کد خبر : 13873
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 907 بازدید

گزارش تصویری / وضعیت خیابانهای کوهدشت (قسمت اول )

میرملاس نیوز : وضعیت خیابانهای کوهدشت-قسمت اول ،خ باغچه بان و خ 30متری سپاه / عکاس : بیات آزادبخت

 

  میرملاس نیوز : وضعیت خیابانهای کوهدشت-قسمت اول ،خ باغچه بان و خ 30متری سپاه  

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       عکاس : بیات آزادبخت 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

دلدار اقیانوس در گفته :

خوشا شیراز وضع بی مثالش….مگه نمایندگان شما در شورای شهر و شهرداری در گذراندن اوقات فراغتندو استراحت.دارید به کی شکایت میکنید.این بار دیگه نمیتونید لژاین مشکل را به گردن نماینده مجلس بندازید.ایشان فعلا تمام همتشان در دستور دادن به عزل مدیران اموزش و پرورش دوره شاهرخی است

[پاسخ]

اقیانوس ملکشاهی در گفته :

اقای نماینده ی محترم یه فکری به حال این خیابانها و مردم بدبخت کوهدشت بکنید جای تاسف داره خیابانهای شهر این شکلی باشن مثلا خیر سرش شهره روستا که نیست هوارررررررررررررررررررررررررررررررررررر

[پاسخ]

عباس پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ آذر , ۱۳۹۱ ۰۸:۵۱:

عزیزم می خوای حل مشکل کنی از راهش وارد شو. فکر می کنم این موارد جزئ وظایف آشکار شهرداری و شورای محترم شهر باشه ؟

[پاسخ]

ناشناس در گفته :

تقصیر خود مردم شهرستان کوهدشت می باشد. متاسفانه مفت و مجانی و بدون هیچ هزینه ای هم نماینده های ادورای و هم مسئولان را بزرگ نموده ، در حالی که مردم جز بدبختی و فقر و ریشخند و پوزخند مسئولان چیزی عایدشان نشده است. حالا برو شهرهای دیگر را ببین …………..

[پاسخ]

جوان كوهدشتي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۱۳:۲۱:

خدا پدرت رو بيامرزه.نفست حقه

[پاسخ]

اعظم احمدی پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۲۳ آذر , ۱۳۹۱ ۲۰:۵۵:

خدا پدرت رو بیامرزه.

[پاسخ]

یکی پاسخ در تاريخ جمعه ۲۴ آذر , ۱۳۹۱ ۲۰:۱۵:

خدا پدر جفتتونو بیامرزه

[پاسخ]

مرتضا خدايگان در گفته :

شب پيش رو قد راست كرده زهر دارد / زخمي به عمق چاله هاي شهر دارد…
.
.
.
درود بر بيات آزادبخت

[پاسخ]

وحید در گفته :

ماشاالله…….کیف میکنم این شهر به این زیبایی رو میبینم.اقیانوس کجایییییییییییییی که سونامی ات مارو کشت.هه هه هه

[پاسخ]

جوان كوهدشتي پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۱۳:۲۸:

تا زماني كه ما مردم شهرستان دنبال اينها ميافتيم و خواسته هاي حقير و نا چيزي مثل استخدام و وام و… دارم همين آش و همين كاسه جلو رومون هست.حالا ميخواد اقيانوس باشه ميخواد شيخ باشه و يا هر كس ديگه.
خودممممممممممممممون مقصريم. اول خودمون رو اصلاح كنيم بعد…

[پاسخ]

عاشق اقیانوس پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۲۳:۳۳:

واسه اینه که تو بخندی مثل رسم شاه و دلقک

[پاسخ]

علی پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۹ آذر , ۱۳۹۱ ۰۸:۴۷:

یعنی این همه مشکلات در این مدن شش ماهه آقای ملکشاهی ایجاد شده؟

[پاسخ]

جوان كوهدشتي در گفته :

