- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

تعطیلی شهربازی های کوهدشت به علت غیر استاندارد بودن تجهیزات

[1]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان ؛ محمدرضا واعظی پور گفت: غیر استاندارد بودن تجهیزات و دستگاه‌های موجود در این مجموعه‌های تفریحی عامل اصلی تعطیلی این مجموعه‌ها بود.

وی افزود: برهمین اساس و با توجه به عدم ارایه گواهی استاندارد از سوی متولیان شهربازی‌های استان، تمام مجتمع‌های شهربازی استان لرستان تعطیل شدند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان گفت: در همین ارتباط سه دستگاه در مجموعه شهربازی بنفشه و پارک شهر الیگودرز نیز به همین دلیل حق ادامه کار ندارند.

واعظی پور اظهار داشت: در بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های کوهدشت نیز با توجه به عدم ارائه گواهی استاندارد، این مجموعه نیز هفته گذشته پلمب شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان لرستان گفت: تجهیزات این مجموعه شامل چرخ و فلک، کشتی صبا، رالی کودک، قصر بادی، سالتو و ترامبلین و … است که تمام این وسایل غیراستاندارد هستند.

وی افزود: همچنین شهربازی فدک شهر بروجرد نیز به دلیل عدم ارایه گواهینامه استاندارد برای تجهیزات موجود، پلمب شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی لرستان افزود: با عنایت به عدم ارایه گواهی استاندارد از سوی متولیان این مراکز، تمام شهربازی‌های استان تا پایان ماه جاری تعطیل و تعیین تکلیف می‌شوند.