تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
14

شروع به کار صندوق خیریه امام زمان (عج) در کوهدشت جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت ، نخبه و نیازمند درمان

  • کد خبر : 13359
  • 12 آذر 1391 - 9:04

  بهمن نریمانی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز از شروع فعالیت صندوق خیریه امام زمان (عج) در این اداره جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت ، نخبه و نیازمند درمان خبر داد. وی گفت شهرستان کوهدشت ۲۷۰۰۰ دانش آموز دارد که از این تعداد ۴۰۰۰ نفر […]

 

بهمن نریمانی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در گفتگو با خبرنگار میرملاس نیوز از شروع فعالیت صندوق خیریه امام زمان (عج) در این اداره جهت کمک به دانش آموزان بی بضاعت ، نخبه و نیازمند درمان خبر داد.

وی گفت شهرستان کوهدشت ۲۷۰۰۰ دانش آموز دارد که از این تعداد ۴۰۰۰ نفر آنان نیازمند کمک هستند.سرمایه ی این صندوق از محل کمک فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت تأمین شده و جهت ممانعت از تبعیض در توزیع کمک ها ، این امر توسط خود معلمین انجام شده و به مستحق ترین دانش آموزان پرداخت می شود.

نکته قابل ذکر این که صندوق خیریه امام زمان (عج) برای نخستین بار در آموزش و پرورش نورآباد تشکیل شده و توانسته است کمک های شایان توجهی به دانش آموزان بی بضاعت و مستعد آن شهرستان بنماید. نریمانی ابراز امیدواری کرد روزی شاهد تشکیل این صندوق در سراسر استان لرستان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. با عرض سلام
    کاش آقای نریمانی ابراز امیدواری میکرد که روزی شاهد بی نیازی به چنین صندوق‌های در سراسر استان باشیم. ان شالله

  2. جناب آقای نریمانی خداقوتتان دهد هرجایی که قدعلم میکنی وزعامت فرهنگ وتعلیم وتربیت راعهده دارمی شوی هم وغمتان دانش آموزان بی بضاعت هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.