خدايا كي ميشه اين دهستان به شهر تبديل بشه.تا حداقل جلو مهموني بتونيم سرمون رو بالا بگيريم!؟!!! آخم سئ او روز

[پاسخ]

قلی! در گفته :

جنس جنون در شهر من بازار روز است
شب مُد شده، سوپرمن و سالار روز است

[پاسخ]

میرملاس که این همه هوادار عکسه ، مدیرشم عکاسه !!! چرا این مسابقه عکس رو اطلاع رسانی نکرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا که !!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

هوای پاک در گفته :

چه اشکال داره داریم هوای پاک استشمام میکنیم .از سر دولت کریمه اقیانوس .

[پاسخ]

کوهدش قهرمان در گفته :

سلام.من با اینکه به آقای ملکشاهی رای نداده ام.اما این را با یقین مینویسم که ایشان انسانی متدین ،ولایی و کاردان هستند و تمام هم و غم شخص شریف ایشان مصروف خدمت به مردم حوزه انتخابی اش می باشد.ایشان زمانی دبیر ما بوده اند.واقعا من از صمیم قلب دوستشان دارم.حیف که بنا به دلایلی به حضرت ایشان رای ندادم . با اینکه منافعی ندارم ولی واقعا ایشان را لایق وزارت و بلکه بالاتر از ان میدانم.خداوند این انسان با لیاقت را برای همه ی ما محفوظ بدارد.انشاالله

[پاسخ]

[پاسخ]

کوهدش پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۲۲:۰۹:

سلام بر تو جناب کاملن ذوب شده در بزرگی ملکشاهی به نظر میرسد در اقیانوس ملکشاهی حداقل جنابعالی داری یه خشکی پیدا می کنی

[پاسخ]

4739288 پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۰ آذر , ۱۳۹۱ ۲۳:۳۸:

اولا نصف عمرت بر باد رفته ولی امیدی هست دفعه بعد جبران کن
ولی بازهم معرفت خودت رو نشون دادی

[پاسخ]

وبگرد پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ آذر , ۱۳۹۱ ۰۸:۱۶:

بالاتر ازوزارت جايگاه مشاييه كه …..

[پاسخ]

فرانکی کوهدشت در گفته :

بابا اقییانوس به قرآن خاک پاتیم

[پاسخ]

ع/خدايگان در گفته :

درود برماكه اينجورجايي زندگي ميكنيم وهنوزهم هستيم!

[پاسخ]

باران پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۱ آذر , ۱۳۹۱ ۱۰:۳۳:

واقعاً!!!!

[پاسخ]

روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!! در گفته :

متأسفانه مسئولین شهرداری و اعضای شورای شهر چشم ها را بسته و پنبه در گوش کرده اند و به خود زحمت تنظیم یک جوابیه را هم نمی دهند. یعنی ممکن است حتی یک نفر از آنان میرملاس نیوز را نبینند و نخوانند؟
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
روابط عمومی شهرداری کوهدشت چرا پاسخگو نیست؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

ع/خدايگان پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۸ آذر , ۱۳۹۱ ۰۹:۱۹:

آقا چرا دادمي كشي ؟ به شهرداري چه مربوط است!؟عجب آدمايي پيدا ميشن ها؟اين كار به وزارت راه وترابري ومسكن وشهرسازي وپست وتلگراف وتلفن و موبايل ومخابرات وفنآوري اطلاعات وارتباطات وخيلي چيزهاي ديگه مربوطه !

[پاسخ]

لیلا در گفته :

دلم لرزید از این همه احساس که با گل و لای در هم آمیخت؟نه با اشک میشه کاری برا این شهر کرد نه با خنده…چه کنیم باید بسوزیم و بسازیم.

