تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
9

ملکشاهی : دانشجویان می‌توانند پشتوانه ی فکری اقتصاد مقاومتی باشند

  • کد خبر : 13719
  • 17 آذر 1391 - 14:37

    به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند به عنوان پشتوانه فکری اقتصاد مقاومتی این بحث را در مطالعه و تدوین پایان نامه‌های خود قرار دهند.   الله‌یار ملکشاهی طی گفت و گویی با اشاره به روز دانشجو و نقش دانشجویان در عرصه‌ی سیاسی کشور، […]

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند به عنوان پشتوانه فکری اقتصاد مقاومتی این بحث را در مطالعه و تدوین پایان نامه‌های خود قرار دهند.

 

الله‌یار ملکشاهی طی گفت و گویی با اشاره به روز دانشجو و نقش دانشجویان در عرصه‌ی سیاسی کشور، گفت: دانشجویان در تاریخ سیاسی کشور همیشه نقشی اساسی ایفا کردند، کما اینکه بسترسازی انقلاب اسلامی توسط آنها صورت گرفت.

وی ادامه داد: دانشجویان در زمان جنگ تحمیلی و سازندگی حضور پررنگی از خود نشان دادند که هیچ‌گاه قابل انکار نیست.

نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس در خصوص نقش دانشجویان در وضعیت فعلی کشور گفت: با توجه به اوضاع کشور و خصومت استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی، بحث تحریم‌ها و اقتصاد مقاومتی، دانشجویان می‌توانند به عنوان پشتوانه‌ی فکری این موضوع با مطالعه و تحقیق و تدوین پایان‌نامه بحث اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند تا گام بلندی در جهت رونق اقتصادی و معیشت کشور برداشته باشند.

ملکشاهی با تاکید بر این که این کار برای دانشجویان وظیفه‌ای ملی و اجتماعی محسوب می‌شود در خصوص وظیفه دانشجویان در آستانه‌ی انتخابات اظهار کرد: در زمان انتخابات فضای جامعه بازتر خواهد شد و گروه‌های مختلف به بیان افکار خود می‌پردازند که اگر جریان‌های دانشجویی به خوبی هدایت شوند می‌توانند به تثبیت امنیت پایدار و دموکراسی در کشور کمک کند.

وی در پایان یاد آور شد: دانشجویان می‌توانند هدایتگر مسیر آزادی در کشور باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13719

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 8در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۸
  1. باسلام .امیداست که فضای ازادی بیان اندکی در سایت شما نمایان شود.نه اینکه همیشه یک طرفه به قاظی بروید

  2. دانشجویان نورآبادی یا …؟

  3. از اقای ملکشاهی انتظار می رود از دانشجویان کوهدشتی برای توسعه شهرستان کوهدشت در قالب پایان نامه هادانشجویان حمایت کند.(مانند معرفی به دستگاه ها،سفارش برای جذب پروژه ها و….)اما ایشان چون کلا کلان نگر هستند اصولا در شان ایشان نیست وارد مقوله توسعه شهرستان شوند.ای کاش ایشان رییس جمهور ایران و یا دبیر کل سازمان ملل بود. ماشاالله همه نظریات ایشان در قالب ملی و بین المللی است.

  4. ازدرک بالای نماینده شهرستان کمال تشکر را داریم

  5. ملی بیاندیشید……….منطقه ای عمل کنید………….درود بر اقیانوس

  6. ملکشاهی دردت به جونم

  7. آقای امین آزادبخت لطفا از مدیریت سایت کناره گیری کنید
    ///////////////////////……………….///////////////////////
    کمی در کار در این سایت بیشتر توجه کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.