کد خبر : 13411
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 631 بازدید

گزارش تصویری/ “با لبخند وارد شوید” ایستگاه نقاشی در کوهدشت

                                                                                                                                                                                                                                    عکاس : بیات آزادبخت    

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

 

                           

 

 

                        

                                          

                          

 

 

                    

 

 

 

 

عکاس : بیات آزادبخت

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مرتضا خدايگان در گفته :

سپاس از بيات آزادبخت عزيز . عكس هاي گويا و زيبايي هستند. دست همه ي دست اندركاران اين برنامه درد نكنه

[پاسخ]

جوان كوهدشتي در گفته :

كار پسنديده ايست. دست همه ي دست اندر كاران درد نكند.خسته نباشيد

[پاسخ]

مرادي در گفته :

خدا قوت داريوش جان دست مريزاد

[پاسخ]

افشین آزادبخت در گفته :

از همه عزیزانی که از نقطه آغاز تا نقطه پایان در انجام این برنامه دخیل بودن نهایت تشکر وسپاس را دارم به آقایان جعفری و خدایگان -خبرنگاران محترم وعکاسان وخبرگزاریهای محترم -اذاره بهزیستی- اولیا گرامی وهمکاران محترم وبقیه عزیزان دست مریزاد وخداقوت میگویم

[پاسخ]

امین آزادبخت ( مدیر سایت ) در گفته :

بنده به همشهریانی مثل داریوش و همکارانش افتخار میکنم و بر خود میبالم که هنوز کسانی پیدا میشن محبت و دوست داشتن را بین همشریانم تمرین و فرهنگ سازی میکنند
درود بر شما

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ جمعه ۱۷ آذر , ۱۳۹۱ ۱۲:۵۳:

تایید میکنم

[پاسخ]

مهدی دوست محمدی / سردبیر در گفته :

می‌دانستند دندان برای تبسم نیز هست و
تنها
بردریدند…
سپاس از همه ی دست اندرکاران این برنامه و خسته نباشید خدمت همکارانم در ماهنامه پیشوک.

[پاسخ]

ابراهیم امرایی- خرم آباد در گفته :

سلام ، جناب جعفری عزیز از اینکه با ابتکاراتی ازاین دست که نمونه هایی از بیشمار خلاقیتتان است و باعث تاثیر گذاری مثبت درارتقا سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان شهرمان می شود به نوبه خودم صمیمانه تشکر و قدر دانی کنم بی شک اینگونه طرح ها و برنامه ها قدم مثبتی در تربیت نسل حاضر بوده و تاثیر آن بر کل جامعه نیز انکار ناپذیر است .
همواره روح پاک و لطیفان را تحسین نموده ام و امید وارم در آینده نیز با کمک افرادی که دغدغه اصلی اشان فرهنگ سازی و تربیت نسل آتی جامعه است و نه باند و جناح بازی های معمول ، شاهد اجرای برنامه هایی دیگری از شما باشیم . خداوند عزتتان دهد.

[پاسخ]

الف-عالی پور پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۱۵ آذر , ۱۳۹۱ ۱۲:۱۹:

جناب امرایی با این همه تعریف و تمجید پس چرا گزارش خبری ازش نگرفتید؟این جور جاهاست که باید یار و یاور هم شهریان بود مثلا مثل آقای محمد زاده!!!!!!!

[پاسخ]

قدرت اله گراوند (تهران) در گفته :

سلام بر آقایان جعفری و خدایگان . درود خدا بر شما که لبخند را بر لبان عزیزان دیارمان نمایان میکنید دست مریزاد

[پاسخ]

س. امرائی(کاشان) در گفته :

ذست مریزاد ب آقای جعفری وعکسهای قشنگ آقای آزادبخت

[پاسخ]

صمدزالپور در گفته :

درودبر پیشوک وپیشوکیان و دوستان هنرمندی که این همایش وبرگزار کردن

[پاسخ]

نوشین در گفته :

سپاس فراوان از همه ی عزیزانی که این بار به معنای واقعی چشمها را شستند و جور دیگر دیدند!!!!!