[پاسخ]

اصغرازادبخت در گفته :

مشکل از عوام کم توقع است هنوز باور ندارند دولت برای مردم است

[پاسخ]

كاش سرعت گيرهاي بي شمار اين شهر را هم به تصوير مي كشيديد تعجب ميكنم با اين وضعيت خيابانها چرا شهرداري زحمت ايجاد اين سرعت گيرها را به خودش ميده ،حيف از اين پول بيت المال كه اينجوري بوسيله افراد غير متخصص پايمال ميشه

[پاسخ]

به به چه خیلباتهایی واقعاکمال تشکر ازمسئولین عزیز ودلسوز را ازصمیم قلب داریم متشکریم متشکریم متشکریم…………

[پاسخ]

مهرداد در گفته :

زنده باشی
به اینها می گن عکسهای سخنگو

[پاسخ]

كريم دوستي در گفته :

ااز شهردار جديد انتظار ميرود دستي به اين خيابانهاي زخمي بكشد.طرح وبرنامه جديد پيشكش.

[پاسخ]

ع.ا.زال پور پاسخ در تاريخ جمعه ۱۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۵۸:

خیلی جالبه
وقتی میخوای یه خط لوله کشی آب برای خونه ات بکشی شهرداری عوارض اون رو ازت میگیره،اونم به بهای متری خیلی تومن.بعدش تا به طولِ یک ابدِ مخصوص که یک زمان مشخص برای بررسی مشکلاتِ شهر هست اونو انجام میدن.اگر هم انجام ندن،صاحب خونه خودش با خزعبلات پرش می کنه و ناخودآگاه یه سرعت گیر میشه.
تا درود

[پاسخ]

اين عكسها روبايد كوبيد توصورت شهردار تا بزرگشون بكنه به جاي پلاكارتاي تشكر وقدرداني تبريك نصب كنه سر چهارراه الله اكبر كه اين پلاكارتها تمومي ندارن.

[پاسخ]

ع.ا.زال پور پاسخ در تاريخ جمعه ۱۱ اسفند , ۱۳۹۱ ۱۴:۵۰:

منم موافقم

[پاسخ]

بيات جون تشكر
اين عكس ها رونشون شهردار هم بده

[پاسخ]

به اميدسحر پاسخ در تاريخ شنبه ۲ دی , ۱۳۹۱ ۰۸:۴۸:

من معتقدم اين دو نظريه پرداز بنامهاي اميد وسحر كه اتفاقا در باره كليه مسايل كامنت ميدن هردو يك نفرند.

[پاسخ]

مجتبی در گفته :

به به شهرداری کوهدشت خسته نباشین یه وقت خسته میشین اینقدر ها اینقدرکار میکنید حالاازماگفتن بود

[پاسخ]

عالی بود

[پاسخ]

سعید0977 در گفته :

با نظر سحر موافقم..البته اگه امکان داره دو دستی بزن

[پاسخ]

من چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

مريم پاسخ در تاريخ شنبه ۲۵ آذر , ۱۳۹۱ ۰۹:۳۸:

بگو خودمو عشق است…

[پاسخ]

سحربالنگ پاسخ در تاريخ دوشنبه ۲۷ آذر , ۱۳۹۱ ۱۰:۴۴:

واقعامریم جان خودموعشق است…

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ پنج شنبه ۳۰ آذر , ۱۳۹۱ ۱۰:۳۶:

خودت عشق مريم جون به جون اسي دروغ نميگم

[پاسخ]

گراوند در گفته :

اينجا جاييست كه بايد تابلو هاي كه با اين جمله شروع ميشوند نصب كرد:

جناب آقاي …..انتصاب بجا و شايسته جنابعالي كه بحق؛ اين سمت برازنده وزيبنده شخص شخيص جنابعالي ميباشد………..فبهااااااااا

[پاسخ]

سهراب احمدی - حمید شریفی - خراسان رضوی -مشهد در گفته :

چه کوچه های باحالی. این کوچه ها مال کدام روستا ست؟

[پاسخ]

هنرمند در گفته :

بایدتحسین کرد آقا بیات رو برای این همه هنرش چون ازیک نقطه چندین عکس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

هنرمند در گفته :

