- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

سرای روزنامه‌نگاران لرستان با حضور محمدزاده افتتاح شد

[1]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ طی مراسمی با حضور محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد سرای روزنامه‌نگاری لرستان افتتاح شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در مراسم افتتاح سرای روزنامه‌نگاری لرستان که با حضور محمد جعفر محمدی‌زاده معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد  در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: از همان روز نخست که به عنوان مدیرکل انتخاب شده‌ام، تلاشم برای ارتقا و توسعه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در لرستان بوده و تاکنون موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان افزود: طی دو سال گذشته خانه مطبوعات لرستان راه‌اندازی، تعداد نشریات محلی از لحاظ تعداد مجوز دو برابر و امروز شاهد افتتاح سرای روزنامه‌نگاری لرستان هستیم که این با تلاش و کوشش همه همکاران و توجه ویژه‌ معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد صورت گرفته است.

وی افزود: سرای روزنامه‌نگاران امروز در محل ساختمان تاریخی میرملاس در خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید، تا روزنامه‌نگاران بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: این سرا فضایی مناسب برای استفاده بهتر روزنامه‌نگاران و خبرنگاران جهت تبادل اطلاعات، هم‌فکری و استفاده از تجربیات دیگر روزنامه‌نگاران به ویژه پیشکسوتان عرصه فرهنگ و اصحاب رسانه است.

وی اظهار داشت: به همین منظور برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای دست‌اندرکاران نشریات و روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در این سرا در آینده اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزاری سمینارها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی مرتبط با روزنامه‌نگاران را از دیگر برنامه‌های اساسی این سرا در استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح سرای روزنامه‌نگاران استان بتوانیم نسبت به اجرای برنامه‌های دقیق این سرا و حمایت ویژه از اصحاب رسانه، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران استان داشته باشیم.

وی از نمایندگان مجلس به ویژه ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس خواست بحث موزه هنرهای معاصر و تئاتر شهر را پیگیری کنند.

دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران استان لرستان با حضور محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل سرای روزنامه‌نگاران ایران، نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس و مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان افتتاح شد.

در این مراسم با حضور محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از سه کتاب پژوهشی در حوزه روزنامه‌نگاری رونمایی شد.

همچنین افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی مطبوعات لرستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که عکسهایی از عکاسان مطبوعاتی لرستان  آقایان سعید سروش ، امین آزادبخت ، رضا جایدری و غلامرضا نعمت پور به نمایش درآمد.