کد خبر : 13762
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۱
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 775 بازدید

محمدرضا گراوند شهردار جدید بخش درب گنبد کوهدشت!

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از منابع آگاه ؛ محمدرضا گراوند عضو فعلی شورای شهر کوهدشت در حال طی نمودن مراحل قانونی جهت تصدی منصب شهرداری بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت است. پیش از این از وی به عنوان شهردار احتمالی کوهدشت نام برده می شد که با آمدن حسین پور شهردار جدید […]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از منابع آگاه ؛ محمدرضا گراوند عضو فعلی شورای شهر کوهدشت در حال طی نمودن مراحل قانونی جهت تصدی منصب شهرداری بخش درب گنبد شهرستان کوهدشت است. پیش از این از وی به عنوان شهردار احتمالی کوهدشت نام برده می شد که با آمدن حسین پور شهردار جدید این فرضیه به دست فراموشی سپرده شد.

گراوند متولد سال 1348 و دانشجوی ترم آخر کارشناسی عمران است.

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

رموا در گفته :

باسلام خدمت مردم همیشه درصحنه درب گنبد
قدراین نعمت بزرگ را بدانید چون موهبتی الهی ست .با ایشان به نیکی رفتار کنیدبه شما قول میدهم باگذشت اندک زمانی چهره درب گنبدازدوردیدنی میشود. برکت برکت است حالاچه آسمانی وچه زمینی.درود خدا ورسول خدابرجناب حاج ملکشاهی راد برای این انتخاب شایسته وسزاوار.من ازجانب اهالی این شهرسرتغطیم درمقابلشان می فرودم.یکی مردجنگی به ازصدسوار

[پاسخ]

مهدی ویسی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۱۷:۵۲:

قطعا با قدرت مدیریتی بالایی که آقای گراوند دارند منشا تحول و پیشرفت برای درب گنبد خواهند شد

[پاسخ]

شیری در گفته :

خوبه ما هم تبریک میگیم اونجا هم میتونه یک شعبه از نمایشگاه اتومبیل جام جم را راه اندازی کند

[پاسخ]

شهروند در گفته :

كوهدشت از اين نعمت بي نصيب شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

ان شالله موفق باشدهر چی باشد از جنس وپوست کوهدشت است ودرد مردم را می فهمد

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ آذر , ۱۳۹۱ ۱۹:۲۱:

تا الان چه کار کرده بود این گوشت و پوست که ما ندیدیم؟

[پاسخ]

مهدی ویسی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۱۸:۰۱:

همین که مردم از ایشون به نیکی یاد میکنن نشون دهنده ی این هست که مردمی هستن(برعکس سایر اعضای شورای شهر)

[پاسخ]

لر پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۱۸:۵۵:

واقعا که نیک هستن!سابقه نیک

[پاسخ]

شاهين در گفته :

خداروشكر نورابادي نيست

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ آذر , ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴:

این همه مسئول کوهدشتی داشتیم چکارکردند

[پاسخ]

کوهدشتی ناب پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ آذر , ۱۳۹۱ ۱۹:۱۲:

هنوز عصبیت جاهلی به قوت خود باقیست خداوند شفایت دهد برنامه های ایشان رادریاب

[پاسخ]

دلدار اقیانوس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۲۲:۳۸:

موافقم

[پاسخ]

زیتعلی آبادی ها در گفته :

مبارک مبارک مبارکه انشاالله!! اماای کاش خودمان ازتجربیات ایشان درشهرداری کوهدشت استفاده می کردیم!!

[پاسخ]

دوست پاسخ در تاريخ شنبه ۱۸ آذر , ۱۳۹۱ ۱۷:۱۴:

اگه تجربه داشت این 7 ساله شوراست چکار کرد

[پاسخ]

دلدار اقیانوس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۲۲:۳۸:

مگه نمیونی همه چاله چوله های شهر عمیقتر شدن

[پاسخ]

باقری در گفته :

عزیزان همشهری باور بفرمائید بجز تخریب کردن دیگران کارهای دیگری هم میشود انجام داد.

[پاسخ]

دلدار اقیانوس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۲۲:۳۹:

نخیر

[پاسخ]

رضایی در گفته :

به نظر بنده ایشان شخص اجتماعی هستند ودرمسولیت پیش رو قطعاموفق خواهند بود

[پاسخ]

فاطمه در گفته :

ای دل غافل واقعا حیف چرا بازم کوهدشت از این انتخاب دور ماند………..؟

[پاسخ]

ممجون در گفته :

باتوجه ازشناختی که ازایشان داریم به یک مثال قدیمی ازبزرگان اکتفا می کنیم ،
ای له سی او لمردن خوه

[پاسخ]

شهروند در گفته :

مدیر محترم سایت چرامطالبی که حرف دل مردم هست حذف می کنید می ترسید
مبلغی ،،،،،،،، ازتون پس بگیرن تورو خدا اگه اینجوری هستید سایتو ببندید

[پاسخ]

مجری قانون در گفته :

آقای فرماندارمحترم سلام
لطف کنید بفرمایید جلسه ی انتخاب شهرداردربگنبددرکجا برگزارشد

[پاسخ]

هم چوپانی قدیم پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۱۰:۵۱:

مگه جاموندی رئیس جلسه

[پاسخ]

مرادی در گفته :

باید یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم و امیدوارم آقای گراوند توانایی های خودش رو نشان دهد و در غیر اینصورت دیگه اعتمادی نمی ماند.

