تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
10

افزایش سرقت لوازم خودرو در خرم آباد/ ۱۹ فقره سرقت کشف شد

  • کد خبر : 14025
  • 21 آذر 1391 - 8:14

  به گزارش میرملاس نیوز؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان خرم آباد، از دستگیری ۵ سارق با کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ غلامعباس غلامزاده ظهر دوشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به افزایش سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان خرم آباد، از دستگیری ۵ سارق با کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ غلامعباس غلامزاده ظهر دوشنبه در این رابطه به خبرنگاران گفت: در پی افزایش سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان خرم آباد، طرح ویژه ای با تشکیل تیم های خودرویی، موتوری و پیاده به صورت پنهان و آشکار در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پی اجرای این طرح، سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان خرم آباد با تحقیقات گسترده و با شگردهای خاص پلیسی سه نفر سارق را شناسایی و طی روز گذشته با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی هر سه نفر را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان در ادامه با بیان اینکه سارقان تاکنون به ۱۹فقره سرقت لوازم و محتویات خودرو معترف شده اند، گفت: سه سارق در بازجویی های اولیه خود اعتراف کردند که اقلام سرقتی را به دو نفر مالخر به فروش رسانده اند.

وی اضافه کرد: هر دو مال خر نیز شناسایی و دستگیر شدند که از آنان مقادیری لوازم و محتویات خودرو کشف و ضبط شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان لرستان با بیان اینکه هر ۵ سارق با قرار صادره روانه زندان شدند، گفت: سه نفر سارق دستگیر شده دارای سوابق سرقت هستند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. کوهدشت هم سرقت منازل و ماشینها افزایش یافته
    نیروی انتظامی چه پاسخی دارد؟

  2. افزایش سرقت داخل خودروقسمتی از ان به نیروی انتظامی بر می گردد که بایدسطح گشتی ها را در منطقه جغرافیای جرم تعیین کند.قسمت مهمتر ان برمی گردد به خود مردم .هیچ دلیلی ندارد که اشیای قیمتی وپرزرق وبرق دار را داخل خودرو رها کنیم .سارق به خاطریک عینک دودی که روی داشبرد خودنمایی می کند مبادرت به شکستن شیشه خودرو میکند.از ان جایی که اکثر خودروها ضدسرقت می باشند بیشتر سارقین معتاد اقدام به سرقت داخل خودرو می کنند.خودرو را هنگام پار ک کردن خالی از هر گونه اجناس قابل برداشت نمایید مطمعنا سارق با یک نگاه از کنارش رد می شود.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.