تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

کلینتون:آماده مذاکره باتهران هستیم

  • کد خبر : 13333
  • 11 آذر 1391 - 14:07

       به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، “هیلاری کلینتون” که در واشنگتن و در پاسخ به پرسشی در خصوص ایران سخن می گفت درباره ایران گفت: ایران مشکل ترین موضعی بوده که من در دوران وزارت خود با آن مواجه بودم و این به واسطه خطراتی بود که تهران با رفتارهای خود […]

 
 

 

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، “هیلاری کلینتون” که در واشنگتن و در پاسخ به پرسشی در خصوص ایران سخن می گفت درباره ایران گفت: ایران مشکل ترین موضعی بوده که من در دوران وزارت خود با آن مواجه بودم و این به واسطه خطراتی بود که تهران با رفتارهای خود آنها را بوجود می آورد، و دستیابی ایران به سلاح اتمی از همه خطرناک تر خواهد بود.

کلینتون که در جمع گروهی از مقامات، کارشناسان و دیپلمات های آمریکا و خاورمیانه سخن می گفت، اضافه کرد: دولت اوباما آماده انجام مذاکرات دوجانبه با ایران است.

وزیر خارجه آمریکا گفت : در همین راستا آمریکا هم اکنون در حال همکاری با سایر اعضای گروه موسوم به ۱+۵ ( روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان ) برای از سرگیری مذاکرات با تهران است.

کلینتون در این مورد گفت : ما در حال همکاری با ۱+۵ هستیم و رضایت خود را در این مورد که آمریکا آماده انجام مذاکرات دوجانبه با تهران در صورت آماده بودن ایران برای این کار، است اعلام کرده ایم.

کلینتون در حالی از آمادگی آمریکا برای انجام مذاکره مستقیم و دوجانبه با ایران سخن می گوید که سنای امریکا شب گذشته تحریم های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی اعمال کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. اگرمزاکرات کارسازبوددوران شهید رجایی ها انجام میگرفت .ماچوب ندانیم کاریهای چه کسانی را میخوریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. لعنت به تو آمریکا، لعنت که از یه طرف حرف از مذاکره می زنی و از طرفی زور می گی و می خوایی حرف حرف خودت باشه، واقعا که مرگ بر تو…

  3. قدرتش پوشالیه *تهدیدش توخالیه * ویتنام گواهیه* غزه هم گواهیه.

  4. lمسئولین هرچه صلاح بدانند درست است

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.