تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
15

اشتغال در پلدختر در انحصار اقوام و آشنایان برخی مسئولان!

  • کد خبر : 13833
  • 19 آذر 1391 - 11:21

  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛  بعد از درج خبر «آزمون برای همه، استخدام برای اقوام و آشنایان» در خبرگزاری فارس پیرامون استخدام غیر قانونی و شبانه اقوام و آشنایان برخی مسئولان در دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی پلدختر و اعتراضات فراوان مردم، مسئولان مربوطه برای فرار از پاسخگویی به قشرهای […]

 

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس ؛  بعد از درج خبر «آزمون برای همه، استخدام برای اقوام و آشنایان» در خبرگزاری فارس پیرامون استخدام غیر قانونی و شبانه اقوام و آشنایان برخی مسئولان در دانشکده پرستاری و فوریت‌های پزشکی پلدختر و اعتراضات فراوان مردم، مسئولان مربوطه برای فرار از پاسخگویی به قشرهای مختلف مردم در یک اقدام ابتکاری یک شرکت خصوصی را مجبور به برگزاری آزمون کردند.

آیا این ابتکار جدید بعد از ابتکارات تولید عسل در تصفیه خانه فاضلاب، چمن کردن خیابان‌ها، اصلاح چمن به‌وسیله گوسفندان، قطع درختان تنومند و … توسط مسئولان شهر پلدختر انجام می‌گیرد؟!

بر این اساس متولیان امر با فشار آوردن به یک شرکت خصوصی، این شرکت را مجبور کردند که نیروی انسانی خود از میان آموختگان مقاطع کاردانی و کارشناسی و یا بالاتر از طریق آزمون کتبی، عملی و مصاحبه استخدام کنند.

اگر چه برگزاری آزمون جای بسی امیدواری است و مردم را امیدوار می‌کند، اما برگزاری آزمون برای قرارداد یکساله به این روش شایسته نیست. آن هم آزمونی که نکات مجهول آن از هم اکنون کام شرکت کنندگان را تلخ کرده است.

برخی از شرکت کنندگان در این‌باره به فارس گفتند: نامشخص بودن منابع و زمان اندک برگزاری آزمون، شرایط سنی و نامشخص بودن تعداد نیروی پذیرفته شده و جنسیت پذیرفته شدگان این آزمون را در بین شرکت کنندگان بی‌اعتبارکرده است.

سلیمانی که کارشناس برق است، در این باره گفت: اگر مسئولان واقعاً قصد خدمت به جوانان و رعایت عدالت را دارند، باید تکلیف بقیه نیرو هایی که اخیراً بدون آزمون در این شرکت خصوصی و دانشکده پرستاری و بیمارستان پلدختر استخدام شده‌اند را مشخص کنند.

وی گفت: برگزاری آزمون استخدامی اقدام خوبی است که در جهت عدالت برداشته می‌شود، اما به این شرط که مسئولان این آزمون را برای اقوام و آشنایان خود هم به‌کار گیرند.

روح الله خدایی گفت: شرایط سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان، برای آزمون استخدامی دولتی و قراردادهای طولانی مدت است، نه برای قرارداد یکساله و آن هم برای یک شرکت خصوصی.

بر اساس خواسته‌های مردم، برگزاری و تحت فشار قرار دادن یک پیمانکار شرکت خصوصی برای برگزاری آزمون و عقد قرارداد یکساله با چند نفر نیرو فقط پنهان کردن اقدام غیر قانونی متولیان شهر پلدختر در استخدام اقوام و آشنایان خود در ارگان‌های دولتی است و باعث نارضایتی مردم می‌شود و اگر واقعاً متولیان امر به فکر جوانان تحصیل کرده هستند، باید هر چه زودتر قرارداد استخدام‌های اخیر اقوام و آشنایان خود را در مراکز دولتی شهر پلدختر لغو و با برگزاری آزمونی دیگر اقدام به استخدام کنند، هرچند تاکنون این خواسته مردم که به گوش استاندار لرستان هم رسیده است، عملی نشده اما امیدواریم استاندار لرستان بیشتر از این مردم را منتظر نگذارد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۷
  1. خدا قوت. عالی جنابان

  2. از خبرگزاری فارس خصوصا خبرنگار شجاع که درد دل ما جوانان تحصیل کرده را انعکاس داده متشکریم . زنده باشی قهرمان

  3. درصورت صحت موضوع جای تاسف دارد.

  4. درود خدا بر مختار پلدختر(خبرنگار فارس) و درود خدا بر شرف شما آقای دوست محمدی.

    و خداوند لعنت کند و زجر دهد و بلا بدهد آنهایی که حق رو زیر پا میذارن .و خون شهیدان جلوی آقایون ……رو بگیرد.انشاالله

  5. ما غم کم میخوریم
    کم که نه
    هر روز کم کم میخوریم
    ایرانی جماعت به این قضایا عادت داره شایسته سالار ی همینه دیگه مگه انتظار دیگه ای دارین؟ مدیران ما که رعایت میکنن بنده خداها تقصیری ندارن (شایسته تر اینه که اقوامشون به نون ونوا برسن) این یه تعریف ایرانی از شایسته سالاریه

  6. آزمون میگیرن ناراحتید،نمیگرین هم ناراحتید
    مرگ بر کسانی که دوست دارند آب گلالود شود تا از آن،برای خود یک ماهی دشت کنند.

  7. مصداق ضرب المثل لری که میگه…آوی میره و رودخونه خویشی بورش نه بیگونه!!!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.