- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

اژه ای مرد میدان مبارزه با مفاسد بزرگ است/ رهبر و ملت حامی قوه قضائیه هستند

[1]

به گزارش میرملاس نیوز ؛حجت‌الاسلام علی شاهرخی رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به بررسی پرونده فساد بزرگ بانکی که به اختلاس۳ هزار میلیاردی شهره شده بود، گفت: دستگاه قضایی برای برخورد قاطع و بدون اغماض با عاملان فساد بانکی اخیر تاکید دارد و مردم مطمئن باشند که قوه قضائیه ذره‌ای از حق مردم چشم‌پوشی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه عزم دستگاه قضائی برای برخورد با فساد بانکی اخیر با انتصاب حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای به سمت مامور رسیدگی به این پرونده مبرز شده است، گفت: تردیدی وجود ندارد که آقای محسنی اژه‌ای با سوابق درخشان و روشنی که دارد به عادلانه ترین حالت ممکن به پرونده فساد رسیدگی خواهد کرد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه با برخورد قاطع دستگاه قضائی با مفسدان فساد بانکی اخیر دلگرمی مردم به دستگاه قضائی بیشتر از گذشته خواهد شد، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان حامی حقوق مردم در پرونده فساد بانکی از قاضی‌اژه‌ای حمایت خواهد کرد چرا خواست اصلی مردم در بحث پرونده فساد بانکی برخورد قاطع با مفسدان است.

وی با اشاره به برگزاری دادگاه فساد بانکی اخیر در هفته آینده، گفت: مردم منتظر صدور حکم برای مفسدان هستند و انتظار دارند با هر فرد و شخصیتی که در این فساد نقش داشته برخورد شود که انشاءالله همینطور خواهد شد.