تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

پلمپ ۹ واحد فروشنده مواد مخدر در دلفان/ ۵ سارق در دام پلیس گرفتار شدند

  • کد خبر : 14044
  • 21 آذر 1391 - 9:45

  به گزارش میرملاس نیوز ؛  فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف به دلیل فروش مواد خبر داد.  سرهنگ مرادی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلفان روز گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی صنوف متخلف از ۹ واحد صنفی بازدید کردند. […]

 

به گزارش میرملاس نیوز ؛  فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از پلمپ ۹ واحد صنفی متخلف به دلیل فروش مواد خبر داد.

 سرهنگ مرادی در این رابطه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلفان روز گذشته در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و شناسایی صنوف متخلف از ۹ واحد صنفی بازدید کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با دستگیری ۹ نفر مغازه دار متخلف تعداد ۹ واحد صنفی را به علت فروش مواد مخدر و عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان گفت: هر ۹ نفر دستگیر شده با قرار صادره روانه زندان شدند.

۵ نفر سارق در دام پلیس گرفتار شدند

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های دلفان، خرم آباد و بروجرد در استان لرستان روز گذشته پنج نفر سارق احشام، سیم برق و منزل دستگیر شد.

بنابر این گزارش ماموران انتظامی پاسگاه اتیوند جنوبی شهرستان دلفان لرستان در پی مطلع شدن از سرقت احشام در روستای سفید خانی دلفان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

این خبر می افزاید، ماموران انتظامی پاسگاه اتیوند جنوبی این شهرستان بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی و اجرای طرح مهار روز گذشته توانستند، سه نفر سارق را در اطراف روستای سفید خانی با یک دستگاه خودرو وانت سایپا شناسایی و طی یک عملیات آن را را متوقف کنند.

ماموران بلافاصله راننده و دو سرنشین خودرو را دستگیر و تعداد ۵ راس گوسفند و دو راس گوساله سرقتی را از آنان کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان خرم آباد نیز روز گذشته یک نفر سارق منزل را در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و مبلغ دو میلیون و ۹۱۰هزار تومان وجه نقد را از وی کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان بروجرد لرستان روز گذشته یک نفر سارق سیم برق را در سطح شهر شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و مقدار هفت هزار و ۱۰۰متر سیم برق سرقتی را از وی کشف و ضبط کردند.

پنج سارق یادشده به جرم خود معترف و همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. جانم!جوری نوشته ای پلمپ شده است گویی پروانه کسب نداشته اند لطفا از کلمات درس استفاده کنید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.