تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به‌ زودی به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 14114
  • 22 آذر 1391 - 9:17

  به گزارش میرملاس نیوز؛ اردشیر شیخ‌آزادی ظهر دیروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار لرستان در خرم‌آباد گفت:‌ دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش پروژه‌های مهر ماندگار چهار پروژه در دستور کار دارد و همه آنها فعال هستند. وی به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت:‌ برای بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد […]

 

به گزارش میرملاس نیوز؛ اردشیر شیخ‌آزادی ظهر دیروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های مهر ماندگار لرستان در خرم‌آباد گفت:‌ دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش پروژه‌های مهر ماندگار چهار پروژه در دستور کار دارد و همه آنها فعال هستند.

وی به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اشاره کرد و گفت:‌ برای بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد ۱۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که از این میزان تاکنون، ۶ میلیارد تومان جذب شده است.

شیخ‌آزادی افزود: این بیمارستان طی هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌شود اما در دو قسمت نیازمند مساعدت استانداری لرستان است.

وی تصریح کرد: نیاز است که دولت در صدد مجوز استخدام انسانی، سخاوتمندتر عمل کند چراکه بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای احداث و ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تجهیز این بیمارستان در نظر گرفته شده و چنانچه مجوز استخدام نیرو از سوی دولت صادر نشود با مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از استاندار لرستان خواست در این زمینه این دانشگاه را کمک کند.

وی در ادامه به بخش سوختگی بیمارستان چمران بروجرد به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهر ماندگار که صددرصد  پیشرفت فیزیکی دارد،‌ گفت: برای احداث بخش سوختگی یک میلیارد تومان و تجهیز آن نیز ۵۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه گفت: تکمیل دانشکده داروسازی خرم‌آباد یکی دیگر از پروژه‌های مهر ماندگار است که تاکنون ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن مصوب شده است.

شیخ‌آزادی گفت: تکمیل مرکز روانپزشکی پردیس دانشگاه کمالوند خرم‌آباد یکی دیگر از پروژه‌های مهر این دانشگاه است که ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک میلیارد تومان اعتبار در شورای برنامه‌ریزی لرستان برای این پروژه مصوب شده است.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=14114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خوشا به حال مرکز و آب و هوایش……….” شما رو به خدا یه فکری به حال مردم بخش رومشگان نمائید،با داشتن جمعیتی بالغ بر ۴۰هزار نه درمانگاه درست حسابی داره و نه داروخانه شبانه روزی ،جالبه بعضی وقت ها برای تهیه یک سرم بایستی تا شهرهای اطراف رفت و چه بسا که در بین راه به جای تهیه نسخه با یک تصادف شیرین نسخه خودتو بپیچونی!!! اما تا بخوای فقر فرهنگی ،تعویض مدیران و جابجایی دبیران و آموزگاران آنهم در وسط سال تحصیلی: به خاطر ۱۵۰ هزار حق مدیریت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. اینهمه اقدامات چه عالی موفق باشن

  3. جناب رئیس
    ان جریان کارانه چند میلیونی چی شد ؟

  4. به امید روزی که همه استان لرستان آباد و با فرهنگ و متمدن بشه که دیگه خیلیا بهمون فخر فرهنگ نداشته نفرشند مثل اصفهانیهای …………….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.