وجالبتر تقدیر تشکر ازهمدیگه ،،،،،،،البته نه دوطرفه چند طرفه است ،،،، حق هم دارندبده بستونه
دیگه چکار باید کرد رسم روزگاره !!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

کویشتی در گفته :

یه وقت دست به این خیابونا نزننین ها بگذارید به حالت طبیعی واولیه باقی بمانند برای جذب گردشگر مفید است

[پاسخ]

اسماعیل در گفته :

چند سئوال :

1- چند نفر از کارگرهای شهرداری کوهدشت زیر 30 سال هستن ؟ (برای قوت جسمانی)
معمولا بالای 50 سال دارن ؟

2- چند نفر از کارمندان شهرداری واقعاً کارشناسن ؟ ( برای تصمیم گیری های صحیح )

3- شهرداری کوهدشت چند نفر متخصص زیبایی شهر داره ؟

4- آیا شهرداری کوهدشت هم مثل شهرداری های استاندارد شب کار می کنه و روز ها مزاحم مردم نیست ؟

5- آیا شهرداری کوهدشت بجز رنگ کردن بلوک بلوار ها و کوچک کردن میدان ها کار دیگه ای انجام میده ؟

6- به نظر شما شهرداری کوهدشت عوارض رو از همه یکسان میگیره ؟

7- آیا روند انجام کارهای اداری در شهرداری کوهدشت رو قبول دارین ؟ (البته باید گذرتون بهش افتاده باشه)

8- شهرداری کوهدشت در این چند سال اخیر چند شهردار داشته ؟

9- آیا شهرداری کوهدشت شهرداریه ؟!!!!

[پاسخ]

من ساده دل پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۸ آذر , ۱۳۹۱ ۱۲:۱۶:

يك سئوال ديگه : آيا شهرداري كوهدشت ميز وصندلي به تعدادكافي براي كارمندانش دارد؟
من ساده دل شنيده والبته ديده ام كه آنقدر كارمند اضافي و غيرلازم درشهرداري كوهدشت هست كه تعدادي ازآنان داخل محوطه شهرداري وروي چمنها ميشينند. البته تعدادي ازآنان سركارهم نمي آيندچون كاري ندارندكه انجام دهند فقط سربرج مي آيند حقوق ومزايا واضافه كاري و…. گرفته وبه سلامت خير.

[پاسخ]

داوود در گفته :

شهردارخان یه شهربازی واسه بروبچتون روبه راه کن که مگس نپرونن

[پاسخ]

Mehdi A.Z.T در گفته :

من یه پوشه تو کامپیوترم دارم و عکسهای کوهدشت و خیابوناو اطراف و….رو توش میندازم ولی هر کاری کردم نتونستم یه دونه از اینارو دخیره کنم شرمم اومد ببرم به دوستام تو شهرهای دیگه نشون بدم یهو بگن اینم شهرتونه.
مسئولین عزیز خسته نباشید وعده بدید منتظریم

[پاسخ]

ع.ا.زال پور در گفته :

با سلام
با تشکر از سایت میرملاس
راستش من درس تحلیل فضاهای شهری دارم این ترم.
استاد اصرار داشت یکی از شهرهای شمال رو انتخاب کنم.اما زیر بار نرفتم.اتفاقا گفت با کوهدشتی ها رفیق هستم و هم رشته دارم.و خیلی تعریف کرد از بچه های کوهدشت.اما چه کی قدر بدونه.بگذریم. . .
من میخوام شهر کوهدشت رو تحلیل کنم،ایشالله کارم تموم بشه،فایل پاور پوینت رو میدم مسول سایت بذاره تا هم مردم عزیزِ کوهدشت و مسئولان محترم بفهمن کوهدشت چه خبره.هرچند میدونن و خودشونو زدن به خواب.و بیدار کردنشون سخت.چون اونی که خوابیده رو میشه بیدار کرد،اما اونی که خودشو زده به موش مردگی بمب هم پهلوش بترکونی انگار نه انگار. . .
بازم تشکر

[پاسخ]