[پاسخ]

محسن در گفته :

مبارکه شایستگی ایشان بیش از اینه

[پاسخ]

كريم دوستي در گفته :

براي ايشان ومردم درب گنبد آرزوي موفقيت دارم .تجربه شورا ميتواند ايشان راكمك نمايد.

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

با سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای گراوند
راستی چه بر سر این شهر امده
افسوس که این مزرعه را اب گرفته
دهقان مصیبت زده را خواب گرفته

[پاسخ]

امرایی در گفته :

آخه حیف نیست آقای رستمی رو عزل کنند وبه جای او گراوندو بزارن این بی انصافیه

[پاسخ]

مهدی ویسی پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۱۷:۵۵:

آقای امرایی بی انصاف شما هستید که جناحی برخورد میکنید.آقای گراوند نمونه ی والای یک انسان مردمدار و با خدا هستن

[پاسخ]

حسین در گفته :

با سلام خدمت همه
فک کنم اینم یه مقدمه اس برای انتخاب( طبق معمول) بجا و شایسته ایشان ،در آینده نه چندان دور برای سکان داری کشتی به گل نشسته و بی سامان شهرداری کوهدشت…

[پاسخ]

جعفرزاده در گفته :

ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان ، به نظر می رسد با توجه به تجربه کافی وی در شورا ی شهر و تحصیلات مرتبطشان ، مطمئن هستیم که ایشان می توانند موفق باشند .

[پاسخ]

بيطرف در گفته :

اين يعني فرارنخبگان!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

بينا رهگذر در گفته :

اين چالش ها را ملكشاهي درست مي كند و مدتي بعدهم اگر گراوند مدعي نمايندگي داشت تعجب نكنيد

[پاسخ]

ناظر پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۹ آذر , ۱۳۹۱ ۱۴:۵۳:

اين ها همه از افاظات فرماندار قوي وباسواد ومسلط شهرمان است.

[پاسخ]

حاتم زاده در گفته :

بنده به عنوان یکی از اهالی بخش درب گند، ضمن تبریک به آقای گراوند برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. هرچند سعادت آشنایی با ایشان را نداشته ام و نمیخواهم از الان راجع به ایشان قضاوت کنم، اما از مسولین محترم دوتا سوال دارم:
1- بهتر نبود یکی از افراد و چهره های بومی را برای این کار انتخاب کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
2- بهتر نبود بزارید لااقل لیسانس بگیره؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

محمد در گفته :

برا همشهرياني مثل شما واقعامتاسفم كه محمدرضا گراوند باعث افتخارتونه

[پاسخ]

محمد در گفته :

اقاي گراوند فرد خوش سابقه اي است. من دوران دبيرستان بيشتر خدمت ايشان بودم و از وجودش همواره به فيض مي رسيديم
الان هم براش ارزوي مستفيض نمودن ديگران را دارم

[پاسخ]

ناظر در گفته :

اقا محمد همكلاسي خوب يادته ايول ايول

[پاسخ]

مهندسی دلسوز پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۱۶:۱۶:

من واقعا بری تمام مردم شهرستان کوهدشت متاسم که افرادی بر منصب ریاست امور در ادارات قرار میگیرند که نه تخصص این کار رادارند ونه سابقه ای در امور اجرای چگونه ممکن است فردی که نه تحصیلات این کار راداردواگرهم دارای مدرک دانشگاهی میشوند به لطف پارتی بازی وپول است میخواهند ارگانی را داره کنند که مسولیت شهری یک شهرستان رابرعهده بگیرند اینها نه تنها نمیتوانند قوانین شهری رادرست اجرا کنند بلکه باعث بی نظمی در شهرستان میشوند بنده به عنوان یک مهندس که سوابق اجرای زیادی در امرشهرسازی نوین دارم وبه توجه به اشنای که با برخی از این اقایان دارم این را با اطمینان میگم که خود اقای ملکشاهی که متاسفانه بنده نیز جزو کسانی بوده ام که به ایشان رای داده ام اشنای چندانی با کار اجرای نداردزیرا اگر ایشان با عملیات اجرای وکارهای زیر بنای اشنا بود قطعا میتوانست باعث دگرگونی چهره شهرستان شود.پس بیاییم بجای بحثهای بینتیجه وبیفایده درمورد اقایان به راهکارهای حل معضلات در شهرمان بیاندیشیم وراهکار داشته باشیم بنده به اقای مدیر سایت توصیه میکنم معضلات شهرستان را دسته بندی نماید واز کلییه دوستان بخواهد که در مورد رفع مشکلات نظر بدهند