[پاسخ]

سالار در گفته :

بسيار کار پسنديده ايست…
تشکر از شما

[پاسخ]

دوستدار علي در گفته :

كاش من هم يه روزي باپسرم بيام واسه كلاس نقاشي

[پاسخ]

محمد جعفر محمدزاده در گفته :

چقدر خوشحال مي شوم كه گاهي صحنه هايي از زيبايي هاي پنهان كوهدشت را ميبينم شهري پر از استعداد وسرشار از انرژي دست همه درد نكند بايد تلاش كرد تا با همت همه و ياري خدا كوهدشت هويت اصيل و فرهنگي خود بيش از پيش بيابد.دوستدار شما

[پاسخ]

صادق ياري پور پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۴ آذر , ۱۳۹۱ ۱۵:۵۰:

با سلام
جناب آقاي محمدزاده خيلي خوشحالمان كردي با نوشتن اين كامنت.راستش فكر مي كردم به كلي كوهدشت را فراموش كردي.

[پاسخ]

امین آزادبخت (مدیر سایت ) پاسخ در تاريخ سه شنبه ۱۴ آذر , ۱۳۹۱ ۲۱:۰۴:

درود بر شما جناب آقای محمدزاده
شهرما سرشار از این زیبایی هاست باید همه تلاش کنند که کوهدشت و استان لرستان به جایگاه واقعی خود در عرصه فرهنگی برسد و تمام زیبایی ها نمایان و نمو پیدا کند.
با سپاس از حضور مجازی شما در بین همشهریان و دوستان میرملاسی

[پاسخ]

محمد امین وابوالفضل یگانه در گفته :

شما خیلی خوبید خسته نباشید دوستت داریم

[پاسخ]

كريم دوستي در گفته :

به بچه هاي خستگي ناپذير پيشوك ومير ملاس وميزباني خوب باغچه بان تبريك مي گويم .به آقاي محمد زاده هم سلام مي گويم .كاشكي ايشان بيشتروپيشتر بچه ها ي كوهدشت رامي ديدند…

[پاسخ]

سکینه آدینه وند در گفته :

سلام
کار بسیار جالبی را انجام داده اید به نطر من برای اولین بار است که در کوهدشت همچین کاری انجام میشود امیدوارم که همچنان ادامه داشته باشد با آرزوی موفقیت برای شما و همه همشهرینم

[پاسخ]

سید محسن قاسمی در گفته :

بدون شک ایجاد چنین برنامه هایی باعث ایجاد وبروز انگیزه هایی نو خواهد شد.به بانیان این برنامه برای رسیدن به هدفشان که همان کاشتن لبخندی بر لبان کودکان این دیار بود تبریک میگویم

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

با سلام خدمت تمامی مخاطبین و دوستداران سایت ارجمند میر ملاس نیوز
و با تشکر ویژه از مسؤولین این سایت
امیدواریم بتوانیم با انجام امور فرهنگی قوی‌تر برای کودکان گام‌های مفیدتری برداریم.
البته در این راستا نیاز بیش از پیش به همکاری و پشتیبانی معنوی کودکان و خانواده ها داریم.

از ابراز احساسات تمام مخاطبین میرملاس نیوز سپاسگزاری می‌کنم.
«مدیر مسؤول پیشوک»

[پاسخ]

مرادی از اصفهان در گفته :

با تشکر از زحمات قشنگتان که این چنین صحنه هایی را به نمایش میذارید و یادمان باشد که کوهدشت ما لیاقتش بهترین هاست به شرطی که مردممان بخواهند و مسئولین بیخودی از خدمات دولت تعریف نکنند چون در این سی سال که از خدمات میحرفند تا کنون برای کوهدشتمان خدمت خاصی انجام نداده اند و از مردم عزیزم میخواهم که بیشتر بخواهند.

[پاسخ]

کارگاه گرافیک دوشه/ حسین پور در گفته :

با سلام وخسته نباشی نباشی به خدمت تمامی دوستان “با لبخند وارد شوید”
—————————————————————————————-
به جرات می توان گفت “داریوش جعفری و مرتضا خدایگان” جز افراد بسیار پر انرژی وفعال
هستند، که باعث برگزاری مداوم اینگونه های برنامه پر جنب و جوش در این شهر
شده اند.. سپاس واقعن خسته نباشید و دست مریزاد.

[پاسخ]

محمدباقر در گفته :

داریوش جان و مرتضا جان با سلام و خسته نباشید
هر وقت صفحه میر ملاس یا پیشوک رو باز میکنم وکارای زیبای شما را میبینم واقعا افتخار میکنم
خدا قوت

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

عالی بود!
واقعا تعجب کردم عکسارو دیدم اونم تو کوهدشت!
امیدوارم ادامه داشته باشه.
ممنون

[پاسخ]