- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ملکشاهی : دانشجویان می‌توانند پشتوانه ی فکری اقتصاد مقاومتی باشند

 

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند به عنوان پشتوانه فکری اقتصاد مقاومتی این بحث را در مطالعه و تدوین پایان نامه‌های خود قرار دهند.

 

الله‌یار ملکشاهی طی گفت و گویی با اشاره به روز دانشجو و نقش دانشجویان در عرصه‌ی سیاسی کشور، گفت: دانشجویان در تاریخ سیاسی کشور همیشه نقشی اساسی ایفا کردند، کما اینکه بسترسازی انقلاب اسلامی توسط آنها صورت گرفت.

وی ادامه داد: دانشجویان در زمان جنگ تحمیلی و سازندگی حضور پررنگی از خود نشان دادند که هیچ‌گاه قابل انکار نیست.

نماینده‌ی مردم کوهدشت در مجلس در خصوص نقش دانشجویان در وضعیت فعلی کشور گفت: با توجه به اوضاع کشور و خصومت استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی، بحث تحریم‌ها و اقتصاد مقاومتی، دانشجویان می‌توانند به عنوان پشتوانه‌ی فکری این موضوع با مطالعه و تحقیق و تدوین پایان‌نامه بحث اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهند تا گام بلندی در جهت رونق اقتصادی و معیشت کشور برداشته باشند.

ملکشاهی با تاکید بر این که این کار برای دانشجویان وظیفه‌ای ملی و اجتماعی محسوب می‌شود در خصوص وظیفه دانشجویان در آستانه‌ی انتخابات اظهار کرد: در زمان انتخابات فضای جامعه بازتر خواهد شد و گروه‌های مختلف به بیان افکار خود می‌پردازند که اگر جریان‌های دانشجویی به خوبی هدایت شوند می‌توانند به تثبیت امنیت پایدار و دموکراسی در کشور کمک کند.

وی در پایان یاد آور شد: دانشجویان می‌توانند هدایتگر مسیر آزادی در کشور باشند.