[پاسخ]

ناصر پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۱ دی , ۱۳۹۱ ۰۸:۴۸:

آقای مهندس دلسوز که ازآقای ملکشاهی انتقاد میکنید،به نظرشما هرکی جای ایشون بود با گندهایی که نمایندگان ادوار گذشته بخصوص آقای قبادی و امامی در سطح شهرستان زدن با چند ماه مسولیت چند گندکاری رو میشه درست کرد.

[پاسخ]

mehrdad در گفته :

به نظر بنده لیاقت اقای گراوند خیلی بیشتر از این است ، واقعا حیف شد که ایشون شهردار کوهدشت نشدند…

[پاسخ]

سرگردان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۲ آذر , ۱۳۹۱ ۰۰:۰۰:

بدین وسیله از اقای گراوند به خاطر قبول این مسئولیت تشکر می نمایم و نخست به مردم درب گنبد تبریک می گویم وسپس اقای گراوند و امید وارم قدم اغازگر مراحل ترقی بیشتر ایشان باشد

[پاسخ]

گراوند در گفته :

خیلی مدیره……م م م

[پاسخ]

آقای مهندس دلسوز که ازآقای ملکشاهی انتقاد میکنید،به نظرشما هرکی جای ایشون بود با گندهایی که نمایندگان ادوار گذشته بخصوص آقای قبادی و امامی در سطح شهرستان زدن با چند ماه مسولیت چند گندکاری رو میشه درست کرد.

[پاسخ]

ناصر گراوند در گفته :

جناب آقای گراوند انتخاب شایسته وبجای شمارا به سمت شهرداری درب گنبد صمیمانه تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال موفقیت روز افزون حضرت عالی راخواستارم.

[پاسخ]

فدای خاک در گفته :

آقای ملکشاهی را بی خیال – گراوند را هم بی خیال – بقیه چکار کردن – اینها هم میکنن.
همشری عزیز خودت را بچسب و به فکر چاره ای برای دور بعد انتخابات باش

[پاسخ]

حکمت فرهادی از تهران در گفته :

انتخاب جنابعالی را به عنوان شهردار تبریک عرض مینمایم

[پاسخ]

محمد صادق در گفته :

آقای ملکشاهی اقای لطیف میر ناصری که بومی منطقه بود و سابقه ی شهرداربودن رو هم داشت ایا از هر کسی لیاقتش بیشترنبود مگر ایشان از طرفداران شما نبودن پس چی شد واقعا از نماینده ای مثل شما بعید است فکر اینده و حق مردم منطقه را نیز میکردی .

[پاسخ]

حمید شهبازی از کوهدشت در گفته :

ضمن تبریک به اقای گراوند وارزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی میخواهم از اقای ملکشاهی گله مند باشم که چرا از اقای میرناصری که فردی بومی وفعال بوده اند به عنوان شهردار درب گنبد استفاده نکردید اقای لطیف میرناصری مگر از طرفداران شما نبودند حتی در زمان تبلیغات انتخاباتی شما ایشان توسط شهردار وقت چندین بار کسر حقوق و توبیخ شدن به علت شرکت در ستاد شماایا خداوکیلی ایشان لیاقت نداشتن جناب اقای ملکشاهی میتوانستید از اقای گراوند در جای دیگه استفاده کنید انشاالله که تجدید نظر داشته باشید واز اقای لطیف میرناصری استفاده کنید باتشکر حمید شهبازی از کوهدشت

[پاسخ]

علی احمدی در گفته :

باید تاسف خورد کسی که هیچ گونه سابقه ای ندارد شهردار درب گنبد بشه و تمام پیمانکار هایش از طریق داشتن مجوز مهندسی افراد دیگر به داماد محمدرضا گراوند واگذار شود و هرماه در کشور های دیگیر به تفریح برود و برادر زاده و خواهر و دخترش را استخدام کند بعد این همه فارغ التحصیل بیکار هیچ گونه جایی برای استخدام حتی بعنوان سرایدار نباشد و مسئولین مخالف عزل ش باشند و در آینده ای نزدیک شهردار کوهدشت بشه کوهدشت به قوطل بر میگردباید گریست و غبطه خورد شهر ما قربانی مسائل سیاسی و جناحی شود امیدوارم که فردای قیامت را به یاد بیاورند و پاسخ گو باشندکسی که سال۸۸بدون کنکور از دانشگاه ازاد کوهدشت مدرک کاردانی براساس رابطه نه ضابطه بگیرد شهردار شود.

[پاسخ]