- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقا محمدی : برخی مداحی ها سزاوار قلم خبرنگار نیست

 

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی روزنامه نگاران به خاطر چند ریال مداحی هایی را می نویسند که سزاوار قلمشان نیست.

 ابراهیم آقامحمدی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه سرای روزنامه نگاران استان لرستان با اشاره به اینکه لرستان چهره های فرهنگی بسیاری در سطح کشور دارد، اظهار داشت: این درحالیست که متاسفانه استان لرستان در عرصه فرهنگی کشور جایگاه واقعی خود را نیافته است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر اقدامات خوبی در راستای معرفی ظرفیتهای فرهنگی لرستان انجام شده است، یادآور شد: لرستان نویسندگان، پژوهشگران و چهره های شاخص فرهنگی بسیاری را در سطح کشور دارد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین با تشکر از فعالیتهای معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آقای محمدزاده از زمان حضور خود در معاونت مطبوعاتی کارهای بسیاری برای مطبوعات لرستان انجام داده اند.

آقامحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه کار مطبوعاتی شغل بسیار سختی است، افزود: روزنامه نگاران و اهالی مطبوعات باید به گونه ای کار کنند که قلمشان با شرافت بماند.

وی با تاکید بر اینکه نباید شرافت یک روزنامه نگار به آگهی و رپورتاژ فروخته شود، تصریح کرد: برخی روزنامه نگاران به خاطر چند ریال مداحی هایی را می نویسند که سزاوار قلمشان نیست.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز مطبوعات کشور در شرایط سختی کار می کنند، اظهار داشت: امروز خبرنگاران تنها به خاطر علاقه ای که به شغل خود و کارهای فرهنگی دارند حرفه خود را ادامه می دهند.

آقامحمدی ادامه داد: در بسیاری از مطبوعات درآمد روزنامه نگاران به اندازه کرایه تاکسی رفت و آمدشان هم نیست.