- پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس - https://www.mirmalas.com -

ما را جیگر فرض نکنید/ ورزشگاه دورود با مصاحبه درست نمی‎شود

[1]

ما را جیگر فرض نکنید

ورزشگاه دورود با مصاحبه درست نمی‎شود
راستش را بخواهید دیگر از بس در مورد گهر و ورزشگاه تختی دورود مطلب نوشته‎ایم که خودمان هم خسته شده‎ایم، اما برای عمل کردن به رسالت‎مان مجبوریم در این مورد بنویسیم.

نکته‎ای که حائز اهمیت است اینکه پیمانکار ورزشگاه کار را به سبب پرداخت نشدن حق و حقوق تعطیل کرده اما با این حال بازهم مسوولان ورزشی شهرستان دورود می‎گویند که این ورزشگاه برای دیدارهای نیم‎فصل دوم آماده می‎شود و این در حالیست که سالاروند(پیمانکار) این موضوع را رد می‎کند و می‎گوید: وقتی کسی در ورزشگاه کاری انجام نمی‎دهد و بازرسان سازمان لیگ ۲۷ ایراد از ورزشگاه گرفته‎اند، چگونه آماده می‎شود؟!

کسی که سالاروند بابت خرید آهن به او چک داده، حکم جلبش را گرفته و خودش می‎گوید که فراری است و کسی نیست که حتی یک ریالی به این پیمانکار بدهد تا بتواند چکش را پاس کند.

نمی‎دانیم چگونه چند هفته پیش اعلام شد که ورزشگاه‎های تختی خرم‎آباد و دورود مورد تایید قرار گرفته‎اند و این در حالی بود که بازی گهر با مس کرمان هم به سبب تایید نشدن این ورزشگاه‎ها در استادیوم تختی تهران برگزار شد.

پس از اینکه در برنامه جام افلاک که از سیمای مرکز لرستان پخش می‎شود، گفتم ورزشگاه تختی دورود ۲۷ ایراد دارد هر روز کامنت‎هایی توهین آمیز برایم ارسال می‎شود اما باید با حقیقت کنار آمد و به جای اینکه مسوولان مدام بگویند ورزشگاه آماده شده، کمی هم در عمل کار کنند.

وقتی پیمانکار می‎خواهد آهن‎هایی را که برای نصب اسکلت فلزی ورزشگاه به کار برده را درآورد و به آهن‎فروش پس دهد، چگونه عنوان می‎شود که وی هیچ مشکلی ندارد.

عاقلان همه چیز را می‎دانند و بهتر است با احساسات مردم کمتر بازی شود.