- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

آقا محمدی : اجازه به تاراج بردن دوباره کشت و صنعت لرستان را به دلالان نمی‌دهیم

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛ ابراهیم آقامحمدی در گفت‌وگو با فارس  با بیان اینکه چندین بار برای راه‌اندازی شرکت کشت و صنعت لرستان با رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و بانک ملی جلساتی برگزار کرده‌ایم، عنوان کرد: در این مدت یک شرکت معتبر را پیدا کرده‌ایم که برای راه‌اندازی این شرکت تعهد می‌دهد اما متاسفانه بانک ملی کشور در این امر کوتاهی می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: به گفته این افراد باید این شرکت را در مزایده قرار دهیم اما ما نیز به رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور گفته‌ایم که باید شرایط را طوری قرار دهند تا افراد باسابقه و افرادی که سرمایه دارند به میدان بیایند و به دلالان اجازه کار ندهیم.

آقامحمدی با بیان اینکه این شرکت متعلق به مردم است، افزود: به خاطر تعلل در این امر وزیر اقتصاد باید به مجلس بیاید و پاسخگو باشد.

وی اظهار تأکید کرد: شرکت کشت و صنعت لرستان باید راه‌اندازی شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی در ادامه به کارخانه سیمان خرم‌آباد و نیروگاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: کارخانه سیمان خرم‌آباد را پیگیری کرده‌ایم و مشکل از بانک عامل است و در حال حاضر به دنبال رفع مشکلات این کارخانه هستیم.

وی افزود: همچنین مشکلات نیروگاه متوقف شده خرم‌آباد را پیگیری کرده‌ایم و به‌زودی عملیات اجرای آن نیز آغاز می‌شود.

گفتنی است، شرکت کشت و صنعت لرستان یکی از شرکت‌های بزرگ کشور است که متأسفانه بیش از ۱۶ سال است که تعطیل شده است.