تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
11

احمدی نژاد : شهر به شهر برای رأی آوری مشایی خواهم رفت

  • کد خبر : 14031
  • 21 آذر 1391 - 8:30

  بنا به ادعای دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار مشایی در جایی عنوان کرده است که من قصد حضور در انتخابات را نداشتم تا اینکه احمدی نژاد من را متقاعد کرد و گفت اگر لازم باشد شهر به شهر برای رای آوری تو خواهم رفت. احمد کریمی اصفهانی، با بیان اینکه حمایت احمدی نژاد […]

 

بنا به ادعای دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار مشایی در جایی عنوان کرده است که من قصد حضور در انتخابات را نداشتم تا اینکه احمدی نژاد من را متقاعد کرد و گفت اگر لازم باشد شهر به شهر برای رای آوری تو خواهم رفت.

احمد کریمی اصفهانی، با بیان اینکه حمایت احمدی نژاد از مشایی به منزله استفاده از امکانات دولتی برای مقاصد انتخاباتی است، گفت: طیف دولت رقیبی جدی برای اصولگرایان است که تلاش می کند تا برخی مسائل غیر قانونی را در انتخابات دخیل کند و این کار را به گونه ای تنظیم خواهد کرد که چندان مشخص نشود.

کریمی اصفهانی همچنین در مورد اصلاح قانون انتخابات نیز یادآور شد: این حق مجلس است که بتواند در قوانین دخل و تصرف داشته باشد و هرگاه در این مورد به تشخیص نهایی رسید تصمیم بگیرد. بنابراین اینطور نیست که رئیس جمهور بگوید مجلسی‌ها تنها نماینده بخشی از مردم هستند، چرا که در مجلس تصمیم گیرنده یک نفر نیست و کل آرا نتیجه را مشخص می‌کند.

وی افزود: آرای نمایندگان مجلس از آرای رئیس جمهور بالاتر است چرا که آنها خرد جمعی را در تصمیمات خود اعمال می‌کنند و او خرد شخصی خود را در نظر می‌گیرد، پس نباید به خود اجازه اظهارنظر در این مورد را بدهد، بنابراین اگرچه ممکن است احمدی نژاد از اصلاح قانون انتخابات رضایت نداشته باشد، اما نباید تصور کند که کل مردم است، چراکه در نهایت نمایندگان مجلس در این مورد تصمیم خواهند گرفت.

منبع : ایلنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. هردم ازین باغ بری می رسد جالب میشه (مشایی رئیس جمهورآینده) الان دانشجوهای ما افسرده ان تو دوران ایشون فکرکنم باید ایران ابزار خودکشی وارد کنه چون احتمالا ازدست کارای خارق العاده ایشون ملت همه به فکرراحت شدن ازین دنیا به سرشون بزنه

  2. باید بگویم سیاست به اصطلاح پدر ومادر نداردوسیاست دریک کلام یعنی دروغ. اگر در سیاست صداقت به کار ببری اسمش سیاست نیست ودر این میان ما عوام هستیم که به مهره های شطرنج می مانیم.
    به امید سرافرازی ایران عزیز

  3. خودت چه گلی به سر این مردم نجیب زدی که مشایی میخواد بزنه،بابا سوء استفاده از این مردم خام دیگه بسه بذار یه نفر خداشناس بیاد رو کار شاید………………………..

  4. این بشر هرچی بود،دزدی نکرد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.