع و با ارائه اطلاعات تخصصی دقیق آنها را تغذیه کنند، تا در نشست‌های برنامه‌ریزی کلان، نمایندگان بتوانند از حقوق مردم لرستان به شایستگی دفاع کنند.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. زنده باد ملکشاهی عزیز

  2. آقای ملکشاهی نمیشه یه هشداری به وزیر آموزش و پرورش یا دولت محترم درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد معین هم بدین ما که پیر شدیم با بیش از ۱۵ سال سابقه کار (با مدارک دانشگاهی) طعم پیمانی و رسمی شدن را نچشیدیم کاش نهضتی یا حق التدریس بودیم

  3. آقای ملکشاهی جان خودت اموزش و پرورش رومشکان رو رها کرده اند هر روز یک ابلاغ جدید میارن و میرن هیچ کس هم پاسخگو نیست شما رو به خدا یا همه رو یک دفعه عوض کنید یا بگذارید برای پایان سال تحصیلی آخه بچه های من چه گناهی دارند که باید تاوان ندانم کاری من و بدن که به شما رای دادم .

    • موافقم.به خدا بچه کلاس دوم من هم در دبستان ماه مهر یک اموزگار داشته .ابانماه یکی دیکه .الان هم میگی این دومی باید مدیر بشه و سومی باید اموزگار بشه.ای خدا شاهد باش من در قیامت از حق فرزندم نمیگذرم.کی دیده در سه ماه سه آموزگار .آنهم برای کلاس دوم که جزئ تحول بنیادین است

  4. اقای نماینده ما فقط برای موفقیت شما دعا میکنیم

  5. خدایا کمک کن ملکشاهی خدمتگذاره

  6. منم می گم زنده باد و لی حرف مرا نیز بشنو که از جنس هم هستیم
    می شد با حرف و گفتگو همچون دیگر نمایندگان استانها حقمان را بگیریم
    سیاست داشت و خودمان را جلو دار نکنیم و توام با اخلاقیات مذهبیمان نه با روحیه ستیزگری حقمان را بگیریم
    المومن کیس
    حال او مانده و سهام خواهان جریانش در کوهدشت و نور اباد که دولت هم هیچ کاری برایش نمی کند
    منم درد این شهر خوب و مردم پاک و نجیبش را دارم
    علی اقای گل

  7. تا دیروز با دولت خوب بودی،توسط همین دولت فرماندار واست عوض کردن،معاون فرماندار، الان که نماینده شدی چرا؟تو رو خدا شانس ما کوهدشتی ها رو دیدی

  8. دمت داغ ملکشاهی خداوکیلی کدوم نماینده کوهدشت اینقد زحمت کشیده
    خدا ب همراهت باشه ملکشاهی

  9. آفرین اخرش از این سکوت. دراومدی حالا که اخرای دولته زبون درآوردی. !!!؟!

  10. چه خدمتی کردن که مال ندیدیم دلمون خوشه نماینده داریم

  11. چه خدمتی کردن که ما ندیدیم دلمون خوشه نماینده داریم والله دروغ که نمیگیم صدرحمت به نماینده های قبلی بابا تو دیگه کی هستی دست همه رو بستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.