تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
13

تصاویر یک موجود فضایی از سوی ناسا منتشر شد

  • کد خبر : 13549
  • 14 آذر 1391 - 20:07

  بولتن نیوز : در سال ۲۰۰۷ یک کشاورز مکزیکی موجود عجیبی پیدا کرد که به زحمت زیاد توانست او را بکُشد!. چند روز پیش دانشمندان پس از دو سال تحقیق نتایج آزمایشات خودشان را در یک کنفرانس که شدیدا در شرایط امنیتی بود منتشر کردند. نوع ژن این موجود به هیچ موجود زندهای در […]

 

بولتن نیوز : در سال ۲۰۰۷ یک کشاورز مکزیکی موجود عجیبی پیدا کرد که به زحمت زیاد توانست او را بکُشد!. چند روز پیش دانشمندان پس از دو سال تحقیق نتایج آزمایشات خودشان را در یک کنفرانس که شدیدا در شرایط امنیتی بود منتشر کردند.

نوع ژن این موجود به هیچ موجود زندهای در کره زمین شباهت ندارد. کشاورز مکزیکی گفته بود که برای کشتن این موجود مجبور شد که سه بار به مدت چند ساعت او را در آب غرق کند.
 

وقتی که کشاورز موجود را پیدا کرد، این موجود که بسیار شبیه به فیلم های تخیلی فضایی است برای نجات خود شروع به جویدن بازوی خود کرده بود. گفته شده است که کشاورز مکزیکی مدتی بعد در یک سانحه رانندگی که منجر به آتش سوزی شد با حرارت بسیار زیادی سوخته و کشته شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۹
  1. سلم خسته نباشی امین جان
    اگه میشه منبع این خبر و سایتی که عکس رو کپی کردی ذکر کنید
    مرسی

  2. ناسا هروقت از لحاظ رسانه ای و تبلیغاتی کم میاره و ضعیف میشه یه مطلب اینچنینی منتشر میکنه!

  3. تجربه نشون داده مطرح کردن موضوعاتی از این دست بیشتر از اینکه جنبه علمی داشته باشه، اهداف دیگه ای رو دنبال میکنه.
    یادمون نمیره که کتابهایی مثل مثلث برمودا، عجیب تر از عجیب، اسرار موجودات فضایی ، راز بشقاب پرنده هاو … که بیشتر محصول فضاسازیهای رسانه ای در اواخر قرن بیستم هستند، درصد قابل توجهی از پتانسیل و انرژی فکری جوانان که میتونست در مسیر توسعه کشورهای جهان سوم قرار بگیره رو به خودشون معطوف کردن. شکی نیست که پرداختن به این موضوعات حتی اگر بنا رو بر واقعیت داشتنشون بزاریم، گرهی از مشکلات کنونی جوامع ما باز نمیکنه. این درحالیه که به شدت میتونه برا جوانان جذاب باشه و دغدغه فکری ایجاد کنه، دغدغه هایی که به یقین باعث سرکوب انرژیهای جوانان میشه. انرژیهایی که بزرگترین سرمایه هایی هستمند که برای یک ملت میتوانند ایجاد فرصت و ثروت در ابعاد مختلف کنند…

  4. دوست گرامی من به وضوح دارم میگم هیچ قطعیتی توی این اخبار وجود نداره و ممکنه حقیقت باشه و ممکنه نباشه.. ضمناً من گفتم ناسا این کارها رو برای حفظ موقعیت خودش میکنه اونوقت شما میگین جعلی بودن موضوع رو از سایت ناسا دربیارم!؟! این کاریه که تمام کشورهای دنیا می کنن؛ برای حفظ موقعیت و جذب سرمایه مجبورن دست به فریب افکار عمومی بزنن و چیز جدیدی هم نیست. تا بوده همین بوده و خواهد بود. مدارک زیادی هست که نشون میده سفر به ماه تا درصد بسیار بالایی جعلی بوده. می تونید در فیلمها و صحبتهای استیون اسپیلبرگ (کارگردان بزرگ امریکایی) هم اینو در بیارین. منابع این فیلمها و گفتگوها رو من الان در خاطر ندارم و اونقدر هم وقت ندارم که صبح تا شب دنبال منابع جعلی بودن فیلمهای ناسا بگردم. شما اگه دنبال حقیقت هستید مطالب طرفین رو بخونید و خودتون قضاوت کنین. من فقط نظرم رو گفتم و هنوز معتقدم سفر به ماه -به احتمال قوی- دروغ بوده چون اگه این اتفاق صورت می گرفت تا حالا چندین بار دیگه فضانوردان ماه رو فتح کرده بودن. چرا بعد از اون سفر دیگه کسی نتونست به ماه سفر کنه؟! یعنی علم بشر پسرفت کرده یا ماه دورتر شده؟! ضمن اینکه دما و نور ماه این اجازه رو نمیده موجودی مثل انسان به اون قدم بذاره. اینو من ناقص العقل نمیگم؛ تمام دانشمندان نجوم دنیا میگن (البته به غیر از چند ناسایی!).
    نکته: منابعی که من در اختیار داشتم اینهایی بود که درج کردم شما اگه منابع موثق تر و -حقیقی تری- دارین به ما بگین که روشن شیم.
    سربلند باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.