تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در فرمانداری کوهدشت برگزار شد

  • کد خبر : 13964
  • 20 آذر 1391 - 14:38

به گزارش میرملاس نیوز؛ ظهر امروز دوشنبه ۲۰ آذر جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با حضور رئیس و  کارکنان آموزش و پرورش کوهدشت، فرماندار و امام جمعه ی موقت این شهرستان  در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.   بهمن نریمانی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در این جلسه ضمن تسلیت […]

به گزارش میرملاس نیوز؛ ظهر امروز دوشنبه ۲۰ آذر جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت با حضور رئیس و  کارکنان آموزش و پرورش کوهدشت، فرماندار و امام جمعه ی موقت این شهرستان  در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 

بهمن نریمانی ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت در این جلسه ضمن تسلیت ایام محرم و تشکر از اعضای شورا، شورای آموزش و پرورش را عالی ترین نهاد تصمیم گیری در آموزش و پرورش خواند. وی خواستار پیگیری مصوبات قبلی شورا شد و بیان داشت امروزه ما با مشکلات فراوانی در زمینه های آموزشی و تربیتی مواجهیم. نریمانی در ادامه به اعضای شورا پیشنهاداتی ارائه داد از جمله : شرکت مناطق آموزش و پرورش شهرستان در جلسه شورای آموزش و پرورش ، معرفی کوهدشت به عنوان حوزه ی تصحیح امتحانات غرب استان و توجه بیشتر به بخش درب گنبد امام زاده محمد(ع).

 

در ادامه حجت الاسلام گراوند امام جمعه موقت شهرستان، ضمن خوش آمد گویی به آقای نریمانی ابراز امیدواری کرد در آموزش و پرورش کوهدشت شاهد تحولات مثبتی باشیم.

فرماندار کوهدشت مهندس حمزه پور نیز از آموزش و پرورش شهرستان خواست با توجه به سردی هوا پیگیر وسایل گرمایشی برای مدارس به ویژه مدارس روستایی باشد. وی همچنین خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=13964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. با سلام :آقای نریمانی در جلسه فرمودند حوزه تصحیح اوراق غرب استان نه غرب کشور لطفا اصلاح نمایید .با تشکر

  2. آقای نریمانی عزیز با این عزل و نصب های اخیر حضرتعالی بعنوان یک دوست نگران خراب شدن گذشته خوب و روشن شما هستم.

  3. درود بر اقای عبد الهی

  4. چهره های که مشاهده می شود ،حیفه هزینه دولت صرف گپ و گفت با آنها بشود!!!!!!!!!۱ خدا به داد مردم فهیم کوهدشت و بچه هاشون برسه!!!!!!!!!!!!!!!!۱

  5. رییس تصحیح اوراق دی ماه ۹۲ کیه؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.