کد خبر : 13946
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 356 بازدید

دبیر سرویس ادبی سایت میرملاس در بین برگزیدگان چهارمین کنگره سراسری شعر “حنجره های سرخ”

  به گزارش میرملاس نیوز؛ مرتضا خدایگان شاعر توانمند کوهدشتی، سردبیر ماهنامه کودکان غرب کشور (پیشوک) و دبیر سرویس ادبی سایت میرملاس نیوز، در جمع برگزیدگان چهارمین کنگره ی سراسری شعر عاشورایی “حنجره های سرخ” قرار گرفت. این کنگره، چهارشنبه 22 آذر ماه در شهرستان الیگودرز و با حضور شاعرانی از سراسر کشور برگزار خواهد […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ مرتضا خدایگان شاعر توانمند کوهدشتی، سردبیر ماهنامه کودکان غرب کشور (پیشوک) و دبیر سرویس ادبی سایت میرملاس نیوز، در جمع برگزیدگان چهارمین کنگره ی سراسری شعر عاشورایی “حنجره های سرخ” قرار گرفت. این کنگره، چهارشنبه 22 آذر ماه در شهرستان الیگودرز و با حضور شاعرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

داريوش ابراهيمي در گفته :

تبريك ميگم مرتضاي عزيز

[پاسخ]

معصوم در گفته :

تبریک میگم آقای خدایگان انشاء الله همیشه موفق باشید

[پاسخ]

داريوش جعفري در گفته :

با عث افتخار همه‌ی لرستان خصوصا کوهدشتی‌هاست.
به آقای خدایگان و تمامی دوستان تبریک می‌گم.
قطعا منتظر موفقیت‌های آتی هستیم

[پاسخ]

ع/خدايگان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۲ آذر , ۱۳۹۱ ۱۳:۵۹:

اين موفقيت را به اديبان وفرهنگ دوستان كوهدشت خصوصا مديرمسئول نشريه پيشوك -آقاي داريوش جعفري -تبريك ميگويم.

[پاسخ]

محمدباقر در گفته :

مرتضا جان باعث افتخار کوهدشت هستی

[پاسخ]

اصغرازادبخت در گفته :

این اقا مرتضی سرباز هم که بو دیم حرفاش شبیه شعر بود.ذاتی دیگه.تبریک. وامابعد هنگامی که ادمی قانع شد اول سقوطش است. پس اقامرتضی به بالاتراز نوک قله بیاندیش تا رسیدن به خود قله برایت راحت باشد

[پاسخ]

ناشناسها در گفته :

چه خوب

[پاسخ]

بیات آزادبخت / سرویس عکس در گفته :

تبريك مرتضا جان ،موفق باشي

[پاسخ]

کارگاه گرافیک دوشه/حسین پور در گفته :

مرتضا جان، جدن به داشتن دوستی اینگونه
افتخار آفرین بر خود می بالم
تبریک و دست مریزاد.

[پاسخ]

مهسا شفیعی در گفته :

تبریک تبرررررریک

[پاسخ]

ص ياري پور در گفته :

سلام آقا مرتضي موفق باشي.ما ديگه چهره واقعي شما را فراموش كرديم هر روز يه عكس جديد

[پاسخ]

مهدی دوست محمدی / سردبیر در گفته :

مرتضا خدایگان شاعری ست که بینش را با دانش درآمیخته و از این روست که پیروز است.

[پاسخ]

سید مجتبی حسینی در گفته :

سلام مرتضای عزیز
بهت تبریک میگم 🙂
اما حیف شد که من دیر متوجه شدم و نتونستم کاری رو برای این جشنواره آماده کنم… 🙁
اما تو به جای ما…
بهترین شدنت رو هم پیشاپیش تبریک می گم.

[پاسخ]

نوشین در گفته :

خوشحال شدم موفق باشی

[پاسخ]

مصطفی خدایگان / سرویس فرهنگی در گفته :

تبریک میگم نامبر وان!!!! داداش خودمه دیگه!!

[پاسخ]

كريم دوستي در گفته :

تبريك ازطرف مجموعه باغ مينو.خندان بمان.

[پاسخ]

س. امرائی(کاشان) در گفته :

تبریک به آقای خدایگان…موفق باشید

[پاسخ]

مسلم کرمی در گفته :

مرتضی جان واقعأ خیلی خوشحال شدم .
تبریک میگم .
به امید روزهای پرفروغ تری برای شاعر فرهیخته شهرمان !
البته کامنت نامبروان داش مصطفی هم جالب بود !!

[پاسخ]